Atea Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Har et manus, en roman som er fiks ferdig og har vært det lenge. Har flere manus i hodet, men utgir ikke andre, ikke hvis de ikke vil sjøl. Ja, har pratet med en som var konsulent på bok nummer en, men har ikke fulgt rådet. Og jess, jeg har kontakt med et av de store forlagene. Føles som jeg sitter på min egen hemmelighet og ikke unner andre å le og gråte og kjenne seg igjen, det jeg har skrevet. Men jeg skal starte et AS, og skrive under et annet navn, kan for eksempel kalle meg for Arne Johansen. Samtidig vil jeg skrive under mitt eget navn, for jeg står for det jeg skriver. Det som er problemet er at jeg tar så fucking mye hensyn, jeg utgir ikke andres tabber. Tror jeg hadde passet til å jobbe i radio, en stemme i natten, en retoriker - som rister på hodet, sukker høyt, og begynner å le. Var... en stemme på mobilen i sted, han vil bare dø, det har han sagt etter ulykken - mange ganger. Og jeg forstår - når han sier at han vil bare dø. Livet hans sluttet... når han ble skadet. Fuck, jeg elsker han som en venn, og det vet han, men vi kjenner hverandre, ut og inn. Ikke seksuelt. Jeg har flørtet og sagt at jeg kan be handsom... ore arent Yours dayly lady made of steel? Jeg er glad i han, og jeg klarer å bli vant til det, kanskje. Smerten. Hans ikke minst. Vi har kjent hverandre i mange år. Og han kan få de damene han vil, men han er om ringet av de som tror de er noe. På den måten - de synes synd på han, på oss alle, de er meg meg meg. Tror jeg må ringe han nå, men jeg gjør ikke det, prata med han i dag, vi avtalte å ringes og besøk ev. i morn.
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: ? Anonymkode: f2804...af5 Ja, enig. Jeg er bare trist. Jeg sitter inne med et manus som er klar til å sendes inn til et av de berømte forlagene. Men, gjør jeg det? Det er så trist at jeg ikke har ro til å gjøre det. For det handler om selvfølelse, og etter det å ordne sammen selvtillit.
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, hæ? Anonymkode: 8460b...fb9 Er du teit? Sier hæ som ab. Huff.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, Atea skrev: Ja, enig. Jeg er bare trist. Jeg sitter inne med et manus som er klar til å sendes inn til et av de berømte forlagene. Men, gjør jeg det? Det er så trist at jeg ikke har ro til å gjøre det. For det handler om selvfølelse, og etter det å ordne sammen selvtillit. Kan du finne en måte å finne roen på? Han som du fortalte om som ringte; det høres ikke bra ut for deg å ha kontakt med han når han er så destruktiv i tankegangen. Anonymkode: 25b59...258 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Hvis manuset er så rotete som dine tanker her, så er det tvilsomt du får utgitt noe. Men helt ærlig, det er en mail unna, så er det fordi du ikke tror du klarer du ikke sender en mail med manuset? Anonymkode: d23bf...9b4 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 Rydd bort ting og mennesker i livet ditt som ødelegger for deg. Ta vare på deg selv @Atea Anonymkode: 25b59...258 1
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan du finne en måte å finne roen på? Han som du fortalte om som ringte; det høres ikke bra ut for deg å ha kontakt med han når han er så destruktiv i tankegangen. Anonymkode: 25b59...258 Det er sant, men vi har kjent hverandre i mange år, jeg kan ikke bare si - hvis jeg ikke flytter, at du - din dust, men jeg sier du din dust, men jeg - ja det går bra. Vi er glade i hverandre. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis manuset er så rotete som dine tanker her, så er det tvilsomt du får utgitt noe. Men helt ærlig, det er en mail unna, så er det fordi du ikke tror du klarer du ikke sender en mail med manuset? Anonymkode: d23bf...9b4 Mitt manus er ryddig, elegant, spennende og rørende. Tankefullt og mosomt. Grunnen til at jeg ikke sender det inn, vil jeg ikke fortelle, det handler om overtro. Og at jeg må promotere meg selv, for å selge. DEt irriterer meg. Men vet at det kun er unnskyldninger.
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2018 (endret) 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis manuset er så rotete som dine tanker her, så er det tvilsomt du får utgitt noe. Men helt ærlig, det er en mail unna, så er det fordi du ikke tror du klarer du ikke sender en mail med manuset? Anonymkode: d23bf...9b4 Ja, men jeg har sølt øl på laptopen, så jeg må begynne å skrive alt inn på nytt, igjen, det er pinlig, men jeg kan jo det. Greia er at det blir dritt, kjedelig, å sitte og skrive inn en hel roman, uten å redigere handlingen. U see? Men jeg skal prøve. Hvis ikke jeg gidder sender jeg inn det jeg har, for jeg har kopier. Hva skal jeg spørre om. Synes dere jeg er flink til å skrive. Det holder ikke mål. Hvorfor jeg ikke gjør noe ab? Forstår at du ikke er en forfattere, du er mer matematisk du. Råder deg til å se på hun med det røde håret, i serien Poldark. Nrk. Ja jeg skal sende inn manuset, men alt er kaos, jeg har ikke et hjemmekontor. Jeg har lyst på en bondegård. Men bonden vil jeg ikke ha. Alene. Endret 18. august 2018 av Atea
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, Atea skrev: Ja, men jeg har sølt øl på laptopen, så jeg må begynne å skrive alt inn på nytt, igjen, det er pinlig, men jeg kan jo det. Greia er at det blir dritt, kjedelig, å sitte og skrive inn en hel roman, uten å redigere handlingen. U see? Men jeg skal prøve. Hvis ikke jeg gidder sender jeg inn det jeg har, for jeg har kopier. Hva skal jeg spørre om. Synes dere jeg er flink til å skrive. Det holder ikke mål. Hvorfor jeg ikke gjør noe ab? Forstår at du ikke er en forfattere, du er mer matematisk du. Råder deg til å se på hun med det røde håret, i serien Poldark. Nrk. Jeg synes at du er god til å skrive Kan ikke innholdet på harddisken reddes, slik at du slipper å skrive alt på nytt? Anonymkode: 25b59...258
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes at du er god til å skrive Kan ikke innholdet på harddisken reddes, slik at du slipper å skrive alt på nytt? Anonymkode: 25b59...258 Takk. Nei, dessverre, jeg er mer håpløs enn en pc, jo mulig hardisken kan reddes, men jeg gidder ikke. Og det kan bare være det samme egentlig, men jeg skal prøve, det er jobb i noen uker, og jeg må være saklig og redaktør.
Atea Skrevet 18. august 2018 Forfatter #13 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, Atea said: Takk. Nei, dessverre, jeg er mer håpløs enn en pc, jo mulig hardisken kan reddes, men jeg gidder ikke. Og det kan bare være det samme egentlig, men jeg skal prøve, det er jobb i noen uker, og jeg må være saklig og redaktør. Men har alle gamle pc-er intakt her. Hjelp.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, Atea skrev: Men har alle gamle pc-er intakt her. Hjelp. Er deler av boken skrevet på de gamle pc-ene? Om du finner ut at du vil prøve å få ut informasjon fra den ødelagte pc-en, er det en enkel sak for en ekspert. Anonymkode: 25b59...258 1
Atea Skrevet 19. august 2018 Forfatter #16 Skrevet 19. august 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Kan du finne en måte å finne roen på? Han som du fortalte om som ringte; det høres ikke bra ut for deg å ha kontakt med han når han er så destruktiv i tankegangen. Anonymkode: 25b59...258 Det går bra å ha kontakt med han, han er bare ærlig og prater ikke kun om det som er negativt. Jeg har sagt at jeg forstår at han helst ville omkommet den gangen. Vi får hverandre til å le, ikke alltid, men han tynger meg ikke ned med sine problemer, det er sjelden. Men noen må han vel kunne være ærlig med? Og jeg forstår han. Tror ikke han tenker på å ta selvmord, han håper på å fungere bedre etter hvert. 19 hours ago, AnonymBruker said: Hvis manuset er så rotete som dine tanker her, så er det tvilsomt du får utgitt noe. Men helt ærlig, det er en mail unna, så er det fordi du ikke tror du klarer du ikke sender en mail med manuset? Anonymkode: d23bf...9b4 Må skrive det inn igjen, det vil gå raskt siden jeg behersker touch. Problemet er at jeg kan begynne å endre handlingen, men vet at nummer en er å få det ned, så printe ut, deretter lese gjennom, eller rett og slett sende det inn som en konsulent sa når jeg fortalte at jeg stod litt fast. Ubs, var litt vintatt i går, jeg jobber selvsagt aldri hvis jeg har drukket. 19 hours ago, AnonymBruker said: Rydd bort ting og mennesker i livet ditt som ødelegger for deg. Ta vare på deg selv @Atea Anonymkode: 25b59...258 Takk. 19 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes at du er god til å skrive Kan ikke innholdet på harddisken reddes, slik at du slipper å skrive alt på nytt? Anonymkode: 25b59...258 Jo, det kan, men kan bli dyrt. Vet ikke prisene på det? 19 hours ago, AnonymBruker said: Er deler av boken skrevet på de gamle pc-ene? Om du finner ut at du vil prøve å få ut informasjon fra den ødelagte pc-en, er det en enkel sak for en ekspert. Anonymkode: 25b59...258 Kanskje. De gamle pc-ene (laptops), er alle vannskadet. Noen har fått klissete øl over seg, tror du harddisken har overlevd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå