AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Hei, jeg er ei 19 år gammel jente som har flyttet til en større by, jeg har ingen venner her eller kjenner ingen men det er ikke de jeg skal spør om. Jeg hadde da snakket med en fyr fra tinder veldig lenge og han virket veldig grei, og vi hadde jo blitt «venner» følte jeg da! Men så en dag jeg var ferdi på jobb spørte han meg om vi sku finne på noe så sa jeg at de var greit! Så vi planla at vi sku spise pizza og se film. Han kom til meg der jeg bor og sa ikke hei engang han bare flaug rett på meg, begynte å kle av meg osv.. jeg følte at dettr var feil så jeg bedde han om å slutte.. men så sa han at han bare ville kose å de var greit, så begynte han å fingre meg og jeg likte de så jeg sa ikke stopp, så begynte vi smårlig å ha sex, han sporte om jeg likte de hardt og jeg sa at jeg gjorde de litt.. så begynte han å lugge meg å slå meg på rompa. De synest jeg var greit. Helt til han plutselig slo meg 3 ganger med knyttneven i ansiktet, jeg begynte å grine å sporte om han kunne slutte men han sluttet ikke.. så jeg lå der bare å skrek. Når han var ferdi så sprang jeg på doen å låste døra og satt der å skreik og hylte, jeg klarte såvidt å snakke for hadde så vondt i kjeven. Jeg ringte kollegaen min for å få henne til å komme, jeg kom opp med en unnskyldning til han at hun hadde noen problemer å trengte min hjelp. Så han begynte å pakke tingene sine mens jeg satt meg i stua og var livredd. Jeg snakket med veninna mi på telefonen så han turte ikke å komme bort så han bare dro hjem. Jeg har tatt av sengetøyet og lagt de i en pose i tilfelle politiet trenger bevis. Men er redd for å ringe til politiet... hjelp meg plis. Dette skjedde da fredag 17 august! Anonymkode: 2b78c...589
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Kjære deg, ta kontakt med overgrepsmottak hvis det er det i nærheten av der du bor. Dette er overhodet ikke greit. Bare det at han slo deg er nok til å få en sak på han. Ring politiet og jo fortere du gjør det jo bedre. Du klarer det! Anonymkode: 01f62...82b 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 Kjære menneske. ❤️ Når du har skreket og bedt ham om å slutte og så tydelig vist at du ikke vil, og han ikke har tatt hensyn, er det et overgrep. Han slo deg også. Ta kontakt med politi og voldtektsmottak. Denne mannen skal ikke bevege seg fritt blant andre mennesker. Anonymkode: 1b710...127 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Dra til overgrepsmottaket. Anonymkode: 8071e...068 5
FluffyJuggernaut Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Dette er en grov vold og voldtekt. Jeg ville anbefalt deg å dra til nærmeste voldtektsmottak for å få dokumentert skader, sjekke om noe er knekt. Og få medisin mot seksuellesykdommer og graviditet. Vil også anbefale deg å kontakte Dixi, de jobber med slike saker og kan støtte og veilede deg fremover. Sender deg en god klem ❤ 5
Katten.2.0 Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 *klem* Dette burde du definitivt anmelde! 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Klem ❤️ Anmeld dette, ja. Men ikke (!) for voldtekt, det var strengt tatt ikke det - men vold. Dere som sier det, les innlegget igjen. Men grov vold var det uten tvil. Fy faen for en drittsekk! Trodde jeg hadde hørt det meste... Anonymkode: c798f...75b 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 1 time siden, FluffyJuggernaut skrev: Dette er en grov vold og voldtekt. Jeg ville anbefalt deg å dra til nærmeste voldtektsmottak for å få dokumentert skader, sjekke om noe er knekt. Og få medisin mot seksuellesykdommer og graviditet. Vil også anbefale deg å kontakte Dixi, de jobber med slike saker og kan støtte og veilede deg fremover. Sender deg en god klem ❤ Vold ja, grov vold! Men ikke voldtekt. Hun var med på sexen. Anonymkode: c798f...75b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 Just now, AnonymBruker said: Vold ja, grov vold! Men ikke voldtekt. Hun var med på sexen. Anonymkode: c798f...75b Slutt. Anonymkode: 01f62...82b 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Dere som skriver at hun ikke ble voldtatt må ta dere en svær bolle. Hun skriver: Helt til han plutselig slo meg 3 gangermed knyttneven i ansiktet, jeg begynte å grine åsporte om han kunne slutte men han sluttet ikke..så jeg lå der bare å skrek. Dette høres veldig ut som en voldtekt spør du meg. Anonymkode: 17795...c91 14
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt. Anonymkode: 01f62...82b Les innlegget, da! Hun gikk frivillig med på sex - men han gikk lenger enn det, han brukte vold, fysisk vold. Derav, så anmelder man for nettopp det. Det er ikke rett å anmelde for en voldtekt når den delen av samleie var frivillig! Anonymkode: c798f...75b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver at hun ikke ble voldtatt må ta dere en svær bolle. Hun skriver: Helt til han plutselig slo meg 3 gangermed knyttneven i ansiktet, jeg begynte å grine åsporte om han kunne slutte men han sluttet ikke..så jeg lå der bare å skrek. Dette høres veldig ut som en voldtekt spør du meg. Anonymkode: 17795...c91 SLUTTE Å SLÅ, ja. Sånn tolket jeg det. Nå vet ikke vi hva TS mente. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er ei 19 år gammel jente som har flyttet til en større by, jeg har ingen venner her eller kjenner ingen men det er ikke de jeg skal spør om. Jeg hadde da snakket med en fyr fra tinder veldig lenge og han virket veldig grei, og vi hadde jo blitt «venner» følte jeg da! Men så en dag jeg var ferdi på jobb spørte han meg om vi sku finne på noe så sa jeg at de var greit! Så vi planla at vi sku spise pizza og se film. Han kom til meg der jeg bor og sa ikke hei engang han bare flaug rett på meg, begynte å kle av meg osv.. jeg følte at dettr var feil så jeg bedde han om å slutte.. men så sa han at han bare ville kose å de var greit, så begynte han å fingre meg og jeg likte de så jeg sa ikke stopp, så begynte vi smårlig å ha sex, han sporte om jeg likte de hardt og jeg sa at jeg gjorde de litt.. så begynte han å lugge meg å slå meg på rompa. De synest jeg var greit. Helt til han plutselig slo meg 3 ganger med knyttneven i ansiktet, jeg begynte å grine å sporte om han kunne slutte men han sluttet ikke.. så jeg lå der bare å skrek. Når han var ferdi så sprang jeg på doen å låste døra og satt der å skreik og hylte, jeg klarte såvidt å snakke for hadde så vondt i kjeven. Jeg ringte kollegaen min for å få henne til å komme, jeg kom opp med en unnskyldning til han at hun hadde noen problemer å trengte min hjelp. Så han begynte å pakke tingene sine mens jeg satt meg i stua og var livredd. Jeg snakket med veninna mi på telefonen så han turte ikke å komme bort så han bare dro hjem. Jeg har tatt av sengetøyet og lagt de i en pose i tilfelle politiet trenger bevis. Men er redd for å ringe til politiet... hjelp meg plis. Dette skjedde da fredag 17 august! Anonymkode: 2b78c...589 Der. Les. Anonymkode: c798f...75b
atropos Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 Dette er kroppskrenkelse. Og selvsagt anmelder du! 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #15 Skrevet 18. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vold ja, grov vold! Men ikke voldtekt. Hun var med på sexen. Anonymkode: c798f...75b Du har åpenbart kun skumlest hva Ts skrev. Dersom du er i tvil, så kan man ombestemme seg underveis i sexakten. Oppegående mennesker respekterer dette. Kåthet trumfer ikke empati. Anonymkode: 1b710...127 9
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #16 Skrevet 18. august 2018 Det er ikke noen vits i å diskutere om hun skal anmelde det som voldtekt eller "bare" vold. TS sin jobb er å forklare politiet nøyaktig hva det var som skjedde, og så er det politijuristene sin jobb å avgjøre om dette faller under voldtektsbestemmelsen eller regnes som kroppskrenkelse. Oppsøk voldtektsmottak og få sikret bevis, kjære TS. Og anmeld, både for din skyld og for eventuelle andre jenter som han kan finne på å gjøre det samme mot. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: c928b...753 12
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #17 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har åpenbart kun skumlest hva Ts skrev. Dersom du er i tvil, så kan man ombestemme seg underveis i sexakten. Oppegående mennesker respekterer dette. Kåthet trumfer ikke empati. Anonymkode: 1b710...127 Jeg har lest det mange ganger. Jeg er veldig klar over det, og selvfølgelig kan man det. Men ettersom hun gikk med på samleie, og det gikk fra dét til faktisk grusom vold, er det ikke da mer riktig å anmelde for nettopp det? Samleie var jo frivilig frem til han begynte å slå. Logisk nok. Ikke misforstå meg her altså! Denne mannen burde virkelig få sin straff! Men linja mellom voldtekt til vold... Jeg er redd for den der altså. Anonymkode: c798f...75b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #18 Skrevet 18. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke noen vits i å diskutere om hun skal anmelde det som voldtekt eller "bare" vold. TS sin jobb er å forklare politiet nøyaktig hva det var som skjedde, og så er det politijuristene sin jobb å avgjøre om dette faller under voldtektsbestemmelsen eller regnes som kroppskrenkelse. Oppsøk voldtektsmottak og få sikret bevis, kjære TS. Og anmeld, både for din skyld og for eventuelle andre jenter som han kan finne på å gjøre det samme mot. Ønsker deg alt godt. Anonymkode: c928b...753 Du sa det. Du har helt rett. Beklager. Anonymkode: c798f...75b
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #19 Skrevet 18. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les innlegget, da! Hun gikk frivillig med på sex - men han gikk lenger enn det, han brukte vold, fysisk vold. Derav, så anmelder man for nettopp det. Det er ikke rett å anmelde for en voldtekt når den delen av samleie var frivillig! Anonymkode: c798f...75b Et samleie kan begynne frivillig, men utvikle seg til noe helt annet. Mener du at dersom man som kvinne/mann først har blitt med på sex, så man stå løpet ut? Anonymkode: 1b710...127 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå