Gjest Anonym Bruker Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Hvilke personlige egenskaper og forventninger ser du som kvinne for deg at din mannlige kjæreste helst bør ha i 2018 dersom han omsider ønsker å FRI til deg, og han kan forvente å få eit JA .? Endret 18. august 2018 av Anonym Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Han er glad i katter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Del Skrevet 18. august 2018 Status Anonymkode: b4b42...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Del Skrevet 18. august 2018 Snill, omsorgsfull, har egne venner han kan finne på ting med, han har ikke behov for å være hjemme hele tiden, han har en jobb som betaler såpass at han kan forsørge familien, han gjør alle mannejobber i husholdningen og er en beskyttertype. Hadde min kjæreste fridd til meg nå hadde han fått et ja, definitivt! Anonymkode: 406d1...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Humor. At vi har en personlighet som matcher hverandre. At han og jeg faller naturlig, som om vi har kjent hverandre for alltid. Han kan ikke ta seg selv høytidlig! Kropp og penger og status har jeg aldri bydd meg om. Bare noen fine øyner jeg kan se i og tenke hvor heldig jeg er. Med andre ord, hadde kjæresten nå fridd, så hadde jeg sagt ja ❤️ Anonymkode: 2dc79...587 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 18. august 2018 #6 Del Skrevet 18. august 2018 Hvordan han snakker om/til mamman sin, at han er raus, har ‘orden’ på livet og at han kan le av seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Del Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kropp og penger og status har jeg aldri bydd meg om Alle sier dette. Men likevel er det de med kropp, penger og status som ender opp med alle damene. Regnestykket går ikke opp. Anonymkode: 90c01...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Del Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alle sier dette. Men likevel er det de med kropp, penger og status som ender opp med alle damene. Regnestykket går ikke opp. Anonymkode: 90c01...9ec Nei, det har du helt rett i, for hvordan kan noen menn bli gift med samtlige kvinner som fins? Er det helst disse mennene du legger merke til selv, kanskje; de og de smellvakre damene deres(som er noen kvinner og ikke "alle")? Anonymkode: e14c2...3a5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #9 Del Skrevet 18. august 2018 Siden jeg selv har en grei utdannelse og en fast jobb, forventer jeg det samme av han. Det, og høyde er helt basic. Deretter kommer personligheten, og det er ikke så lett å beskrive men han bør ha energi, være ærlig og positiv. Intelligent og real. Anonymkode: d114b...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Del Skrevet 18. august 2018 Intelligens, humor og empati. Anonymkode: 8ba5a...823 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Del Skrevet 18. august 2018 Gjensdige føelelser og at han viser det. Hver dag. Anonymkode: 01e81...04e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Del Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle sier dette. Men likevel er det de med kropp, penger og status som ender opp med alle damene. Regnestykket går ikke opp. Anonymkode: 90c01...9ec Her er det ditt regnestykke som ikke går opp. Se deg rundt om i Norge og så kan du se at det er særdeles mange helt normale A4 menn og kvinner som er i forhold, også de som er overvektige og ikke har høy utdannelse. Hva som er galt med deg som gjør at du ikke får deg dame kan jeg ikke svare på, men jeg tipper det har noe med at du er sur og sitter på KG og klager i stedet for å ta tak i eget liv og har for høye forventninger til en dame kontra det du kan stille med selv blant annet. TS: det er viktig for meg at mannen har ca like interesser, at han er snill, morsom, har ca likt syn på verden som meg, ærlighet, ambisjoner, økonomien i orden (altså, han trenger ikke tjene mer enn gjennomsnittet, men at han ikke driver med gambling eller har gjeld eller noe som gjør livet med han vanskelig) og sikkert en hel del andre ting som jeg ikke kommer på nå. Den mannen jeg liker veldig godt er en sånn person som er utrolig snill, som SER meg på en måte som ikke andre gjør og som bare er på en sånn måte at jeg bare vil gi han en varm klem hele tiden og fortelle han hvor mye jeg setter pris på at han er som han er. Anonymkode: 6e380...783 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Del Skrevet 18. august 2018 At han er ansiktspen. Anonymkode: 47ecb...681 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Del Skrevet 18. august 2018 Brun i huden, sort i håret, gebrokken norsk og et nedlatende kvinnesyn ser ut til å være in hos mange vestlige, frigjorte kvinner om dagen. Anonymkode: 5462a...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 18. august 2018 #15 Del Skrevet 18. august 2018 Humor, omtanke, intelligens og positivitet, og driv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #16 Del Skrevet 18. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle sier dette. Men likevel er det de med kropp, penger og status som ender opp med alle damene. Regnestykket går ikke opp. Anonymkode: 90c01...9ec Jeg har en mann med et pent ytre, i tillegg til at han er veldig intelligent og sympatisk. Han har en inntekt langt over gjennomsnittet. Jeg valgte ham ikke for kroppen eller pengene han skulle komme til å tjene. Jeg har inntekt godt over gjennomsnittet selv, og er så heldig at foreldrene mine har kunnet gi meg fine opplevelser i form av reiser og fisefine restaurantbesøk. Jeg, og mine venninner er ikke opptatt av et skall av et menneske med «status», fin kropp og intet mer. Anonymkode: 8ba5a...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #17 Del Skrevet 18. august 2018 49 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Hvilke personlige egenskaper og forventninger ser du som kvinne for deg at din mannlige kjæreste helst bør ha i 2018 dersom han omsider ønsker å FRI til deg, og han kan forvente å få eit JA .? Han tar noenlunde vare på helsen sin, uten å være fanatisk til kosthold og trening. Han lar seg ikke friste av alt med hull mellom beina. Han er en "enmannshund" 😛 slik som jeg. Han er åpen for litt alternativt (nå mener jeg ikke healing, klarsynthet, stjernetegn og sånt svada altså), men at han gjerne er litt dypt tenktende. Han er romantisk. Han drikker ikke alkohol (i hvertfal veldig lite) Han er ikke en "på scenen" mann. Han har er blid og imøtekommende. Anonymkode: 8b73e...ff4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #18 Del Skrevet 18. august 2018 Det begynner og slutter med intelligens for min del. Jeg har en jobb der jeg blir godt stimulert, familie jeg kan diskutere med og venninner. I tillegg trives jeg godt i eget selskap og er sjeldent ensom. Dersom jeg faktisk skal ha en kjæreste må jeg føle at han er en utrolig god samtalepartner - våken, kulturell, reflektert, ambisiøs og verdensvant. Det forekommer ikke ofte. Jeg treffer en slik mann akkurat nå og det går i riktig retning At han ikke er spesielt kjekk, høy eller veltrent faller da i andre rekke. Anonymkode: 9cd95...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 18. august 2018 #19 Del Skrevet 18. august 2018 Han må være trygg og stabil, pålitelig, snill og morsom. Og kjekk, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eller Skrevet 18. august 2018 #20 Del Skrevet 18. august 2018 Han må være en jeg gjenkjenner som et godt menneske som har evnen til å sette andre foran seg selv. Han må være ansvarsfull. Og jeg må tenne på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå