Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Jeg synes Constantine var veldig bra - og rimelig annerledes. Morsom fremstilling av en del kjente "personer" også. Absolutt verdt å se :-) (Dessuten er jo ikke Keanu så verst å se på)
-Fisken- Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Jeg synes Constantine var veldig bra - og rimelig annerledes. Morsom fremstilling av en del kjente "personer" også. Absolutt verdt å se :-) (Dessuten er jo ikke Keanu så verst å se på) Enig.
Gjest manic Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Det var en gedigen slitsom drittfilm! Her har noen brukt opp alle pengene sine på effekter og skuespillere og hadde ikke råd til brains...
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Det var en gedigen slitsom drittfilm! Her har noen brukt opp alle pengene sine på effekter og skuespillere og hadde ikke råd til brains... Kan du begrunne det utsagnet? Synes konseptet var veldig OK jeg, for en gangs skyld noe originalt - noe som ikke allerede har blitt brukt opp og i mente. Effekter var det ja, men dette var bra effekter (sånn rent teknisk sett) og de funket til det de var lagd for. Men alle har forskjellige meninger, hadde bare vært fint å høre grunnlaget for din. :-)
Gjest manic Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Jeg syntes den begynte veldig bra, men så ble det bare mer og mer tullete, rett og slett masse tull som bare så kult ut. Særlig orginal var den jo ikke, helten som overspiller masse, "DRIVE FAST", forelsker seg i dama i filmen,bla,bla,bla...gjesp Hadde noen småmorsomme poenger, men for mye tull og rot for min smak. Fin Scenografi, kule effekter, men ikke noe spennende historie Hver sin smak absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå