AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Jeg stripet håret mitt i går og hadde i blekingen aaalt for lenge. Håret mitt ble totalt ødelagt og kjentes ut som tyggis i tuppene. Jeg har nå klipt dette av og brukt tusenvis av kurer og oljer. Skolen starter nå på mandag og jeg lurer på om jeg kan rette håret mitt i morgen? Jeg vil iallfall se litt fin ut på håret selv om jeg vet at det ikke er så lurt å rette det. Anonymkode: b9891...fa5
Minya Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Du kan risikere at håret er så skadet at det "knekker" når du retter det. Tyggishår har en tendens til å måtte klippes nesten helt ned før det kan vokse pent ut igjen, men er du flink og klipper litt av det ofte det neste året, kan du slippe unna med skulderlangt i stedet for bob. Har du relativt kort hår kan det faktisk være en god idé å ta en skikkelig klipp nå, litt kortere enn vanlig, og la det gro pent ut igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Jeg hadde ganske langt hår så nå har jeg klipt en del og vil helst unngå begge deler. Tyggishåret er borte men håret er ganske så slitt og tørt.. Anonymkode: b9891...fa5
Englejenta Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stripet håret mitt i går og hadde i blekingen aaalt for lenge. Håret mitt ble totalt ødelagt og kjentes ut som tyggis i tuppene. Jeg har nå klipt dette av og brukt tusenvis av kurer og oljer. Skolen starter nå på mandag og jeg lurer på om jeg kan rette håret mitt i morgen? Jeg vil iallfall se litt fin ut på håret selv om jeg vet at det ikke er så lurt å rette det. Anonymkode: b9891...fa5 Uff da, jeg har gjort det samme selv en gang for mange år siden. Du må nok bare klippe deg ja, mitt ble ikke bra igjen. Ønsker deg lykke til, og du bør absolutt ikke bruke rettetang eller hårføner om du absolutt ikke må. Lykke til 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Du bør kjøre på med proteinkurer og unngå all form for varmebehandling fremover Anonymkode: 9417b...52f 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stripet håret mitt i går og hadde i blekingen aaalt for lenge. Håret mitt ble totalt ødelagt og kjentes ut som tyggis i tuppene. Jeg har nå klipt dette av og brukt tusenvis av kurer og oljer. Skolen starter nå på mandag og jeg lurer på om jeg kan rette håret mitt i morgen? Jeg vil iallfall se litt fin ut på håret selv om jeg vet at det ikke er så lurt å rette det. Anonymkode: b9891...fa5 Redken har fantastiske hårkurer, den lilla, Redken extreme med protein. De har også en spray man sprayer i håret før man bruker rettetang( unngår for stor slitasje ) Anonymkode: 8c866...0c8
Veronicasøtnos25 Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Redken har fantastiske hårkurer, den lilla, Redken extreme med protein. De har også en spray man sprayer i håret før man bruker rettetang( unngår for stor slitasje ) Anonymkode: 8c866...0c8 Okei tusen takk! Får prøve ut de!
Veronicasøtnos25 Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 (endret) .. Endret 18. august 2018 av Veronicasøtnos25
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 Jeg dusjet idag i 14-tiden og håret er fortsatt ikke tørket. Er dette pga slitasje? Anonymkode: b9891...fa5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #10 Skrevet 21. august 2018 Eneste som kan hjelpe er olaplex. Kjøpes på nett til ikke så ille pris Anonymkode: f5971...11e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #11 Skrevet 21. august 2018 Ville IKKE rettet det! Jeg har gjort det samme som deg, men håret knakk etter noen dager og jeg så ikke ut - hadde nesten piggsveis mange steder. Gå til frisøren! Anonymkode: 74694...f5f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå