AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Jeg sliter med kroniske smerter i neste parten av kroppen. Like før jeg får orgasme spenner jeg hver fiber i kroppen, noe som gir enda mer smerter i kroppen etter sex. Er det fler som har det slik? Spenner alle seg slik rett før man kommer? Noen tanker/tips? En orgasme bringer jo med seg så mye godt, men det at jeg vet at jeg vil få mer smerter legger en demper på hele greia. 😔 Anonymkode: 274d4...010
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med kroniske smerter i neste parten av kroppen. Like før jeg får orgasme spenner jeg hver fiber i kroppen, noe som gir enda mer smerter i kroppen etter sex. Er det fler som har det slik? Spenner alle seg slik rett før man kommer? Noen tanker/tips? En orgasme bringer jo med seg så mye godt, men det at jeg vet at jeg vil få mer smerter legger en demper på hele greia. 😔 Anonymkode: 274d4...010 Hvorfor spenner du hver fiber i kroppen under orgasmen? Anonymkode: 6bf5a...f6e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Vet ikke om det er det du er ute etter av svar, men jeg kjenner orgasmen i hele kroppen. Hver eneste muskel og nerve går på en måte i spenn. Sliter med mye smerter i kroppen ellers, og har mye vondt etter sex. Men har aldri koblet det til selve orgasmen, bare det at det kan være litt uvante bevegelser, trykk på muskulatur osv Anonymkode: 3e846...0d2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spenner du hver fiber i kroppen under orgasmen? Anonymkode: 6bf5a...f6e Vet ikke, alltid spent meg veldig rett før utløsning Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er det du er ute etter av svar, men jeg kjenner orgasmen i hele kroppen. Hver eneste muskel og nerve går på en måte i spenn. Sliter med mye smerter i kroppen ellers, og har mye vondt etter sex. Men har aldri koblet det til selve orgasmen, bare det at det kan være litt uvante bevegelser, trykk på muskulatur osv Anonymkode: 3e846...0d2 Ja, det gjør man jo gjerne da de er sterke. Jeg tror det kommer av orgasmen fordi jeg kjenner at jeg spenner meg noe voldsomt rett før jeg kommer Anonymkode: 274d4...010
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, alltid spent meg veldig rett før utløsning Ja, det gjør man jo gjerne da de er sterke. Jeg tror det kommer av orgasmen fordi jeg kjenner at jeg spenner meg noe voldsomt rett før jeg kommer Anonymkode: 274d4...010 Virker som du mister helt kontrollen over kroppen din når orgasmen kommer. Kan nok ha en sammenheng sånn du forklarer det. Får du veldig sterke orgasmer? Anonymkode: 6bf5a...f6e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Virker som du mister helt kontrollen over kroppen din når orgasmen kommer. Kan nok ha en sammenheng sånn du forklarer det. Får du veldig sterke orgasmer? Anonymkode: 6bf5a...f6e Noen ganger, men langt fra alltid.. Anonymkode: 274d4...010
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Er det like vondt uansett svært sterke orgasmer eller de svakere? Spenner du hver fiber like mye, under sterke og svake? Anonymkode: 6bf5a...f6e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det like vondt uansett svært sterke orgasmer eller de svakere? Spenner du hver fiber like mye, under sterke og svake? Anonymkode: 6bf5a...f6e Litt usikker. Tror det går mer på hvor raskt jeg kommer eller ikke. Hvis det kjennes ut som det er like før i lang tid blir jeg helt ødelagt etterpå 😕 Anonymkode: 274d4...010
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Oki, skjønner. Kjenner på det litt selv også når jeg får ekstra harde orgasmer. Selv om jeg er gutt spenner jeg også hver fiber når orgasmen er hard og spenner kroppen nærmest i bue når orgasmen kommer. Har jeg brukt lang tid på å komme eller blitt teaset lenge før det går for meg. Da er jeg både støl og smerter i kroppen, men ikke med en gang, kommer etter noen timer. Anonymkode: 6bf5a...f6e
Cbunke90z Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 Får ekstreme smerter i prostataen om jeg holder tilbake orgasmen for lenge. Får vondt i pungen også men stopper jeg orgasmen mer enn 2 ganger får jeg utrolig vondt i hele penisen. Men hos meg er det pga nerven, vet ikke om det kan skje med kvinner? Altså nerve smerter inni.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #11 Skrevet 20. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Oki, skjønner. Kjenner på det litt selv også når jeg får ekstra harde orgasmer. Selv om jeg er gutt spenner jeg også hver fiber når orgasmen er hard og spenner kroppen nærmest i bue når orgasmen kommer. Har jeg brukt lang tid på å komme eller blitt teaset lenge før det går for meg. Da er jeg både støl og smerter i kroppen, men ikke med en gang, kommer etter noen timer. Anonymkode: 6bf5a...f6e Høres ut som slik jeg har det. Greia er bare det at jeg har så vondt i utgangspunktet, så det i tillegg blir altfor mye. Anonymkode: 274d4...010
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #12 Skrevet 20. august 2018 4 timer siden, Cbunke90z skrev: Får ekstreme smerter i prostataen om jeg holder tilbake orgasmen for lenge. Får vondt i pungen også men stopper jeg orgasmen mer enn 2 ganger får jeg utrolig vondt i hele penisen. Men hos meg er det pga nerven, vet ikke om det kan skje med kvinner? Altså nerve smerter inni. Det kan godt hende at det kan skje med oss damer også, men problemet mitt er mer smertene i nakke /rygg osv som jeg alltid har. At de blir enda verre. I flere dager etterpå. Så da blir det jo veldig begrenset hvor ofte jeg orker å ha sex, samme hvor lyst jeg har. 😕 Anonymkode: 274d4...010
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå