AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Stresser litt med tanken på at jeg aldri blir forelsket og går glipp av erfaringer med menn. Jeg synes det er litt trist å se vennene mine stadig ha noen mens jeg har gått glipp av hele ungdomstiden min. Utseendemesssig får jeg mer oppmerksomhet fra menn enn dem men føler aldri noe tilbake. Kun et par ganger har jeg vært betatt men ulike ting gjorde at det ikke passet seg. Er det skrudd å aldri ha hatt kjæreste i min alder? Synes menn det er turnoff? Jeg er jomfru og har bare klint med en fyr men siden jeg ikke var tiltrukket ønsket jeg ikke å ta det lengre. Anonymkode: 55530...668
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 (endret) Innlegg ryddet for sitering av slettet innhold. Det kan gå begge veier med noen som syntes det gjør noe og andre det ikke gjør så mye for. Har du gitt noen en sjanse slik at du kunne falt for dem da? Eller har du gått i den klassiske "romantisk drama" fellen der du forventer at du skal bli tatt med storm fra første minutt og derfor aldri gir noen en sjanse fordi du ikke har blitt det? Anonymkode: 560e4...910 Endret 18. august 2018 av Elaine Marley 1
Grandiosaergreit Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Er det skrudd å aldri ha hatt kjæreste i min alder? Anonymkode: 55530...668 Selvsagt ikke! Vet om flere i din situasjon. Men når du sier du ikke har vært betatt av noen menn. Hvor mange menn har du datet? Har du en del mannlige venner? 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Grandiosaergreit skrev: Selvsagt ikke! Vet om flere i din situasjon. Men når du sier du ikke har vært betatt av noen menn. Hvor mange menn har du datet? Har du en del mannlige venner? Hva er grunnen til de du kjenner? Har vært betatt av 3-4 men det ble aldri noe av av diverse grunner. Dater ikke, bruker ikke tinder osv. Gir ingen en sjanse om jeg ikke er betatt fra begynnelsen. Får ofte tilbud men føler ikke for å takke ja så sier bare nei takk. Har ikke mannlige venner nei. Anonymkode: 55530...668
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Ofte blir man betatt når man har blitt litt kjent med en person. Sånn kjærlighet ved første blikk som man ser på film, skjer omtrent bare på film. Kanskje du bør gå på noen dater og se hva som skjer? Anonymkode: ad5cc...c33 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 (endret) Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. TS: nei, det er ikke skrudd, men jeg synes det er trist at du ikke har fått opplevd den typen kjærlighet, for det er en helt fantastisk ting. Jeg er på din alder og har flere venninner som er i samme båt som deg, og jeg ser at ofte handler det om at de ikke gir ting en sjanse. Kjærlighet krever også tålmodighet til tider, både fordi det kan ta tid før man utvikler følelser for noen og fordi man ikke kan forvente at begge beveger seg i samme hastighet. I de færreste tilfeller er man betatt av noen fra begynnelsen. Om man forventer det har man et urealistisk bilde av det. Anonymkode: 92f68...45b Endret 18. august 2018 av Elaine Marley
Elaine Marley Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ofte blir man betatt når man har blitt litt kjent med en person. Sånn kjærlighet ved første blikk som man ser på film, skjer omtrent bare på film. Kanskje du bør gå på noen dater og se hva som skjer? Anonymkode: ad5cc...c33 Man har faktisk forsket på kjærlighet ved første blikk, og det er ikke annet enn kraftig tiltrekning. Forelskelse er noe som i snitt tar flere måneder å utvikle. Det finnes også folk som har vært venner i flere år før de ble forelsket i hverandre. Anonymkode: 92f68...45b
Grandiosaergreit Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er grunnen til de du kjenner? Har vært betatt av 3-4 men det ble aldri noe av av diverse grunner. Dater ikke, bruker ikke tinder osv. Gir ingen en sjanse om jeg ikke er betatt fra begynnelsen. Får ofte tilbud men føler ikke for å takke ja så sier bare nei takk. Har ikke mannlige venner nei. Anonymkode: 55530...668 En del av kvinnene i omgangskretsen min som aldri har hatt kjæreste er som deg. De er ikke på tinder, de avviser menn som prøver seg på byen, osv Da blir det jo vanskelig å få kjæreste. Om man i tillegg ikke har mannlige venner så er det jo vanskelig å få sosialisert seg nok med menn til å bli oppriktig interessert i noen. Tror nesten du må takke ja til noen som du synes virker som flotte menn. Også kan du bruke litt tid på å finne ut om du faktisk blir interessert i dem eller om de var feil for deg. 3
Grandiosaergreit Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 For øvrig er sjansen for at du selv møter en mann som er jomfru temmelig stor. 1 av 4 heterofile 25 åringer har aldri hatt sex. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 3 minutter siden, Grandiosaergreit skrev: For øvrig er sjansen for at du selv møter en mann som er jomfru temmelig stor. 1 av 4 heterofile 25 åringer har aldri hatt sex. Takk for svar. Har blitt forelsket ved første blikk flere ganger og tror ikke jeg klarer å utvikle følelser om jeg ikke føler noe fra starten. Jeg er ikke så ofte på byen heller. Men tinder synes jeg bare virker overfladisk. Trodde forresten det var 1 av 3 som fortsatt var jomfru? Synes egentlig det er få jeg. Men det er nok slik at de fleste ikke venter til kjærlighet ved første blikk og at alt annet klaffer, slik jeg gjør. Anonymkode: 55530...668
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 Selv var jeg jomfru til jeg var 27 og hadde vært veldig lite «på markedet» fram til det. Ingen nettdating, jeg likte ikke gå på byen etc. Møtte rett og slett ingen menn som tente noen skikkelig gnist i meg - og trodde etterhvert at jeg bare var sånn, og at det ikke var meningen at jeg skulle ha kjæreste og de tingene der. Tror nok jeg hadde mange av de samme tankene som TS, og ja, jeg følte meg ganske unormal. Så, da jeg var 27 møtte jeg «mannen i mitt liv». Ble stormforelsket i en fyr. Hadde vært betatt av menn før - men aldri på denne måten. Har vært lykkelig sammen i noen år nå! Så alle de som sa «han kommer når du minst ventet det», de hadde rett i mitt tilfelle. Men hvis man vil finne en partner må man oppsøke steder der det er folk! Jeg møtte min via felles interesser. Det nytter hvertfall ikke å bare sitte hjemme å vente på at drømmemannen skal banke på. Det har jeg lært Anonymkode: 95df1...231
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Det er vel ikke direkte unormalt å aldri ha hatt kjæreste som 25-åring. Jeg har kun hatt én kjæreste, og det var på videregående. Ikke et spesielt seriøst forhold med andre ord. De "fleste" har kanskje hatt sex, men jeg skjønner godt at du ikke har gjort det når du ikke har hatt kjæreste. Har bare hatt sex med eksen min selv. Hvis du ønsker en kjæreste kan du jo prøve å bli mer oppmerksom på at menn gir deg oppmerksomhet og gi dem en sjanse Anonymkode: 8ab6e...f26
Grandiosaergreit Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Har blitt forelsket ved første blikk flere ganger og tror ikke jeg klarer å utvikle følelser om jeg ikke føler noe fra starten. Jeg er ikke så ofte på byen heller. Men tinder synes jeg bare virker overfladisk. Trodde forresten det var 1 av 3 som fortsatt var jomfru? Synes egentlig det er få jeg. Men det er nok slik at de fleste ikke venter til kjærlighet ved første blikk og at alt annet klaffer, slik jeg gjør. Anonymkode: 55530...668 Du kjenner deg selv best. Om du føler det må være "kjærlighet ved førte blikk" så date gjerne de mennene. Men du må jo date noen for å få kjæreste. Om du nesten aldri møter menn du faller for så kan det jo være en ide å enten sosialisere deg mer eller teste ut tinder/nettdatng. Helt enig i at tinder er overflatisk, men det er en enkel måte å møte menn på. Så kan du eventuelt ta noen kaffedater og sjekke om det er menn du føler umiddelbar gnist med. Eventuelt kan du prøve å få kontakt med noen av mennene du tidligere har vørt betatt av om det er mulig. Godt mulig det var 1 av 3 som fortsatt er jomfru. Poenget står fortsatt, at det er god sjanse for at mannen du eventuelt debuterer med også er jomfru.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 Har aldri hatt kjæreste og var jomfru til jeg var 27. Var aldri klar før uansett, så glad jeg venta Anonymkode: 544b8...c94
Gjest I alle da'er Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 (endret) Ikke skrudd. For meg er det ikke turnoff Endret 18. august 2018 av I alle da'er
Gjest I alle da'er Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 (endret) . Endret 18. august 2018 av I alle da'er Sorry, tjukke fingre (men hjertet på plass - og det banker for sånne som deg ☺!)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 Jeg var som deg. For meg er det klart turnON, (og turnoff om du ikke er sånn). ☺❤️De aller fleste menn jeg kjenner er av samme oppfatning. Holder meg personlig borte fra damer som er "SVÆRT utadvendte med tidlig debut-alder". Man legger noe igjen på veien, med "sånne" historier (men det innså jeg ikke før jeg ble 40). Det er sånne som deg som har innhold Finner du en som er noen lunde lik deg, er jeg HELT sikker på at det ikke blir noe problem!! Tvert imot, du kan være kjempe kjempe-stolt!! Vi var begge over 25 på debuten. Og vi giftet oss! Hun vil for alltid være endel av livet mitt. Klem fra godt voksen mann med lang utdannelse, godt liv og glad i nærhet. Anonymkode: 29322...736
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Innlegg ryddet for sitering av slettet innhold. Det kan gå begge veier med noen som syntes det gjør noe og andre det ikke gjør så mye for. Har du gitt noen en sjanse slik at du kunne falt for dem da? Eller har du gått i den klassiske "romantisk drama" fellen der du forventer at du skal bli tatt med storm fra første minutt og derfor aldri gir noen en sjanse fordi du ikke har blitt det? Anonymkode: 560e4...910 det er fullt mulig å få øynene for noen veldig tidlig, andre ganger kan man få det etter mange års bekjentskap Anonymkode: 80dd4...39d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #20 Skrevet 18. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stresser litt med tanken på at jeg aldri blir forelsket og går glipp av erfaringer med menn. Jeg synes det er litt trist å se vennene mine stadig ha noen mens jeg har gått glipp av hele ungdomstiden min. Utseendemesssig får jeg mer oppmerksomhet fra menn enn dem men føler aldri noe tilbake. Kun et par ganger har jeg vært betatt men ulike ting gjorde at det ikke passet seg. Er det skrudd å aldri ha hatt kjæreste i min alder? Synes menn det er turnoff? Jeg er jomfru og har bare klint med en fyr men siden jeg ikke var tiltrukket ønsket jeg ikke å ta det lengre. Anonymkode: 55530...668 Jeg er straks 27 og har samme problem som deg. Jeg blir litt stresset av at mange på min alder nå går gravide, er gift/i forhold, bygger hus sammen eller eier leilighet sammen. Har liksom alt på stell. Jeg er ikke bitter på dem altså, det er fint at folk finner hverandre og at jeg kan være vitne til at det faktisk er mulig å finne noen. Men jeg faller aldri for den som faktisk passer inn i livet mitt. Kanskje gjør jeg det vanskelig selv også, kanskje burdte jeg gitt en sjanse til de jeg ikke følte passet inn i livet mitt. Den siste jeg på en måte var lykkelig forelsket i kjente eg godt fra før, og vi ble nesten kjærester. Vi hadde ikke sex, men jeg merket etter å tilbragt så mye tid med han at følelsene falmet litt. Jeg begynte å merke hans irriterende egenskaper (kom ofte for sent, veldig distre type). Så måtte han flytte likevel, jeg er avstandsforhold person så det var ikke problemet, men følelsene bare gikk over og han møtte en ny der han flyttet, like greit. Hun er hans første kjæreste og han er året eldre enn meg. Så da ble det liksom enda en av mine venner som fikk seg kjæreste nå er jeg liksom redd at han jeg liker skal få seg ei også. Men jeg føler ikke for å ta kontakt, han passer egentlig ikke så veldig inn i livet mitt og jeg vil føle meg veldig egoistisk av å prøve å få han varm igjen. Det er en jeg driver å treffer som åpenbart er interessert, han kunne passet inn i livet mitt lett. Men typisk nok blir følelsene fraværende. Anonymkode: 80dd4...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå