AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg er så irritert og tar så fort mammarollen ovenfor mannen min. Han er glemsk og alltid noe som må minnes på for han. Han er dårlig på husarbeid og vedlikehold av huset. Men han er god far og stabil alltid blid,gir masse kjærlighet og et godt menneske. Men jeg føler at jeg blir den verste versjonen av meg selv. Mer mor enn kjæreste. Andre opplever meg som en så omtenksom og snill person. Men med han hjemme føler jeg som en heks og kjeftesmelle. Ofte når jeg er sliten og ingenting er gjort og han glemt ditt og datt. Vil forandre meg men glir alltid tilbake i samme spor..Er gravid nå og ekstra sliten og utålmodig.. tips erfaringer? Anonymkode: d722b...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Enten får dere begynne med huskelapper på kjøleskapet, med ting som må gjøres, eller kjøpe egen tavle som dere kan skrive på gjøremål. Da glemmer han ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Del Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, Minlillesky skrev: Enten får dere begynne med huskelapper på kjøleskapet, med ting som må gjøres, eller kjøpe egen tavle som dere kan skrive på gjøremål. Da glemmer han ikke Tusen takk for tips ☺️ Anonymkode: d722b...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Del Skrevet 18. august 2018 Legg inn reminder på kalenderen på mobilen hans Anonymkode: 0ea24...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Si han får skrive det ned og lage påminnelser på mobilen sin. Om det ikke går utover andre er det hans eget ansvar å huske ting. Det at du alltid minner ham på ting gjør det vel egentlig verre og da tenker han vel det ikke gjør noe. Glemmer han noe får han heller ta konsekvensen av det. Anonymkode: 433dc...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå