Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=5848 Hvor mener de dette området på nedsiden av penis er? Og området mellom pungene og anus, er det virkelig så følsomt? liker menn et lett trykk her mens det ikke går for ham og? eller er det under utløsning at det er best? Sist; har noen av dere prøvd å finne G-punktet hans? jeg kunne faktisk tenke meg å prøve, men tror ikke jeg tørr å være den som forslår det :-? tenker og at om det overhodet ikke er godt, fungerer så blir det bare turnoff for ham. Er dette punktet like vanskelig å finne som på oss jenter?
Tekumseeh Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Området på undersiden det er snakk om, er området rundt den såkalte strengen. Det er følsomt, men for de som har for stram streng/for trang forhud, kan det være smertefullt med mye kjæling der. Det andre punktet er følsomt, men ikke mer enn på innsiden av lårene, men selve pungen er mer følsom da. G-punktet der bak tror jeg er oppskrytt. Jeg er mann, og har ikke noe punkt der, enda jeg har lett og lett. Det mest erogene punktet der bak er akkurat rundt og i åpningen. Skal det prøves ut, bruk glidekrem, og vær tålmodig! Og husk mange gutter er redd for rumpa si, av en eller annen grunn. Tror de blir homofil av det eller noe sånt..
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har lett etter min manns p-punkt. Han selv har funnet det, sier han, men jeg finner ikkeno', jeg. Kjenner ikke noe valnøttstor klump (skal visst være prostata) noen cm inn og opp. Litt frustrerende, vil så gjerne finne det... :oops:
Ernie Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har forsøkt noen ganger i dusjen å stikke en finger opp der bak. Jeg finner et punkt der inne som er følsomt og deilig å berøre, men vi pleier ikke legge noe vekt på det. Derimot er jeg veldig følsom i området mellom pungen og anus. Jeg elsker at kona berører meg der. Området på og rundt analåpningen er også veldig følsomt, og når vi bader sammen pleier kona å stimulere meg med en finger der bak. Noen ganger bruker hun en liten vibrator der når vi har sex. Det kan anbefales.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå