AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #21 Del Skrevet 18. august 2018 Sett bort i fra det med frieri. Det er ikke et tema i mitt liv. At han er intelligent, ikke relgiøs, er i mot innvandring, ikke er veganer, ikke spirituell, har en fin personlighet, at han har en form for humor som ikke irriterter, at han forstår sarkasme, at han ikke er selvhøytidelig, at ikke har/vil ha barn, at jeg er pittelitt viktigere enn kompisene, at han kan si nei, At han har egne meninger, at han har samme musikksmak som meg, at det er greit å bruke penger på musikkrelaterte saker og ting. Altså, jeg kunne fortsatt for alltid. En bra personlighet og bra musikksmak er viktigst. Pluss det overnevnte. Anonymkode: ac126...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 18. august 2018 #22 Del Skrevet 18. august 2018 At han er stabil, lojal og trofast er de tingene jeg overhodet ikke klarer meg uten. Mannen min har mange andre gode sider også, men det var akkurat lojaliteten jeg falt for. Fridde selv forøvrig. Når man finner drømmemannen tar man ikke sjansen på at han skal stikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #23 Del Skrevet 18. august 2018 At han er vakker, hardtarbeidende, kan legge planer, sette pris på øyeblikket, økonomisk, liker barn og dyr, ønsker et liv med meg enten det blir i et slott eller på en søppelhaug, "ser" meg og kan gi meg gode tilbakemeldinger (han trenger ikke synes alt jeg gjør er fantastisk, men jeg forventer cred når jeg jobber hardt og prøver!), at sexen er spennende og at vi er åpne overfor hverandre, at han liker meg bedre enn han liker familien min (du hadde skjønt hvorfor det var et punkt hvis du hadde møtt eksen min), at han vasker seg, trener og klipper hår/skjegg regelmessig, at han er følsom nok til å vise at han har følelser for meg og samtidig litt macho som skriker på fotballkamp (sexy!). Anonymkode: a8c26...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #24 Del Skrevet 18. august 2018 Han er snill med meg og barnet mitt og han får oss til å føle oss trygg og at jeg føler meg elsket og verdstatt. Og at vi har god kommunikasjon og at han er en «do’er» og ikke bare «say’er». Anonymkode: 201b8...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #25 Del Skrevet 18. august 2018 Like verdier og lik humor. De to tingene er viktigst for meg. Anonymkode: b6244...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. august 2018 #26 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) 30 minutter siden, Nuith skrev: At han er stabil, lojal og trofast er de tingene jeg overhodet ikke klarer meg uten. Mannen min har mange andre gode sider også, men det var akkurat lojaliteten jeg falt for. Fridde selv forøvrig. Når man finner drømmemannen tar man ikke sjansen på at han skal stikke av. Finner man drømmemannen så tar man ikkje sjansen på at han skal stikke av. Er du bekymret for at din drømmemann også blir sett på som drømmemannen i andres kvinners øyne. Ja, kanskje er det mange likhetstrekk som "går igjenn "hos kvinner når det gjeld valg av partner. ? Virker som mange kvinner stiller høy krav til partner ,og legger lista nokså høyt. Kanskje ikkje så rart mange menn derfor velger å reiser utenlands å finner seg partner / kjæreste. Endret 18. august 2018 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå