Gå til innhold

Muggen mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en igjenglemt matboks i rustfritt stål som hadde brødskiver med påbegynt muggsopp på. Jeg kastet brødskiven og vasket matboksen for hånd og også i vaskemaskin. Jeg vet at muggsoppen tåler godt varme/kulde og mat med mugg bør alltid kastes, men hva med beholderen som denne maten var i, bør det også kastes eller blir muggsoppen borte ved vask? 

Anonymkode: 0e6b5...39c

Skrevet (endret)

Går nok greit. Er du i tvil kan du alltids dypfryse boksen og vaske den igjen. Men kan ikke tenke meg at det er nødvendig.  ☺

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Eddik. 

Miljøvennlig, kan også brukes til å vaske håret med, som skyllemiddel, og i små mengder inntas. 

Kan også brukes om ugressmiddel, men det er ikke bra for de andre vekstene. Alt med måte sier jeg bare, mitt akutte luksus-problem er om jeg skal freshe opp håret med en ny farge, det er ett år siden sist. 

Kjøp en ny matboks og send den du har til Afrika? 

Skrevet
2 timer siden, Atea skrev:

Eddik. 

Miljøvennlig, kan også brukes til å vaske håret med, som skyllemiddel, og i små mengder inntas. 

Kan også brukes om ugressmiddel, men det er ikke bra for de andre vekstene. Alt med måte sier jeg bare, mitt akutte luksus-problem er om jeg skal freshe opp håret med en ny farge, det er ett år siden sist. 

Kjøp en ny matboks og send den du har til Afrika? 

Afrika? Er de glad i mugg der? 

Ville brukt matboksen videre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...