AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 Noen som vet om det er vanlig at formen svinger noe voldsomt? Først stod jeg opp rundt kl 05 og holdt på å besvime på badet, så da legger jeg meg igjen. Da jeg stod opp igjen en del timer senere følte jeg meg ganske fin. Tok da en tur til apoteket for å kjøpe noe nesespray fordi jeg har fått bihulebetennelse. Plutselig blir jeg kjempevarm og svetter noe voldsomt og holder på å besvime igjen. Så setter jeg meg i bilen fordi jeg har funnet ut at det blir bedre når jeg sitter og føler meg bedre etter en halvtimes tid. Så dro jeg hjem igjen og følte meg så fin at jeg til og med lagde meg dessert og gikk akkurat nå i dusjen. Etter jeg kommer ut av dusjen begynner den svetten igjen og jeg er nå kvalm og har hodepine i tillegg (noe jeg hadde også i går og dagen før). Det som også er veldig rart er at bihulene plutselig tetter seg igjen over noen minutter og så løser det seg opp igjen ganske fort etterpå. Det er derfor heller ikke noe stor vits å gå til legen for å få rinexin siden det tydeligvis ikke er potte tett og at nesesprayene funker bra. Er det ikke rart at det går så opp og ned? Anonymkode: 6e416...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Det er en betennelse så kroppen jobber på høygear for å få den vekk, er derfor du får de opplevelsene. Du må ta det rolig, ellers blir du skikkelig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Del Skrevet 18. august 2018 Du bør gå til legen. En jeg kjenner fikk hjernehinnebetennelse av å gå med ubehandlet bihulebetennelse. Anonymkode: 127f0...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Del Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bør gå til legen. En jeg kjenner fikk hjernehinnebetennelse av å gå med ubehandlet bihulebetennelse. Anonymkode: 127f0...130 Det var nok fordi han hadde en bakteriell bihulebetennelse, men nå er det en gang sånn at over 90% av alle bihulebetennelser er virulente. Jeg er ganske sikker på at jeg har den virulente typen selv fordi jeg har hatt bihulebetennelse mange ganger før, men da har jeg ikke følt så store svigninger i formen heller. Uansett så har jeg nasonex som jeg har fått på resept av legen for bihulebetennelse, og det er ikke så mye mer en lege kan gjøre enn å evt måle en CRP for å sjekke om den er bakteriell, men jeg føler meg ikke særlig febril for øyeblikket og er ikke i så dårlig form at jeg ikke kan vente til fastlegekontoret åpner mandag. De aller fleste bihulebetennelser går over av seg selv, og det er ikke farlig å være litt syk. Hilsen TS 6 minutter siden, tussi680 skrev: Det er en betennelse så kroppen jobber på høygear for å få den vekk, er derfor du får de opplevelsene. Du må ta det rolig, ellers blir du skikkelig dårlig. Uff ja, får bare droppe jobben i morgen da.. Anonymkode: 6e416...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg måtte operere pga mange bihulebetennelser, så få deg en test, og kanskje et besøk hos øre,nese og halslege spesialist. Det var han som henviste meg til en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Del Skrevet 18. august 2018 2 timer siden, tussi680 skrev: Jeg måtte operere pga mange bihulebetennelser, så få deg en test, og kanskje et besøk hos øre,nese og halslege spesialist. Det var han som henviste meg til en operasjon. Det er ikke tett hos meg og ingenting å operere. Har ikke polypper eller noe, men det er fordi jeg er dårlig til å ta allergimedisin fordi jeg blir så himla trøtt av dem. Anonymkode: 6e416...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå