AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Hei! Jeg trenger råd angående et endt vennskap. Det har seg slik at min venninne gjennom flere år presterte å rote med min kjæreste ( nå eks selvfølgelig ) da vi var på byn. Venninnen min unnskyldte oppførselen sin etterpå med at hun var full, men dette syntes jeg ble for dumt og har endt vennskapet. Hun er i tillegg selv samboer og bedro sin partner da hun gjorde dette. Jeg må si som sant er at jeg blir kvalm bare ved tanken på henne og har slettet henne fra alle sosiale medier. Jeg har altså ikke lyst på noen form for kontakt. Men det jeg lurer på er hvordan jeg burde forholde meg til henne hvis jeg treffer henne? Det å slå av en prat er ikke aktuelt, men burde jeg si hei? Blir det for dumt å bare overse henne? Vi er i begynnelsen av 30 årene. Anonymkode: 90c86...05e
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Du trenger ikke si hei. Men øyekontakt er det ingenting i veien med. Hun skjønner tegninga. Selv om det virker litt overreaksjon å kutte ut en venninne for noe sånt, men det er en annen sak. Anonymkode: 7a60b...247 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke si hei. Men øyekontakt er det ingenting i veien med. Hun skjønner tegninga. Selv om det virker litt overreaksjon å kutte ut en venninne for noe sånt, men det er en annen sak. Anonymkode: 7a60b...247 Overreaksjon?? Virkelig..? Anonymkode: 57486...5d1 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Helt riktig å kutte henne ut. Du behøver ikke si hei. Synes ikke du skal bekymre deg for hvordan du skal være. Det er jo hun som har gjort noe galt. Bare hev deg over det, og tenk at du ikke skylder henne noe. Anonymkode: f0812...358 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #5 Skrevet 27. august 2018 Burde jeg slette henne som venn på Facebook? Ts Anonymkode: 90c86...05e
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #6 Skrevet 27. august 2018 Hvis det hadde vært min venninne hadde jeg blokkert hun på alt av sosiale medier og telefon og hadde jeg møtt så hadde jeg ignorert. Anonymkode: f832a...0fa 2
Sitronterte Skrevet 27. august 2018 #7 Skrevet 27. august 2018 Det er OVERHODE ikke overreaksjon å kutte ut en venninne som oppfører seg så smakløst som det der. I tillegg kommer hun med unnskyldninger og bare fortsetter. Hun hadde jeg kuttet helt ut. Ville aldri stoppet og slått av en prat engang. Gå rett forbi selv om hun vil prøve å prate til deg. Blokker henne overalt. Hun gikk langt over en akseptabel grense. Sviktet både sin venninne og hennes egen type. Sånne er greit å bare få bort fra livet sitt. Jeg har slettet en gammel venninne fra alt, blokkert henne fra facebook og alt mulig. Hun skrev til meg midt på natten en gang for noen år siden at hun hadde hatt sex med han jeg datet på den tiden, men skyldte på at hun var full da hun skrev det. Og det holdt for meg. Ondskapsfullt rett og slett. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 27. august 2018 #8 Skrevet 27. august 2018 Jeg synes det er drøyt å ikke hilse på noen. Det er imidlertid verken nødvendig å stoppe opp eller snakke om været. Møtes dere hilser du mens du fortsetter å gå. Jeg hadde selvsagt ikke pleiet vennskap med en som tråkker over grensen ved å ha seg med min kjæreste.
Atea Skrevet 27. august 2018 #9 Skrevet 27. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Burde jeg slette henne som venn på Facebook? Ts Anonymkode: 90c86...05e Ja. Og sier hei når du møter henne. Gå videre. Hvis hun vil prate og du sitter et sted, prat bare om svada og likegyldigheter, været osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå