Gå til innhold

Frieri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Har et spørsmål som jeg har grublet på i lang tid. Jeg ønsker å fri til min kjære, hun er absolutt den rette for meg. Vi har snart vært sammen i 6 år, men er bare 22 år. Vi har begge 4 år igjen av våre studier, og lurer på om dere syns det er dumt å fri nå? Er det for lenge å være forlovet til vi er ferdige med skolen før vi eventuelt gifter oss??

Anonymkode: ba47c...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå mange som er forlovet i mange år før de gifter seg, så det i seg selv er ikke noe problem.

Anonymkode: 6d0ff...7ca

Skrevet

Man forandrer seg fort litt de årene du går igjennom nå. Dvs det er nå fremtiden din "setter seg litt" liksom.  Men kjenner flere som både har giftet seg på din alder, - og som valgte å vente.

Men hvis dere er "godt tunet" så ser du hennes signaler om dette (?) Og er enige (?)

Selv giftet jeg meg i starten av 30 åra, ventet til etter at studietida var ferdig. Og føler ikke at jeg tapte noe. Savner ikke studietida. Hun studerte et helt annet sted.

Et par jeg kjenner giftet seg og fikk barn i studietida (NTNU). Er det noe jeg er glad for, så er det at jeg IKKE gjennomgikk det. Kan ikke få sagt det sterkt nok!! 

Masse masse lykke til med valget. Følg hjertet!!! ❤️ :klem1:

Anonymkode: d7702...d23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...