AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Er det flest menn som er det? Det er en medfødt diagnose, men hvis det er flest menn så må det være noe med deres biologi som gjør de mottagelig for det? Jeg kjenner til svært få psykopat kvinner, men synes ofte at det blir problemer med menn i forhold. Les her inne og "han ødelegger meg psykisk" "han behandler meg som dritt og terroriserer meg" "jeg er redd samboeren min" og masse lignende. Kjenner flere damer som har brukt mange år på å "komme seg unna" mannen sin. For så å bli oppsøkt i ettertid, kanskje må ordne med besøksforbud, ofte er også dette etter de har fått barn sammen. Da bruker de barna for alt det er verdt. Mannen er av en eller annen grunn den med met penger og bruker dette for å bli barnas favoritt. Anonymkode: 94cbc...ceb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Jeg kjenner kun en faktisk psykopat og hun er kvinne. De utsagnene du nevner er ting man kan si om både menn å kvinner med kontrollbehov, dårlig selvtillit og selvfølelse osv. Det gjør dem ikke nødvendigvis til psykopater selvom folk velger å bruke det ordet. Det er ikke et flust med psykopater der ute, det er faktisk veldig få som kvalifiserer for den diagnosen. Anonymkode: 69aeb...728 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Det at en mann er en drittsekk, betyr ikke at han er psykopat. Det finnes faktisk svært få psykopater. Jeg har bare møtt en eneste psykopat i mitt liv, og det er en kvinne. Anonymkode: 420a3...4ca 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner kun en faktisk psykopat og hun er kvinne. De utsagnene du nevner er ting man kan si om både menn å kvinner med kontrollbehov, dårlig selvtillit og selvfølelse osv. Det gjør dem ikke nødvendigvis til psykopater selvom folk velger å bruke det ordet. Det er ikke et flust med psykopater der ute, det er faktisk veldig få som kvalifiserer for den diagnosen. Anonymkode: 69aeb...728 Dette er feil, det er flere psykopater der ute enn folk er klar over, det er et spekter ( mer mild/alvorlig grad ) anbefaler alle bloggen: psykopati og kjærlighet, der får dere svar på alt dere lurer på. Kunnskap er alt! Anonymkode: 173e6...e77 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil, det er flere psykopater der ute enn folk er klar over, det er et spekter ( mer mild/alvorlig grad ) anbefaler alle bloggen: psykopati og kjærlighet, der får dere svar på alt dere lurer på. Kunnskap er alt! Anonymkode: 173e6...e77 Det er allikevel stor forskjell på at det er flere enn folk tror og at sååå mange menn er psykopater. Det er ikke slik at 1 av 10 blir eller er psykopater i mild eller alvorlig grad. Selvom folk uten kunnskap og internett får det til å virke slik. Bloggen du nevner er da heller ikke bevis for noe som helst. Man får kun en del av historien og de fleste jeg kjenner kan kalle en eks for psykopat. Det betyr ikke at de automatisk er psykopater. Det er faktisk en diagnose som er nærmest umulig å diagnostisere. Å kalle historier fra en rekke kvinner for kunnskap blir bare feil. Anonymkode: 69aeb...728 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 Det finnes helt klart flere mannlige enn kvinnelige psykopater. Selv om det så klart eksisterer en god del kvinnelige psykopater der ute også, så er de mannlige psykopatene helt klart mye farligere og mer brutale enn de kvinnelige. Menn har nå en gang generelt lavere terskel for aggressjon og vold, enn det kvinner har. Det finnes mange menn med slike tendenser der ute, så vi kvinner lever egentlig ganske farlig. Vi må være ekstremt påpasselige med valg av partner. Anonymkode: 939d7...897 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Jeg kjenner ingen, som jeg vet med, som er psykopat verken mann eller kvinne. Jeg kjenner en gutt med en del trekk (manipulasjon, kontrollerende, sjalu osv), men han hadde ikke kvalifisert til diagnosen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil, det er flere psykopater der ute enn folk er klar over, det er et spekter ( mer mild/alvorlig grad ) anbefaler alle bloggen: psykopati og kjærlighet, der får dere svar på alt dere lurer på. Kunnskap er alt! Anonymkode: 173e6...e77 Takk for ditt forslag. Jeg har lest deler av bloggen. Jeg kjenner meg faktisk igjen i litt av det. Det med at en analyserer, blir irrtert når "feil" person sender melding, være villig til å gjøre store forandringer for å være nærmere vedkommende og det tidligere livet plutselig ikke får så stor betydning, fordi "du har møtt skjebnen". Men MÅ en person være psykopat for at du skal oppleve dette? Det kan like gjerne være at feilen lå hos meg? At jeg ble for hektet? Den personen eg følte det slik med gjorde meg jo aldri noe. Var ikke i forhold eller datet direkte heller vi da. Anonymkode: 94cbc...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil, det er flere psykopater der ute enn folk er klar over, det er et spekter ( mer mild/alvorlig grad ) anbefaler alle bloggen: psykopati og kjærlighet, der får dere svar på alt dere lurer på. Kunnskap er alt! Anonymkode: 173e6...e77 Kunnskap er alt. Så vi skal lese en blogg? Er du virkelig seriøs? Anonymkode: 420a3...4ca 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunnskap er alt. Så vi skal lese en blogg? Er du virkelig seriøs? Anonymkode: 420a3...4ca Bloggen er seriøs. Anbefaler også boken " pshycopat free" av Jackson Mzenzie Anonymkode: 173e6...e77
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Handler vel om at det "Lønner seg" mer for menn enn kvinner. Evolusjonen er kald og brutal og bryr seg ikke om mine eller dine følelser, eller har noe nobelt moralskt etisk mål, naturen er survival of the fittest og spre genene sine videre. Thats it Sålenge slike menn blir "belønnet", så vil dette bare fortsette eller til og med øke Psykopater er mer suksessfulle i arbeidslivet enn andre, og det elsker kvinner de blir dratt inn som en magnet til suksessfulle mannfolk. Mer myke gode menn gjør det dårligere og blir enslige ufrivillige barnløse, mens psykkopater koser seg med kvinnfolket Nei kvinnfolk, dere må slutte å være så overfladiske når dere velger mannfolket, det er store mengder gode snille hardt-arbeidende mannfolk som er ufrivillige barnløse og ville vært gode partnere og fedre, slutt å være så overfladiske, ikke la evolusjonen styre deg i gal retning, selv om det "føles" rett men den rike mannen. Vis at du har "fri vilje" og ikke la naturen ta kontroll over deg og din sjebene (hehe, det har vi selvsagt ikke, men etter å ha lest det jeg skrev her, så vil det kunne påvirke deg, men sannsynligvis ikke ) Lykke til, er alt jeg kan si Anonymkode: 744ec...b1d 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for ditt forslag. Jeg har lest deler av bloggen. Jeg kjenner meg faktisk igjen i litt av det. Det med at en analyserer, blir irrtert når "feil" person sender melding, være villig til å gjøre store forandringer for å være nærmere vedkommende og det tidligere livet plutselig ikke får så stor betydning, fordi "du har møtt skjebnen". Men MÅ en person være psykopat for at du skal oppleve dette? Det kan like gjerne være at feilen lå hos meg? At jeg ble for hektet? Den personen eg følte det slik med gjorde meg jo aldri noe. Var ikke i forhold eller datet direkte heller vi da. Anonymkode: 94cbc...ceb Er ikke der det er snakk om, hekt JA, men på en annen måte vedr psykopati. Anonymkode: 173e6...e77
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Handler vel om at det "Lønner seg" mer for menn enn kvinner. Evolusjonen er kald og brutal og bryr seg ikke om mine eller dine følelser, eller har noe nobelt moralskt etisk mål, naturen er survival of the fittest og spre genene sine videre. Thats it Sålenge slike menn blir "belønnet", så vil dette bare fortsette eller til og med øke Psykopater er mer suksessfulle i arbeidslivet enn andre, og det elsker kvinner de blir dratt inn som en magnet til suksessfulle mannfolk. Mer myke gode menn gjør det dårligere og blir enslige ufrivillige barnløse, mens psykkopater koser seg med kvinnfolket Nei kvinnfolk, dere må slutte å være så overfladiske når dere velger mannfolket, det er store mengder gode snille hardt-arbeidende mannfolk som er ufrivillige barnløse og ville vært gode partnere og fedre, slutt å være så overfladiske, ikke la evolusjonen styre deg i gal retning, selv om det "føles" rett men den rike mannen. Vis at du har "fri vilje" og ikke la naturen ta kontroll over deg og din sjebene (hehe, det har vi selvsagt ikke, men etter å ha lest det jeg skrev her, så vil det kunne påvirke deg, men sannsynligvis ikke ) Lykke til, er alt jeg kan si Anonymkode: 744ec...b1d jeg har bare gått rundt med dårlig humør pga at jeg ikke lar viljen og naturen styre litt. Jævlig sur fordi "den gode snille mannen" alltid må være lite tiltrekkende. Anonymkode: 94cbc...ceb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Handler vel om at det "Lønner seg" mer for menn enn kvinner. Evolusjonen er kald og brutal og bryr seg ikke om mine eller dine følelser, eller har noe nobelt moralskt etisk mål, naturen er survival of the fittest og spre genene sine videre. Thats it Sålenge slike menn blir "belønnet", så vil dette bare fortsette eller til og med øke Psykopater er mer suksessfulle i arbeidslivet enn andre, og det elsker kvinner de blir dratt inn som en magnet til suksessfulle mannfolk. Mer myke gode menn gjør det dårligere og blir enslige ufrivillige barnløse, mens psykkopater koser seg med kvinnfolket Nei kvinnfolk, dere må slutte å være så overfladiske når dere velger mannfolket, det er store mengder gode snille hardt-arbeidende mannfolk som er ufrivillige barnløse og ville vært gode partnere og fedre, slutt å være så overfladiske, ikke la evolusjonen styre deg i gal retning, selv om det "føles" rett men den rike mannen. Vis at du har "fri vilje" og ikke la naturen ta kontroll over deg og din sjebene (hehe, det har vi selvsagt ikke, men etter å ha lest det jeg skrev her, så vil det kunne påvirke deg, men sannsynligvis ikke ) Lykke til, er alt jeg kan si Anonymkode: 744ec...b1d Nei, både kvinner og menn er psykopater! Mye feil info her! (ja, de tråkker over lik i arbeidslivet, men det gjør kvinnelige psykopater og ) Anonymkode: 173e6...e77
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, både kvinner og menn er psykopater! Anonymkode: 173e6...e77 Lønner seg mindre for kvinner, fordi færre menn lar kvinnene overkjøre dem slik. Jeg har aldri sagt at kvinner ikke er psykopater, men det er mye mindre vanlig. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye feil info her! Anonymkode: 173e6...e77 Gjerne kom med eksempler... Hva av det jeg skrev var feil ? Anonymkode: 744ec...b1d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 Menn er oftere representert blant ekstremitetene enn oss kvinner, tenk kriminalitet, intelligens, karriere m.m. Det er jo vi som er den mest begrensende faktoren for å føre arten videre, menn er sånn sett bruk og kast. Blir feil å si «hvorfor er så mange menn psykopater», når de færreste av oss noensinne har kjent en ekte psykopat. Men klart det er mer menn som er psykopater enn kvinner. Er det bare meg som føler psykopat-stempelet kastes rundt på haugevis av menn som kanskje har visse trekk fra andre diagnoser, men psykopat?? Nesj.. Har vært i lengre forhold med flere som har blitt kalt psykopat, uten at jeg noensinne har blitt kontrollert, stalket, fysisk/verbalt mishandlet, tvert i mot har de vært gjennomført herlige, ekte og empatiske mennesker. En historie har alltid to sider, noen mennesker er gjennomført dritt, men enkelte damer blåser jo ting ut av dimensjoner. Vet om en dame som anmeldte en bekjent for voldtekt når han ikke ville pule henne på doen på et utested, Hun hadde lagt inn aksjer hele kvelden og han avslo høflig hver gang, han ville jo ikke ta i dama med ildtang en gang. Jeg og flere andre så hele greia, og han gikk hjem med oss etterpå. Ble raskt henlagt etter prat med politiet, si. Som oftest virker det som man bare har vært en særdeles dårlig match, noen trekker virkelig frem det verste i hverandre. Synes dog virkelig synd på alle som opplever slike forhold, eller som har vært i forhold hvor partneren har en slik forstyrrelse. Anonymkode: 50f81...745 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det flest menn som er det? Det er en medfødt diagnose, men hvis det er flest menn så må det være noe med deres biologi som gjør de mottagelig for det? Jeg kjenner til svært få psykopat kvinner, men synes ofte at det blir problemer med menn i forhold. Les her inne og "han ødelegger meg psykisk" "han behandler meg som dritt og terroriserer meg" "jeg er redd samboeren min" og masse lignende. Kjenner flere damer som har brukt mange år på å "komme seg unna" mannen sin. For så å bli oppsøkt i ettertid, kanskje må ordne med besøksforbud, ofte er også dette etter de har fått barn sammen. Da bruker de barna for alt det er verdt. Mannen er av en eller annen grunn den med met penger og bruker dette for å bli barnas favoritt. Anonymkode: 94cbc...ceb Hvordan vet du at mange menn er psykopater? Dette er diagnoser og personkarakteristika psykiatiren vurderer og diagnostiserer ikke legfolk som tror de vet og kan stemple andre mennesker slik de selv finner det for godt. Vurder også hvorfor og hvordan du selv klarer å se og å omgåes så mange med de personlighetstrekkene du her mener de ser hos andre. Anonymkode: e6fc4...0f8 4
HalldirV2 Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil, det er flere psykopater der ute enn folk er klar over, det er et spekter ( mer mild/alvorlig grad ) anbefaler alle bloggen: psykopati og kjærlighet, der får dere svar på alt dere lurer på. Kunnskap er alt! Anonymkode: 173e6...e77 Bahaha!
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, HalldirV2 skrev: Bahaha! Og med det vil du fram til? Anonymkode: 173e6...e77
HalldirV2 Skrevet 18. august 2018 #20 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og med det vil du fram til? Anonymkode: 173e6...e77 At kommentaren var latterlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå