Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Fatter ikke at ingen har reagert.

Det er ingen som har sett gutten ute, han har ikke gått på skole osv :klø:

LES HER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og adoptivforeldrene hevder at de ikke har gjort noe galt. :o

Gjest StoreSky
Skrevet

:hår: Hva i all verden er feil med enkelte folk???

Tenker innimellom om sånt kan skje her i Norge, vi er jo egentlig et ganske oversiktlig samfunn, men alikavel...Man hører jo om grov barnemishandling, barn som "forulykker", ektefeller som mishandler sin famile uten at naboer/arbeidskollegaer vet noen ting.

Eller er det bare vi som ikke orker/kan ta inn over oss slike tragedier??

(hvilke tilfeller "overser" jeg da??)

Gjest en gjest
Skrevet

Vel, det stod at grunnen til at naboene ikke kunne ha fått mistanke, er at de bare hadde bodd der siden oktober, og at de ikke hadde tatt med gutten ut .Ergo: Naboen visste sikkert ikke at de hadde en sønn.

Det kan tenkes: De flytter hver gang noen har fått mistanke. I USA er ikke så vanskelig å flytte fra sted og komme unna skole, helsevesen osv. Spesielt om du flytter mellom stater. Myndighetene har egentlig ganske dårlig oversikt, pga rutiner, regler, ulike stater med ulike rutiner og regler, lite økonomi osv...

Enten adopterte de for å få pengene (men bryr seg ikke om barnet og vil ikke bruke penger på ham), eller så har de et sykt bilde på hvordan man oppfostrer barn.

Utrolig trist historie. Stakkars gutten. :( Det er dessverre ikke første gang slikt har skjedd og det blir nok ikke den siste heller.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Sjokkerende og grusomt hvordan folk kan bli.

Skrevet

Det er helt utrolig! Og fryktelig grusomt! Stakkars barn!

Gjest GreenSky
Skrevet
Ekteparet, som nå sitter fengslet, siktet for grov mishandling, hevder de ikke har gjort noe galt
:o
Skrevet

sykt, ja helt sykt..

Gjest seroxata
Skrevet

himmel! Jeg trodde unger i bur bare var noe jeg leste i margit sandemo sine bøker.... Hadde aldri trodd at slike ting faktisk foregår i virkeligheten! Men jeg(sorry, nå blir jeg sikkert hetset her) synes ikke det er verre enn på lik linje som med dyr i bur(f.eks sirkus)

Men det kan være fordi jeg nesten stiller dyr høyere enn mennesker igjen..

Selvfølgelig, vil ikke ha det på meg at jeg er kynisk og kald, for det er jo forferdelig det som har skjedd!

Skrevet

Skulle stengt dem inne i et bur i et par år og streamet det på nettet.

Skrevet
Men jeg(sorry, nå blir jeg sikkert hetset her) synes ikke det er verre enn på lik linje som med dyr i bur(f.eks sirkus)  

Men det kan være fordi jeg nesten stiller dyr høyere enn mennesker igjen..  

Selvfølgelig, vil ikke ha det på meg at jeg er kynisk og kald, for det er jo forferdelig det som har skjedd!

Vi kan jo omformulere og si at slikt bør ikke levende vesener utsettes for?

Absolutt helt frastøtende!!! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...