Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt å greit... 

Har hatt en lege tidligere som bare var helt fantastisk. Jeg ble desverre litt betatt av han da. Noe som er helt på trynet ifølge noen. 

Men så sluttet han i 2016 og flyttet bort. Noe jeg syntes var trist..

Kjenner enda (!) på et uskyldig savn etter han. Har så lyst å skrive ei personlig mld til han på face om hvor flink han var, god å snill som han var. Skal jeg gjør det, eller ikke?

Har jeg noe å tape??🤨😉

Anonymkode: 842e2...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer nok bare til å tro at du er nok en ustabil pasient. Du taper jo ingenting på å gjøre det, men du nedverdiger jo kun din egen person. 

Anonymkode: c5ea4...f81

• Liker 2
Skrevet

Uff legg bort de tankene nå.hvor mange tråder har du laget om dette 😵

Anonymkode: 62b8e...2fd

• Liker 4
Skrevet

Det er nok mange av disse trådene - forelsket i legen. 

Er det virkelig hårreisende å sende en mld til en tidligere lege for fornøyde tilbakemeld? Han er da et normalt menneske. Han er en lege ja, men du kan jo ikke kalle folk psykisk ustabil av den grunn. ??

Det er da vel lov å bli betatt av sin lege, tidligere lege, som sin lærer, personligerener, trener osv.. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer nok bare til å tro at du er nok en ustabil pasient. Du taper jo ingenting på å gjøre det, men du nedverdiger jo kun din egen person. 

Ustabil? Som lege så vet han at folk ikke er ustabile hvis det oppstår en forelskelse i din egen lege, de vet at dette oppstår ofte. Og de er trent på det. - Fordi? Det skjer ofte. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig hårreisende å sende en mld til en tidligere lege for fornøyde tilbakemeld? Han er da et normalt menneske. Han er en lege ja, men du kan jo ikke kalle folk psykisk ustabil av den grunn. ??

Det er da vel lov å bli betatt av sin lege, tidligere lege, som sin lærer, personligerener, trener osv.. 

Det er lov å bli betatt, men du bør holde det for deg selv. Legen har helt sikkert ikke behov for anerkjennelse fra en tidligere pasient via sin private facebook konto eller andre kanaler. 

• Liker 1
Skrevet

La legen få være i fred, han har en jobb

• Liker 1
Skrevet

ler meg i hel av disse legetrådene…………….:hoho:

:hoho::kaklehone:

Anonymkode: 13376...021

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei hårreisende er det nok ikke, om du hadde sendt han en melding rett etter en legetime eventuelt gitt positive tilbakemeldinger via en sånn app som rater fastleger. Men å plutselig sende melding i etterkant, det er bare rart. 

Ville du sendt en hyggelig tilbakemelding til han hyggelige ansatte på kiwi uker etter at du handlet der sist? Nope.... 

Og jeg sier ikke at personen ER ustabil, jeg sier at legen vil tenke at personen kanskje er noe ustabil. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på. Har ts noen gang vist seg naken under legetimene? Hvis du har det, er det mulig legen husker deg og er kåt på  deg. 

Anonymkode: 1f5ba...601

Skrevet

Man tar ikke kontakt med helsepersonell man har blitt behandlet av på privaten. Det gjør man bare ikke.

Anonymkode: abb18...034

• Liker 1
Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...