Gå til innhold

Kan man få suksess på tinder? Altså finne drømmemannen / damen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt pause fra Tinder i et par år nå. Det ble liksom ikke noe ut av de datene. Etter det gav jeg opp litt. Nå har jeg blitt litt mer confident og forandret meg ganske mye. Har flyttet til en ny by for å starte på nytt med studier osv. Tenker nå at en mulighet for å bli kjent med noen er å bruke tinder, spesielt i starten. Jeg er en introvert og drar ikke ut så veldig mye. Leter også etter en som har forståelse for dette og som jeg kan dra på turer med. Jeg er ute etter noe ekte, og ikke etter ONS eller fuckfriend av noe sort. 

Så, hvordan får større sjanse for suksess? 

J22

Anonymkode: 20bb0...cd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt tinder og hatt suksess med det, men det er klart at man skal gjennom en del dater før det blir klaff.

Ellers ville jeg aldri brukt det som hovedkanal, men som et supplement. 

Vil anbefale deg til å være med ut på byen og sosiale ting nå i starten, selv om du er introvert av natur. Alle anstrenger seg mer ved studiestart, rett og slett fordi det er da relasjonene etableres.

Anonymkode: 59612...2b0

Skrevet

Alt er mulig, 

45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en introvert og drar ikke ut så veldig mye. Leter også etter en som har forståelse for dette og som jeg kan dra på turer med. Jeg er ute etter noe ekte, og ikke etter ONS eller fuckfriend av noe sort. 

J22

Da er vel tinder det siste stedet å lete, tinder er jo mekka for ons. 

Anonymkode: 08405...e24

Skrevet

Jeg har aldri vært på tinder, men broren min møtte kjæresten sin der, og de er veldig lykkelige sammen! :)

Skrevet

Jeg fant kjæresten min på Tinder. Begge to hadde egentlig gitt opp, men ga det et siste forsøk og vi traff blink. Bare flaks!

Anonymkode: 5b82c...eef

Skrevet

Jeg har ikke hatt flaks på Tinder til nå og har ikke appen lenger. De fleste har bare vært ute etter sex. Men skal på date snart med en av de siste jeg hadde kontakt med derfra, så det er liksom siste sjanse.

Anonymkode: ecd0a...dc8

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt pause fra Tinder i et par år nå. Det ble liksom ikke noe ut av de datene. Etter det gav jeg opp litt. Nå har jeg blitt litt mer confident og forandret meg ganske mye. Har flyttet til en ny by for å starte på nytt med studier osv. Tenker nå at en mulighet for å bli kjent med noen er å bruke tinder, spesielt i starten. Jeg er en introvert og drar ikke ut så veldig mye. Leter også etter en som har forståelse for dette og som jeg kan dra på turer med. Jeg er ute etter noe ekte, og ikke etter ONS eller fuckfriend av noe sort. 

J22

Sliter selv med tinder, alt er useriøst der. Er selv en 23 år gammel gutt som er på leting etter noe seriøst som forhåpentligvis varer resten av livet. Men sliter med å finne seriøse jenter på den appen dessverre.

Om du vil bli bedre kjent med en serriøs mann er det bare å skrive en melding til meg 👍

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

God sjanse, men det er jo over tid. Sjansen for at første fyren du matcher med på tinder viser seg å være drømmemannenn er liten. Men sjansen for at en av de du møter på tinder er drømmemannen burde jo være stor. 

Anonymkode: d59a7...7b0

Skrevet

Tips: Slett appen og ta en tur til nærmeste kafe

Anonymkode: d2506...95b

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips: Slett appen og ta en tur til nærmeste kafe

Skal jeg bare ta kontakt helt random med en fyr på en Cafe da? 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

J22

Fant samboeren min på tinder. Sammen 3 år. 

Anonymkode: e6428...0d3

Skrevet

Funka for meg/oss. Enda han bodde på et annet kontinent da vi matchet.

Anonymkode: 8c795...013

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg bare ta kontakt helt random med en fyr på en Cafe da? 

Om det faller naturlig, ja, men poenget er at når du drar til slike steder så øker du sjansene for at "noe skjer", og det vil også føre til en betraktelig høyere kvalitet på fremtidige partnere. Sett deg selv i situasjoner hvor du blir omgitt av den type menn du ønsker å ha forhold til (men ikke i fylla!). Ønsker du høyst intellektuelle menn? Dra dit hvor de pleier å være. Ønsker du godt veltrente menn? Dra til et treningssenter eller løpebanen.

Skrevet

Traff drømmmannen på min første tinderdate. Vært sammen i 3 år nå ❤️ kvinne 33 

Anonymkode: d0d11...7d7

Skrevet

En av venninnene mine fant seg kjæreste på tinder. Og nå har de barn sammen også 😊

Anonymkode: dd96f...68b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...