Gå til innhold

Sur for jeg ikke ville ha sex!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår ble kjæresten min sur fordi jeg ikke ville ha sex med han da jeg var hjem hos han. Grunnen var fordi jeg hadde bittelitt mensen så ble jo ikke noe sleiking og derfor da han putta inn gjorde det vondt siden følte meg ikke våt nok! Så jeg bare tok ut og sa nei! 

Etter det begynte han å se på tv, være stille og ikke se på meg engang.  Jeg følte jeg ble skikkelig lei meg. 

(Vi har vært iforhold i 3 år, er ikke første sex nei)

HAR noen av dere guttrr blitt sur for dama ikke vil ha sex? Og dere damer, har dere opplevd noe slikt? 

Jeg trenger hjelp for hva jeg kan si til han? Hvordan jeg skal snakke med han og forklare at alt kan ikke alltid gå som han vil! Og alt handler ikke om sex. Og vil samtidig beklage han for vi har såvidt sex. Det var en uke siden vi sist hadde så forstår han også men ..

Anonymkode: dba19...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ble sannsynligvis såret. Han var naken, og på vei til å ha sex med deg, og så avviser du. I tillegg sier du jo at det var en uke siden sist, så han var sikkert ganske kåt i tillegg. 

Anonymkode: 9c881...dc8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han godt jeg. Om jeg og min mann ikke har hatt sex på en uke og avviste meg når jeg prøvde meg hadde jeg blitt lei meg. 

Anonymkode: 2872e...c5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo han som bør beklage. Selvfølgelig vil du ikke ha sex om han ikke gidder å gjøre deg våt engang. Skjønner at oralsex er uaktuelt, men han kunne vel ha massert klitten, iallefall til du ble våt nok til å penetreres. Det er jo vondt å ha samleie når man ikke er våt.

Skjønner at det er frustrende å være kåt og partneren ikke er i humør eller er i form. Men sex skal være godt og ønsket av begge for å være bra. At han syns det er greit at du har det ubehagelig eller vondt bare sånn at han får sitt er ett ganske drittsekk oppførsel.  Selvfølgelig kunne du tilbydd deg å gi han en handjob når du ikke var humør til sex. Men press og surmuling er aldri sexy, så skjønner at det ikke fristet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kunne løst seg på en bedre måte dersom du hadde sagt at du ikke var våt og kåt og klar nok enda, så han måtte bare varme deg litt mer opp.

Det er ikke noe godt å bli penetrert uten å være klar. 

Hvis du bare blir klar og våt nok av å bli slikket så kan det være en idé med glidemiddel/olje så du ikke er tørr. 

Skjønner han kanskje litt fordi han var i gang og var kåt, men snakk med han om at dersom han ikke kan slikke deg så må han få deg klar på andre måter slik at dere begge kan ha glede og nytte av sexen. Sex er jo så mye, mye mer enn bare slikke, suge og penetrering. 

Samtidig skjønner jeg han litt også. Han var godt i gang og så ble han stoppet. Det er som om man er veldig godtesjuk og så har man hånda oppi godteskåla og skal til å ta en bit, men så blir man stoppet og biten tatt ut av munnen din når du akkurat hadde fått en smak. 

Anonymkode: a63ab...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt jeg. Om jeg og min mann ikke har hatt sex på en uke og avviste meg når jeg prøvde meg hadde jeg blitt lei meg. 

Anonymkode: 2872e...c5f

Jeg er i et forhold som har vart i snart 1 år, og vi har enda ikke hatt sex. Prøv det du, så kan du syte. 🙄

Anonymkode: ea8cf...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i et forhold som har vart i snart 1 år, og vi har enda ikke hatt sex. Prøv det du, så kan du syte. 🙄

Det er jo ikke et forhold, det er et vennskap.

Anonymkode: 62c81...0cb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon løser mye. Forklar han hvorfor du avviste han. Neste gang ting blir sånn, så si hvorfor med en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har selv valgt den situasjonen, så det et ikke noe å klage på.

Anonymkode: 0f33c...713

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han ble sannsynligvis såret. Han var naken, og på vei til å ha sex med deg, og så avviser du. I tillegg sier du jo at det var en uke siden sist, så han var sikkert ganske kåt i tillegg. 

Anonymkode: 9c881...dc8

Det er andre måter å bli våt på enn at han går ned på deg han kan f.eks. bruke fingrene på deg, eller du kan gjøre det selv. Et annet alternativ her kunne jo ha vært glidemiddel, hvis du i utgangspunktet hadde lyst, da. Selv liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen, og forventer at partner respekterer det når jeg sier fra. Samtidig synes jeg faktisk at du kunne ha håndtert situasjonen på en litt annen måte. I stedet for å si nei, kunne du ha forklart at det var vondt fordi du ikke var våt nok, det regner jeg med at han hadde hatt forståelse for. Kommunikasjon og ansvar for egen nytelse er nøkkelord her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som skrev denne tråden hadde ikke sex med mannen før 2 år etter forhold og kjærlighetn var like vakker da å.

kjempe glad for det for på den måten var jeg sikker på at han ville ha meg og ikke fitta! 

Den gangen var jeg 15, han 17. Nå er jeg 18 og han 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roci skrev:

Det er andre måter å bli våt på enn at han går ned på deg han kan f.eks. bruke fingrene på deg, eller du kan gjøre det selv. Et annet alternativ her kunne jo ha vært glidemiddel, hvis du i utgangspunktet hadde lyst, da. Selv liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen, og forventer at partner respekterer det når jeg sier fra. Samtidig synes jeg faktisk at du kunne ha håndtert situasjonen på en litt annen måte. I stedet for å si nei, kunne du ha forklart at det var vondt fordi du ikke var våt nok, det regner jeg med at han hadde hatt forståelse for. Kommunikasjon og ansvar for egen nytelse er nøkkelord her.

Jeg tok hånda hans og prøvde å fingre meg med den bare for å gjøre det gående! Men han var så slapp og gjorde ingenting for han var sur! Og det tennnte meg ikke noe særlig. Men er ganske sikker at hvis han fingret meg selv så ville jeg tent like godt som slikking!. Men der begynte jo attituden hans så han ville ikke røre en eneste finger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jentadi skrev:

Kommunikasjon løser mye. Forklar han hvorfor du avviste han. Neste gang ting blir sånn, så si hvorfor med en gang.

Sa til han det gjør vondt, også tok jeg den ut! Så hadd jo sagt det. Også prøvde han igjen og jeg sa det samme! Etter det ble hn sur.! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok hånda hans og prøvde å fingre meg med den bare for å gjøre det gående! Men han var så slapp og gjorde ingenting for han var sur! Og det tennnte meg ikke noe særlig. Men er ganske sikker at hvis han fingret meg selv så ville jeg tent like godt som slikking!. Men der begynte jo attituden hans så han ville ikke røre en eneste finger

Ok, dette kom ikke fram i HI, heller ikke at han prøvde på nytt selv om du da at det gjorde vondt. Noen menn (gutter?) har litt vanskelig for å forstå at kvinner gjerne trenger litt mer tid til å bli klare for sex, samt viktigheten av at vi er våte nok før penetrering. Er kjæresten din vanligvis litt egoistisk når det gjelder sex eller var dette en engangshendelse? Jeg håper at han i utgangspunktet er interessert i at sex skal være godt for deg også, og det kan kanskje være et utgangspunkt for en samtale når han er ferdig med å surmule..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roci skrev:

Ok, dette kom ikke fram i HI, heller ikke at han prøvde på nytt selv om du da at det gjorde vondt. Noen menn (gutter?) har litt vanskelig for å forstå at kvinner gjerne trenger litt mer tid til å bli klare for sex, samt viktigheten av at vi er våte nok før penetrering. Er kjæresten din vanligvis litt egoistisk når det gjelder sex eller var dette en engangshendelse? Jeg håper at han i utgangspunktet er interessert i at sex skal være godt for deg også, og det kan kanskje være et utgangspunkt for en samtale når han er ferdig med å surmule..

Dersom jeg sier sleik eller gjør det, så hører han på. Så han tenker ikke bare på seg selv! Men nå hadde han blitt sur, så var dumt av meg å prøve fingre trikse etter han ble sur! 

Men føler meg veldiig dårlig, for jeg sa til han ja vi kan pule dagen før da han spurte. Føler jeg virkelig burde si unnskyld? Og kanskje forklare meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kysser man venner på munnen? 😌 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har selv valgt den situasjonen, så det et ikke noe å klage på.

Anonymkode: 0f33c...713

Vi har allerede vært gjennom mange svært ille ting der de fleste hadde gått. Vi har aldri kranglet. Noen trenger bare tid på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...