aghj Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Hvis en tann som nesten er helt løs , løsner mens barnet sover, kan det da kveles? Mitt yngste barn var redd for å legge seg i kveld i frykt for at det kunne skje. Jeg sa tanna ville bli svelget , eller mest sannsynlig falle ut på puta. ..men nå ble jeg altså litt usikker selv også. Kan man kveles av en melketann??
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 4 timer siden, aghj skrev: Hvis en tann som nesten er helt løs , løsner mens barnet sover, kan det da kveles? Mitt yngste barn var redd for å legge seg i kveld i frykt for at det kunne skje. Jeg sa tanna ville bli svelget , eller mest sannsynlig falle ut på puta. ..men nå ble jeg altså litt usikker selv også. Kan man kveles av en melketann?? Nei, man kan ikke kveles. Anonymkode: db139...07d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 I prinsippet kan man inhalere tannen. Har aldri hørt om at det har skjedd og dødd, og i så tilfelle ville ikke det hende et fysisk friskt menneske som har hoste- og brekningsrefeks intakt. Anonymkode: e507e...0b8
Gjest Bøff Eløff Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 Nei, ikke så lenge barnet er frisk og har normal svelge/hosterefleks.
aghj Skrevet 18. august 2018 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2018 Takk for svar! Det gikk bra, tanna løsnet først på morgenen. Alt man skal bekymre seg for når det gjelder de små ❤
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Skrevet 18. august 2018 5 minutter siden, aghj skrev: Takk for svar! Det gikk bra, tanna løsnet først på morgenen. Alt man skal bekymre seg for når det gjelder de små ❤ Du trenger ikke bekymre deg. I så tilfelle må du belage deg på å ha søvnløse netter i mange år fremover frem til alle 20 melketenner er mistet 😉 Anonymkode: e507e...0b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå