Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vert i velgunaho og muligens har merket noe til det som står i denne videoen? Virker jævlig spennende, må nok ta meg en tur dit en gang

https://youtu.be/rnArNsl-c5I

Samme med korset i røjden, jævlig spesielt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært der?

Skrevet (endret)

Vært der mange ganger. Er ett kors tydelig i bakken, som det ikke vil gro noe i. 

Endret av MissPierce
Skrevet
På 18.8.2018 den 23.12, BMW 5-serie 535D skrev:

Er det noen som har vert i velgunaho og muligens har merket noe til det som står i denne videoen? Virker jævlig spennende, må nok ta meg en tur dit en gang

https://youtu.be/rnArNsl-c5I

Samme med korset i røjden, jævlig spesielt 

Du er da fra Hedmark :) Ikke langt å dra for deg. Finnskogen er et spennende sted.

Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Du er da fra Hedmark :) Ikke langt å dra for deg. Finnskogen er et spennende sted.

Blink 😎 

Skrevet
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Har du vært mye i Finnskogen? 

Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Blink 😎 

YES! Nå kan jeg endelig sove i fred og ro. 

Skrevet
3 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Bra det da, vil ikke ødelegge nattesøvnen til noen 😎

Skrevet
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Du traff på mark Istad hvertfall 👍

Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Bra det da, vil ikke ødelegge nattesøvnen til noen 😎

Dialekter er morsomme, egentlig litt synd at det ikke er lov å skrive dialekt på forumet her, selv om jeg også forstår grunnen. 

Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Dialekter er morsomme, egentlig litt synd at det ikke er lov å skrive dialekt på forumet her, selv om jeg også forstår grunnen. 

Ja det er det beste som er. Klarer nesten ikke å skrive bokmål lengre, glemt det helt ut. glad jeg ikke er norsklærer 😎😂

Skrevet

Har vært både ved korset og i Velgunaho. Syns Finnskogen og disse stedene er spennende og hadde en litt sånn mystisk greie over seg. Var også i et annet hus som også skulle ha vært hjemsøkt, og mener vi var å så på noe mer om jeg ikke tar helt feil. :)

Anonymkode: 8cbfd...977

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vært både ved korset og i Velgunaho. Syns Finnskogen og disse stedene er spennende og hadde en litt sånn mystisk greie over seg. Var også i et annet hus som også skulle ha vært hjemsøkt, og mener vi var å så på noe mer om jeg ikke tar helt feil. :)

Spennende 😀 tok du med deg en eller flere steiner fra velgunaho? Djevelen liker vist tydeligvis ikke det 😂 tenkte jeg skulle ta en tur dit en dag med kamera og det hele å slå opp telt innimellom steinrøysene å se om det skjer noe 😁 

Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Spennende 😀 tok du med deg en eller flere steiner fra velgunaho? Djevelen liker vist tydeligvis ikke det 😂 tenkte jeg skulle ta en tur dit en dag med kamera og det hele å slå opp telt innimellom steinrøysene å se om det skjer noe 😁 

Kan ikke huske det, men det ville vært typisk meg. Jeg var der for 14 år siden, så det er en stund siden. Vi dro dit igjen for.. ja, nå er det vel 6 år siden tror jeg - men fant ikke veien til korset. Fikk sett Velgunaho i skumringen, så det var jo interessant. Synd med korset, da. Har lyst å dra dit igjen en gang.

Det hadde vært kult om du gjorde det! Gjerne legg ut film her da. 🙂 
Har du prøvd å ta med stein?

Skrevet

Kan ikke huske det, men det ville vært typisk meg. Jeg var der for 14 år siden, så det er en stund siden. Vi dro dit igjen for.. ja, nå er det vel 6 år siden tror jeg - men fant ikke veien til korset. Fikk sett Velgunaho i skumringen, så det var jo interessant. Synd med korset, da. Har lyst å dra dit igjen en gang.

Det hadde vært kult om du gjorde det! Gjerne legg ut film her da. 🙂 
Har du prøvd å ta med stein?

Oki, var nok spennende ja. Jeg tar meg nok en tur dit nå i høst en gang å utforsker djevelens skog. Har aldri vært der, men mange andre plasser i Finnskogen, trolldom skal det vistnok være over hele Finnskogen. 

Ja kan sikkert legge ut noe om jeg får noe spennende på film 😎 tenkte jeg skulle rote og flytte litt på noen steiner osv for å terge på meg noen makter og muligens ta med en hjem 🙂 da blir vist huset mitt også hjemsøkt 👍

Skrevet
8 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Oki, var nok spennende ja. Jeg tar meg nok en tur dit nå i høst en gang å utforsker djevelens skog. Har aldri vært der, men mange andre plasser i Finnskogen, trolldom skal det vistnok være over hele Finnskogen. 

Ja kan sikkert legge ut noe om jeg får noe spennende på film 😎 tenkte jeg skulle rote og flytte litt på noen steiner osv for å terge på meg noen makter og muligens ta med en hjem 🙂 da blir vist huset mitt også hjemsøkt 👍

Høres spennende ut. Hold meg oppdatert her da 😄 

Skrevet

Ja det skal jeg, om jeg kommer levende hjem igjen derfra da 😂

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør kanskje kjøpe jaktterreng der så jeg kan ta med hagla ifall i fall om det i det heletatt går an å skyte det som skjer der i fall de angriper meg 😂

Skrevet

Haha, det går nok bra skal du se 😄 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det går nok bra skal du se 😄 

Ja gjør nok sikkert det 😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...