AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Jeg er en Oslo mann i slutten av førtiårene og opplever det som utrolig kjipt å være singel for tiden. Er i god fysisk form og ganske kjekk i tillegg, men jeg sliter å finne en dame å bli sammen med. Det burde ikke ha vært slik. Har forsøkt Sukker, Tinder og Match uten hell. Noen som har gode ideer på hvordan man finner drømmekvinnen uten å måtte dra på byen? Jeg er lutter øre og tilbakemeldinger mottas med stor takk. Anonymkode: 69acd...270
Kreator Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 (endret) Du finner ikke bedre odds enn på Tinder. Sammenlignet med brukerene på tradisjonelle nettsteder som Sukker, er i tillegg brukerene på Tinder relativt aktive og interesserte. Fordi de selv må gjøre aktive valg for å få i gang kommunikasjonen på Tinder så er de typisk litt mindre blaserte av all oppmerksomheten kvinnene får på de nettstedene hvor hvem som helst (som ikke er blokkerte...) kan sende meldinger. Hvis du er ganske kjekk så er det definitivt noe galt med hvordan du framstår på bildene dine eller profilteksten din. Alternativt så sikter du alt for høyt, og bør kanskje vurdere å gi de som ikke nødvendigvis har de aller flotteste bildene en sjanse (treffe de)? I vår aldersgruppe er det i min erfaring mange flotte kvinner som også leter etter drømmemannen. Det betyr ikke nødvendigvis at jobben er lett eller at de står i kø, men det ER også mange flotte godt voksne kvinner der ute som leter. Endret 18. august 2018 av Kreator 4
frubaluba Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en Oslo mann i slutten av førtiårene og opplever det som utrolig kjipt å være singel for tiden. Er i god fysisk form og ganske kjekk i tillegg, men jeg sliter å finne en dame å bli sammen med. Det burde ikke ha vært slik. Har forsøkt Sukker, Tinder og Match uten hell. Noen som har gode ideer på hvordan man finner drømmekvinnen uten å måtte dra på byen? Jeg er lutter øre og tilbakemeldinger mottas med stor takk. Anonymkode: 69acd...270 Si fra hvis dere finner oppskriften 😊
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Hva er problemet da? Er det noe galt med alle damene du treffer på? Anonymkode: b45d1...e05 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Vanlige folk ferdes der det er mennesker, foreninger, hobbier, og så oppstår tiltrekning naturlig. Er du litt anti-sosial? Anonymkode: b45d1...e05 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 Et viktig spørsmål i så måte er jo: Hvordan forestiller du deg drømmekvinnen? Jeg er også singel, i midten av 40-årene - høyt utdannet og ikke så halvgærn å se til, men jeg opplever at det er vanskelig på nettet. Hvordan siler man ut klint og hvete, liksom? Jeg liker virkeligheten bedre, men hvor møter man flotte single menn da? Den dagen det klaffer så klaffer det, og da blir vel den mannen drømmemannen - ut i fra hvem han er, tenker jeg. Og det vi gjør oss til. Kvinner med datingprofiler opplever også generelt mye grums. «Hvordan liker du sexen» er ikke greit etter å ha meldt i to dager. Har du ikke bilde, ikke forvent svar, og beskriver du en trollkjerring av en ex er det no-go for meg. Og dersom en profil har mye fokus på veltrent og utseende, bilder av trening og toppbestigninger, sveiper jeg videre. Jeg trener selv og liker forsåvidt at kroppen funker i det daglige, men det er bare en liten del av meg. Jeg oppfatter slike profiler som selvopptatte! Anonymkode: e9670...208 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Vanskelig å gi noe råd når du ikke skriver noe om hva du er ute etter eller hvilket liv du ser for deg. Anonymkode: bdd50...780 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 Jeg er singel dame i slutten av 40 årene og sliter med det samme. På nettet er det bare grums, så det har jeg gitt opp for lenge siden. Bor i tillegg litt sør i landet, og der er utvalget av single menn på min alder mildt sagt elendig. De som er noe interessante er opptatt, rett og slett. Så jeg har begynt å spille golf, der treffer man mange hyggelige mennesker generelt, og så reiser jeg mye. Til steder der det er OK å sitte alene på en bar og komme i snakk med folk. Eks, Mallorca, franske riviera, etc Anonymkode: 0cda5...200 2
Sportsbabe Skrevet 18. august 2018 #9 Skrevet 18. august 2018 (endret) Jeg er her, så lett var det. Men om du er fin nok for meg er noe annet Mitt tips er å heller gå på sider hvor man finner ons, alltid best å starte der. Også er det jo ikke slik at det alltid er en fordel å være gift. Da får man masse ekstrautgifter slik som barn, også er det så kjedelig å holde seg til en smålubben trist mann (ektemannen min ). Så jeg treffer jo ofte andre menn sånn på sia, så det å få seg partner er ikke noe å strebe etter. Sosialt sett er det fint med en partner, men man finner jo alltid litt andre på siden og Endret 18. august 2018 av Sportsbabe
T-Rex Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er en Oslo mann i slutten av førtiårene og opplever det som utrolig kjipt å være singel for tiden. Er i god fysisk form og ganske kjekk i tillegg, men jeg sliter å finne en dame å bli sammen med. Det burde ikke ha vært slik. Har forsøkt Sukker, Tinder og Match uten hell. Noen som har gode ideer på hvordan man finner drømmekvinnen uten å måtte dra på byen? Jeg er lutter øre og tilbakemeldinger mottas med stor takk. Anonymkode: 69acd...270 Bli statsråd. Da slipper du å lete, du blir oppsøkt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Jeg er kvinne i midten av 40-årene i Oslo som opplever det samme. Jeg trodde kanskje det er lettere for menn, at dere har de flotte kvinnene i 30-årene også å velge mellom. Mens vi må streve med å finne menn i 40-årene som ikke er blitt helt gubbete... Anonymkode: 68fd9...aea
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #12 Skrevet 18. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne i midten av 40-årene i Oslo som opplever det samme. Jeg trodde kanskje det er lettere for menn, at dere har de flotte kvinnene i 30-årene også å velge mellom. Mens vi må streve med å finne menn i 40-årene som ikke er blitt helt gubbete... Anonymkode: 68fd9...aea Ja men for oss kvinner i 30 årene er det stor forskjell på 41-42 og 48-49.. Jeg er 31 og setter mannsalder på 43. Anonymkode: b6f22...136 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Skrevet 18. august 2018 Husker jeg var på date med en mann som passer beskrivelsen av deg. Det jeg merket godt med mannen var at han hadde et lukket kroppsspråk, selv om han var rimelig god til å snakke. Jeg tenkte at han har nok vanskelig med å slippe damer innpå seg. Ser han er på Tinder fortsatt. Men det trenger jo selvsagt ikke være deg. Anonymkode: 68fd9...aea
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men for oss kvinner i 30 årene er det stor forskjell på 41-42 og 48-49.. Jeg er 31 og setter mannsalder på 43. Anonymkode: b6f22...136 Det finnes da kvinner i midten og slutten av 30-årene også. Anonymkode: 68fd9...aea
Gjest Minesveiper Skrevet 19. august 2018 #15 Skrevet 19. august 2018 Siden du er kjekk burde du prøve å få mer ut av tinder. Du må ta initiativ til matchene dine og få ordnet deg dater. Utenom det burde du oppsøke andre aktiviteter i det daglige om du ikke orker byen.
eller Skrevet 19. august 2018 #16 Skrevet 19. august 2018 Det er mye som skal klaffe. Ingen har bare sider vi ønsker oss. Det som er positivt må være viktigere enn det vi i utgangspunktet ikke liker. Utseende er innpakningspapir. Om du møter noen som virkelig treffer deg, vil du se alt du liker ved henne igjen i utseende. Det går an å ha like interesser, verdier, alder, mål, bakgrunn og så videre, uten at det slår gnister. Å bruke lengre tid på å bli kjent, tror jeg er en god strategi. Ned med tempoet. Send meldinger og treff flere (bare vær ærlig om det) og kanskje er det en som sniker seg inn i hjertet ditt. Forhåpentligvis har du også sneket deg inn hos henne. Vinn eller forsvinn blir ofte overflatisk. Overflatisk går ofte over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå