Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. august 2002 #1 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg skriver passordet riktig, og logger på. Så, midt i pålogginga, stopper den opp. Kommer verken opp en feilmelding eller systemfeil. Hva skjer? Den har ALDRI vært sånn før! *frustrert* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. august 2002 #2 Del Skrevet 18. august 2002 Slikt oppstår noen ganger i situasjoner da det er stor pågang. Prøv igjen, eller vent en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 18. august 2002 #3 Del Skrevet 18. august 2002 Tror ikke det... Den har vært sånn i ca fire døgn.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. august 2002 #4 Del Skrevet 19. august 2002 Får du en blank side med en VELDIG lang URL? Og kanskje en 0 på den blanke siden? Foreldrene mine hadde samme feil i våres. Kontoen deres funka fra andre maskiner, men ikke hjemmemaskinen, mener jeg å huske. Men jeg vet ikke om de fikk orden på det, eller om det fremdeles er et problem. Kanskje ikke veldig hjelpsomt... Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå