Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke noe  bevis. Mange av  oss har dobbeltgjengere

Anonymkode: 475ac...b0f

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke at de lignet noe særlig i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet

At mennesker har dobbeltgjengere, betyr bare at de muligens deler mange av de felles genene og at de er i slekt (kanskje veldig  langt bak i slektstreet).

• Liker 2
Skrevet

"Gjennom et eksperiment på sosiale medier fant Niamh Geany (26) sin dobbeltgjenger – én time unna.I følge myten skal det finnes sju mennesker i verden som ser ut akkurat som deg selv. Med dette utgangspunktet startet 26 år gamle Niamh Geany fra Dublin eksperimentet sammen med to kamerater. Målet var å finne sin egen dobbeltgjenger." https://www.tv2.no/a/6806846/

images?imageId=6806922&x=5.36&y=0&cropw=

• Liker 2
Skrevet

Er du seriøs nå?

Det finnes jo ikke faktisk uendelig mange typer ansikter der ute. Et visst antall typer neser, øyne, munn, ansiktsform, o.l., kombinert med et visst antall kombinasjoner av de trekkene. Vi er jo alle mennesker, så ett sted må jo grensen gå.

Og når man tenker på hvor mange mennesker som lever på jorden, og som har gjort det siden det maleriet ble laget, er det ikke umulig at det finnes minst en person som har veldig like ansiktstrekk som på maleriet.

Du kan sjekke ut Twin Strangers hvis du er interessert i å se litt på hvor vanlig det faktisk er å ligne på andre.
https://www.facebook.com/twinstrangersofficial/

Også kan du jo se litt på kjendiser som ligner på andre. Katy Perry og Zooey Deshanel er jo kjent for å forvirre folk som ikke allerede vet hvem de er og at det er to forskjellige personer. Jeffrey Dean Morgan og Javier Bardem er også kjempelike. Men det er ikke bevis for noe overnaturlig, annet enn at de har ansiktstrekk som ligner.

Anonymkode: a43f1...9ab

• Liker 1
Skrevet

De ligner jo ikke. Og at menn med skjegg ser litt like ut sier ingenting om reinkarnasjon, men heller dårlig persepsjon. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Gjennom et eksperiment på sosiale medier fant Niamh Geany (26) sin dobbeltgjenger – én time unna.I følge myten skal det finnes sju mennesker i verden som ser ut akkurat som deg selv. Med dette utgangspunktet startet 26 år gamle Niamh Geany fra Dublin eksperimentet sammen med to kamerater. Målet var å finne sin egen dobbeltgjenger." https://www.tv2.no/a/6806846/

images?imageId=6806922&x=5.36&y=0&cropw=

Selv om de har en del like trekk, så er det jo betydelige forskjeller her likel. Bredde på ansiktet, lepper og hårfarge (gitt at dette er deres naturlige hårfarger).

Anonymkode: e0d3c...a5d

• Liker 1
Skrevet

De fleste har jo noen som ligner på en selv. Jeg har en dobbeltgjenger, da jeg var i tenårene, så tilbragte jeg alle ferier i en annen by hos besteforeldrene mine, og hadde en del venner der. Og det flyttet en jente dit, som så helt identisk ut som meg. Så hennes venner hilste på meg, og ble sur fordi jeg ikke svarte, og mine venner gjorde det samme med henne. De flyttet etter kort tid da, så jeg fikk aldri møtt henne.

Anonymkode: b528a...480

Skrevet

Ingen av dem ligner

Anonymkode: 73458...7fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...