AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 Har veldig sterke blødninger 1 og 2 dagen. Brukte den blå tampong pakken normal. Den ble jo full på 1 time. Hvem skal jeg bruke?? Jeg er nybegynner. Anonymkode: bc9b2...a7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Større tampong. Anonymkode: 27b66...e8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har alltid brukt røde pga kraftig blødning+bind dag 1-2. Anonymkode: bc4d0...3bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Del Skrevet 18. august 2018 Rosa eller grønn ob. Anonymkode: 4c837...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Grønn kan vel samle opp mer? Også kan det være lurt å prøve ulike merker. Det som fungerer for venninna di, trenger ikke være optimalt for deg. Men på 2. og 3. dag, så må jeg bytte hver 2. time (minst). Anonymkode: 592d7...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 18. august 2018 #6 Del Skrevet 18. august 2018 Hvis den blå ble fort full, prøver du rosa Funker ikke den, prøver du grønn. Og du: jeg må bare få sagt det - tampongstørrelse handler IKKE om vaginastørrelse, men om oppsugningsevne og blødningsmengde. Du vet det sikkert, men måtte bare si det. Hadde en venninne på ungdomsskolen som måtte bruke grønn ob og syntes det var kjempeflaut fordi «det er jo sånn de som har født barn bruker». 😅 Det er også veldig normalt å måtte endre størrelse i løpet av menstruasjonen når blødningen avtar. Kanskje du må bruke rosa eller grønn de to første dagene, og blå eller gul de siste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #7 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg må bruke rosa på blødningsdag 2 og 3, så bruker jeg blå. Slutter ofte brått på siste dagen så det er sjeldent jeg trenger gul fordi det kommer veldig lite. Bruker kanskje et truseinlegg siste dagen i tilfelle det skal komme en dråpe eller to. Anonymkode: 797f3...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 18. august 2018 #8 Del Skrevet 18. august 2018 Bruk Tampax, så slipper du alt det ekle sølet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. august 2018 #9 Del Skrevet 18. august 2018 16 minutter siden, Peaches skrev: Bruk Tampax, så slipper du alt det ekle sølet. I Norge har de jo ikke de største, bare normal og normal + dvs de grønne. Jeg bruker tampax pearl og må kjøpe de største (orange) i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Del Skrevet 18. august 2018 Prøv den rosa. Hvis den også blir fort full kan du prøve grønn Anonymkode: b1e78...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Del Skrevet 18. august 2018 Mens beger? Da får man også sett hvr mye man blør. Like greit å ha som tampong. Anonymkode: c26fd...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 23. august 2018 #12 Del Skrevet 23. august 2018 På 18.8.2018 den 17.29, Peonjenta skrev: I Norge har de jo ikke de største, bare normal og normal + dvs de grønne. Jeg bruker tampax pearl og må kjøpe de største (orange) i utlandet. Jeg har ikke mensen lenger, siden jeg byttet til p-stav, men elsk på tampax pearl ass 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #13 Del Skrevet 24. august 2018 Jeg bruker de som jeg ikke trenger vente mer enn 3-4 timer for å bytte. Bruker også Tampax, men synes den lekker mer enn grønn OB når jeg blør som mest. Dvs: jeg må bytte den grønne tampax oftere, går alltid med bind i tillegg. Man skal ikke ha for stor oppsugingsevne i forhold til blødningen. Det finnes også menskopper for de som ikke har født barn/er unge. Anonymkode: e62e1...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #14 Del Skrevet 24. august 2018 Vil du virkelig ha klorbleket bomull på et så sensitivt sted? Anonymkode: 793ef...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå