Gå til innhold

Problem med DivaCup...

Dru

Anbefalte innlegg

Jeg får det ikke til!!!

Det kjennes ut som om den klyper, det gjør vondt, og jeg får det bare ikke til.

Noen som vet hvorfor, eller kan gi meg litt tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg klipte, og prøvde på nytt og på nytt, men fikk det aldri til. Tror rett og slett den ikke passer anatomien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker damebeger og har klippet tuppen helt av. den stakk litt da det var lengde på den. jeg tror nok det kreves litt øvelse, da jeg har prøvd 3menstrasjoner og endelig fått dreisen på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke tuppen som er problemet. Det er kanten på koppen, rett og slett. Det virker som om den ikke bretter seg helt ut, og dermed får jeg den følelsen av at den klyper. Eventuelt kan det være at vakumet skaper følelsen. Jeg er faktisk ikke helt sikker. Jeg har også problemer med at den virker å sitte bom fast pga vakumet, og jeg har problemer med å få den ut igjen...

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kanskje du har den for langt inne? Den skal ikke langt inn... Prøv å presse litt når du skal ta den ut.

Men enig med mjau, det ER en vanesak. Tok meg noen dager før jeg fikk det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, alle sammen. Det er vel bare å prøve seg fram litt mer. Håper det går i orden, for jeg kan nesten ikke vente til jeg slipper tampongene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvordan funker egentlig det greiene der? Ser litt ekkelt ut spør du meg, men vil gjerne prøve da..., så hvordan funker den egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å se på de sidene som er nevnt i tråden. Funksjonen er ganske enkel, en kopp samler opp blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En side som kan hjelpe med divacup-problemer (og andre "kvinneproblemer"), nemlig vaginapagina. De har et arkiv du kan søke i, finnes mye om divacup/keeper etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...