Gå til innhold

Hvor surfer dere?

Hvor sitter dere når dere surfer?  

1. 1. Hvor sitter dere når dere surfer?

• I sofaen
      12
    • På kjøkkenet
      2
    • I sengen
      2
    • Ved en kontorpult
      32
    • På jobb
      0
    • I badekaret
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg sitter på kontoret i kjelleretasjen hjemme. Fullstendig fred og ro når jeg er på nettet - og det at jeg må forflytte meg til en annen del av huset når jeg skal surfe gjør at jeg ikke er for ofte på nett.

Sikkert ikke så dumt. Når den står i stua er det lett å kaste et blikk på innboksen hver gang jeg går forbi. Er det noe fra KG der, må jeg jo bare se hva det er :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Surfer mye i Topdalsfjorden, men også endel i farvannene like vest for Søgne. Har vært en drømmevinter for oss surfere!

Gjest gjest1
Skrevet
Fra laptop i sofakroken.

Samme her. Også har jeg på TV'n samtidig. Akkurat nå begynner Bridget Jones! :-)

Gjest Madeline
Skrevet
Surfer mye i Topdalsfjorden' date=' men også endel i farvannene like vest for Søgne. Har vært en drømmevinter for oss surfere![/quote']

:ler::ler:

Skrevet

På datarommet vårt hjemme, så det blir ved kontorpult. Selv om den ikke helt blir brukt i kontorsammenheng.

Gjest Seleena
Skrevet
Surfer mye i Topdalsfjorden' date=' men også endel i farvannene like vest for Søgne. Har vært en drømmevinter for oss surfere![/quote']

Kor er dette? *Nyfiken* :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Sitter i et hjørne ved en pult slik at jeg både kan surfe og se på tv.. lykke på jord... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde pc i dusjen.

Hmm vanntett skjerm, tastatur og mus, kan ikke være så vanskelig :P

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Fra laptop i sofakroken.

Samme her.

Gjest Aurélie
Skrevet

Jeg bor i kollektiv, og foretrekker å sitte ved mitt eget skrivebord og surfe. Men om morgenene tar jeg laptopen med ut på kjøkkenet for å lese nettavisene, på kveldstid blir jeg gjerne sittende i sofaen for å surfe og se på TV samtidig. Mail skrives ofte sent på kveld fra senga. Og til sommeren blir jeg vel liggende ute på terassen med laptopen innen rekkevidde. Kjekt med trådløst :)

Gjest Violetta
Skrevet

INGEN som surfer på jobb? Det har jeg vanskelig for å tro...

:ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det er ikke i Nyfiken. Derimot er det hhv. like øst og vest for Kristiansand. Du kan nesten kalle meg Fjord Champion...

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...