Gå til innhold

føler at all kritikk er rettet mot meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kanskje oversensitiv? Men når folk svarer andre trådstartere kritisk eller spydig her inne føles det nesten som at det er til meg de skriver.
Men da tenker jeg, egentlig ingenting er riktig?! folk finner noe feil uansett hva du gjør jo. Men hvem er egentlig den som har rett til å si at andre skal gjøre eller ikke gjøre noe? Er det sånne perfekte mennesker som bare gjør alt riktig?
og så har du de som skal ha så masse erfaring innen visse områder, og skriver at "det er bare dumt å prøve" osv. Skal ikke andre få lov å feile?
Jeg har vel kanskje vært et slik barn som ofte hørte på mamma, men det jeg sitter igjen med er lite erfaring og har fremdeles masse usikkerhet i meg. Mens de som turte å feile fra barnealder tenker mer selv..

Anonymkode: 0bdb5...012

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det høres ikke bra ut at du tar til deg kritikk folk skriver til andre her inne som at det er noe som skulle være rettet mot deg.. 

Anonymkode: 71639...025

Skrevet

Hei TS! Kanskje du er vant til å bli kritisert og vurdert, og av den grunn reagerer som du gjør og føler deg truffet?

Husk at ingen er perfekte, spesielt ikke de som er opptatt av å kritisere andre og finne feil hos dem. ALLE har feil, men noen nekter å erkjenne det for seg selv, så all misnøye rettes utover.

Selvfølgelig har du lov til å prøve og feile. Lukk ørene litt for "råd" du ikke har bedt om og gjør dine egne erfaringer: det er dét du lærer av og vokser på. Våg å tro på deg selv og det du har lyst til å gjøre, selv om andre har en annen mening.

Anonymkode: 7cfe8...82c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS! Kanskje du er vant til å bli kritisert og vurdert, og av den grunn reagerer som du gjør og føler deg truffet?

Husk at ingen er perfekte, spesielt ikke de som er opptatt av å kritisere andre og finne feil hos dem. ALLE har feil, men noen nekter å erkjenne det for seg selv, så all misnøye rettes utover.

Selvfølgelig har du lov til å prøve og feile. Lukk ørene litt for "råd" du ikke har bedt om og gjør dine egne erfaringer: det er dét du lærer av og vokser på. Våg å tro på deg selv og det du har lyst til å gjøre, selv om andre har en annen mening.

Anonymkode: 7cfe8...82c

takk for svar. Jeg omgås ikke akkurat en gjeng som stadig påpeker hvordan jeg er. Jeg tror dette er mer personligheten min. Jeg har vel bare tydeligvis ganske mye respekt for de som er eldre og mer erfarne da... og tenker at de har rett uansett.

Det verste er de som skriver "men ikke kom til oss og klag etterpå". Det høres ut som de vil at ting skal gå galt, men da skal de ikke stille opp. De skal gå og fryde seg over at det ikke gikk min vei?   Det er ikke en verdagsting at folk sier slik til meg, men jeg ser det en del på kg da.

Anonymkode: 0bdb5...012

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...