rutti Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 er det for tidlig å sende ut invitasjoenen nå? Vi gifter oss 30.juli, har svarfrist 1.juni
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Jeg synes tidspunkt for utsending av invitasjoner er individuelt. Det er også avhengig av hvor gjestene kommer fra. Tenker da på evt. ferieavvikling etc. som må tas i betraktning.
Kristin S Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 Kanskje litt tidlig ennå? Men i førsten av april synes jeg dere kan sende ut. Pga ferie.. Så folk får litt tid på seg til å planlegge i forhold til den!
Coria Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Det er jo relativt tidlig, så jeg synes det avhenger av om dere har fortalt de fleste som skal inviteres om bryllupet allerede eller ikke. Har dere ikke det, så er det jo lurt å være tidlig ute, for det er jo i ferietiden.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Syns ikke det er for sent - vi sender ut våre invitasjoner nå - og bryllupet står i mai. Hadde jeg fått en invitasjon til et bryllup til sommern nå, så syns jeg ikke det hadde vært for sent - tvert i mot! K
Søta Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Jeg synes ikke det er for tidlig.. Har et vennepar som delte ut til 9. juli på nyttårsaften.... Det var kanskje litt tidlig. Men det ho sier er at ho bare har fått positivt tilbakemelding på det - da har en god tid!
Snutus Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Vi gifter oss 9. juli og har akkurat sendt ut invitasjoner. Vi valgte å gjøre det så tidlig på grunn av at gjestene kommer fra hele landet og i tillegg Nederland og Frankrike. Mange synes det er greitt å planlegge sommeren i god tid.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Man må ta hensyn til at bryllupet deres her midt i fellesferien så da er det kanskje greit at folk får invitasjonen allerede nå slik at de kan planlegge ferien sin. Om det er mange tilreisende så er det jo bare en fordel å få vite det tidlig (m.h.t. flybilletter etc). Syns ikke det for tidlig å sende de ut nå.
Jullan Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Nei,synes ikke det. Vi gifter oss 23.07,sender ut invitasjonene rett etter påske og har bedt om svar innen 1.05.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Jeg ville ha sendt dem. Midt i fellesferien er det mange som legger planer, så bare få dem ut, du
AvaAdore Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 jeg skal proeve aa koordinere mine slik at de kommer frem 1 april. for morro skyld... da kan mine KJAERE tanter lure pa om det er en aprilsnarr eller ikke:) Jeg skal ogsaa gifte meg 30 juli. Men uansett, send ut invitasjonene du:)
Annie78 Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Vi gifter oss 16. juli og sendte ut invitasjonene for en mnd siden... Alle visste at det skulle være bryllup, og mange syntes det var fint å få invitasjonen tidlig, fordi de må bestille flybilletter og ordne seg ferie og sånt...
tommeline Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 er det for tidlig å sende ut invitasjoenen nå? Vi gifter oss 30.juli' date=' har svarfrist 1.juni[/quote'] Vi gifter oss samme dato og har sendt ut invitasjonene for noen uker side. Ganske tidlig, men det er sommerferie og mange har lang reiseveg. Da har i alle fall folk mulighet til å planlegge i forhold til ferie.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #14 Skrevet 14. mars 2005 Vi gifter oss 20/5 neste år. Planlegger å sende ut invitasjon rett over nyåret. Vi har også mange gjester som kommer med fly, og det er greit å gi dem en mulighet til å skaffe seg billige billetter.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. mars 2005 #15 Skrevet 14. mars 2005 Vi gifter oss 2 juli, og sendte ut invitasjonene for to uker siden. Syns det er bedre for tidlig enn for seint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå