AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Noen som kjenner til noen i bergensområdet som maler barnestol med motiv/ navn, som kan gies til dåp? Håper noen kan hjelpe meg 😁 Anonymkode: 6ed31...3cf
Forundret.. Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner til noen i bergensområdet som maler barnestol med motiv/ navn, som kan gies til dåp? Håper noen kan hjelpe meg 😁 Anonymkode: 6ed31...3cf Du kan bestille stokkestol med inngravert navn.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Du kan bestille stokkestol med inngravert navn. Dåpen er neste helg, så må ha noe lokalt 🙈 Ellers var det en veldig god idé! Anonymkode: 6ed31...3cf
Forundret.. Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dåpen er neste helg, så må ha noe lokalt 🙈 Ellers var det en veldig god idé! Anonymkode: 6ed31...3cf Aha. Du kan jo spørre en forhandler hvor lang tid det vil ta å få det gjort.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, Forundret.. skrev: Aha. Du kan jo spørre en forhandler hvor lang tid det vil ta å få det gjort. Når jeg tenker meg om så har de stokke stol. Tenkte mer på sånn liten stol i tre, med motiv fra f.eks. eventyr og navn på. Sikkert flere som maler, men vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med noen 😏 Anonymkode: 6ed31...3cf
Forundret.. Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tenker meg om så har de stokke stol. Tenkte mer på sånn liten stol i tre, med motiv fra f.eks. eventyr og navn på. Sikkert flere som maler, men vet ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med noen 😏 Anonymkode: 6ed31...3cf Aha. Har du sjekket finn?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 9 timer siden, Forundret.. skrev: Aha. Har du sjekket finn? Ja, men klarer ikke å finne noe 😏 Anonymkode: 6ed31...3cf
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Sjekk fengselsutsalget Anonymkode: e0c77...404
Gjest Cocosa Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Kjempefin idé med en personlig gave. Men vet du at dette er noe familien ønsker seg? Jeg er småbarnsmor selv og har utrolig lite plass til store ting. Har sagt til alle familiemedlemmer at vi ikke ønsker store leker. Leker kan man kvitte seg med ved plassmangel, men en stol med personlig hilsen tar bare plass når barnet blir for stort til å bruke det. Nå høres jeg utrolig utakknemlig ut. Det er jeg ikke, for jeg synes det høres ut som en fantastisk gave. Jeg synes bare huset fyller seg litt fort opp med ting som ikke blir brukt 🙈
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Cocosa skrev: Kjempefin idé med en personlig gave. Men vet du at dette er noe familien ønsker seg? Jeg er småbarnsmor selv og har utrolig lite plass til store ting. Har sagt til alle familiemedlemmer at vi ikke ønsker store leker. Leker kan man kvitte seg med ved plassmangel, men en stol med personlig hilsen tar bare plass når barnet blir for stort til å bruke det. Nå høres jeg utrolig utakknemlig ut. Det er jeg ikke, for jeg synes det høres ut som en fantastisk gave. Jeg synes bare huset fyller seg litt fort opp med ting som ikke blir brukt 🙈 Nei det er ikke noe de har ønsket seg. Tror ikke noen kommer på å ønske seg en slik stol, men at det kan være en hyggelig ting å få. Tenkte på en sånn bitte liten stol i tre. Men klart, det kan bli bom og noe som bare blir i veien. Blir uansett ikke dette, da jeg ikke finner noen i området som maler. Hadde kjøpt fin dåpsgave, men fikk vite at en annen hadde kjøpt akkurat det samme. Så nå må jeg bare finne på noe annet 😔 Anonymkode: 6ed31...3cf
Gjest Cocosa Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke noe de har ønsket seg. Tror ikke noen kommer på å ønske seg en slik stol, men at det kan være en hyggelig ting å få. Tenkte på en sånn bitte liten stol i tre. Men klart, det kan bli bom og noe som bare blir i veien. Blir uansett ikke dette, da jeg ikke finner noen i området som maler. Hadde kjøpt fin dåpsgave, men fikk vite at en annen hadde kjøpt akkurat det samme. Så nå må jeg bare finne på noe annet 😔 Anonymkode: 6ed31...3cf Hva med en fin kniv med inngravering? Det er noe man kan gi både jenter og gutter, og som de kan få bruk for når de skal utforske skog og mark om noen år 😃
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #12 Skrevet 20. august 2018 På 18.8.2018 den 22.58, AnonymBruker skrev: Dåpen er neste helg, så må ha noe lokalt 🙈 Ellers var det en veldig god idé! Anonymkode: 6ed31...3cf Du er altfor sent ute. Gå på facebook og finn noen handy grupper. Anonymkode: 00046...b3c
Brunello Skrevet 27. august 2018 #13 Skrevet 27. august 2018 På 18.8.2018 den 22.58, AnonymBruker skrev: Dåpen er neste helg, så må ha noe lokalt 🙈 Ellers var det en veldig god idé! Anonymkode: 6ed31...3cf Dåpsbarnet blir neppe lei seg dersom gaven er stol med navn, men av praktiske årsaker blir den levert noe nærmere det tidspunktet barnet kan benytte stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå