Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 hmm kan dere ikke låne penger av vennene deres?
Elanor Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Du har min sympati, hvertfall. Jeg møtte også en sulten minibank for ikke så lenge siden, og det tok nesten 3 uker før jeg fikk det tilbake. Fryktelig irriterende!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Nei, vi er syke Bra svart! Det at verden har mange fattige og at vi i Norge har det ok...betyr ikke at det ikke er lov å klage over ting som ikke funker. Det er en menenskerett å klage. Faktisk.
Gjest Violetta Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Dette er jo utrolig dårlig service! Man betaler tross alt en del for banktjenester, og da må man kunne forlange bedre. Du må i det minste kunne kreve å få tilbake bankkortet i løpet av noen dager. Noe annet er ikke holdtbart. Skjønner godt at du ble misfornøyd jeg, det er jo ikke alltid man har "mat i kjøleskapet" osv så man klarer seg. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 er det så ille? Du har jo mat og du MÅ jo ikke gå ut denne helgen. Gå tur i helgen istedefor å kjøre, så da ar du bensin på jobben til mandag og dere får ut kortet
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Vet ikke helt om du ironiserte eller hva, men mitt innlegg skulle jo være litt lørdagshumor da. Jeg klager ikke over så veldig mye her i livet, heller ikke dette. Vi har mat så vi klarer oss, men det må da være lov å dele litt av sorger og gleder. Man blir jo faktisk litt ergelig når bakkortet blir slukt, og jeg ikke har penger å avse på min konto. Hallo??!! Jeg støttet deg...
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Jeg sørger alltid for å ha litt kontanter i huset til sånne nødstilfeller. Så utrolig kjedelig å sitte der uten noe penger. Jeg opplevde det å sitte uten engang nemlig, jeg hadde ikke kort av noe slag og hadde tenkt meg på postkontoret på påskeaften for å ta ut penger til mer mat til meg og datteren min. Men var postkontoret åpent, neida...... :evil: Gudskjelov hadde jeg mamma og pappa ikke så langt unna så jeg fikk lånt penger, men jeg har alltid sørget for å unngå å havne i den situasjonen en gang til. Stor trøsteklem!
Gjest Unumrert Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Bra svart! Det at verden har mange fattige og at vi i Norge har det ok...betyr ikke at det ikke er lov å klage over ting som ikke funker. Det er en menenskerett å klage. Faktisk. Ja tydeligvis, og kanskje en grunn til at nordmenn ligger på topp i lykkepilleforbruk. At det er en menneskerett å klage er noe av det dummeste argumentet jeg noen gang har sett (men det er kanskje skrevet av en som er veldig ung - så da kan man kanskje ikke vente bedre vett).
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 Nei, vi er syke Ok, men da burde du vel heller klage over det da?
Gjest Leola Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Forstår at det kan være irriterende når slikt skjer. Det har heldigvis aldri skjedd meg. Men jeg har heldigvis Dinerskort som kan brukes i såfall - i tillegg har jeg et kredittkort for bruk på bensinstasjonen - slike kort kan være gull verd
Kittykat Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Ja tydeligvis, og kanskje en grunn til at nordmenn ligger på topp i lykkepilleforbruk. At det er en menneskerett å klage er noe av det dummeste argumentet jeg noen gang har sett (men det er kanskje skrevet av en som er veldig ung - så da kan man kanskje ikke vente bedre vett). Man har lov til å klage hvis man har behov for det. Om det er en menneskerett eller ikke skal man vel ikke bry seg om. Man klager når man har behov for det samme hva. Folk må tåle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå