Gå til innhold

Hvor surfer dere?

Hvor sitter dere når dere surfer?  

1. 1. Hvor sitter dere når dere surfer?

• I sofaen
      12
    • På kjøkkenet
      2
    • I sengen
      2
    • Ved en kontorpult
      32
    • På jobb
      0
    • I badekaret
      1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Fra laptop i sofakroken.

Skrevet

Har kontorpult i et hjørne i stua, så jeg kan følge med på poden og tv mens jeg henger her :)

Skrevet

Har kontorpult i stua vi og, så det blir stort sett der.

I blandt med laptop i sofaen...

Skrevet

Før internettforbindelsen ble helt vill og ustabil satt jeg i senga med laptopen.

Nå må jeg ha den koblet direkte til modemet så da sitter jeg på det gamle rommet til søsteren min (kontorpult).

Savner friheten av wireless. :roll:

Gjest Embla s
Skrevet

På kontoret eller i sofaen, noen sjelden ganger ved kjøkkenbordet. (også bittelitt på jobb :wink: )

Gjest Madeline
Skrevet

Vi har også kontorpult i stua.

Skrevet
Fra laptop i sofakroken.

Me too :wink:

Skrevet

har pc'n på hjørnebordet mellom sofaene...stygt men veldig praktisk. Ser på tv og surfer og passer ungene samtidig...-men blir litt hekta når tilgjengeligheten er så god... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor enn man kan connecte med w3, og videre få tilgang til KG :-) Jobb, hjemme, cafè, i parken til sommeren... Uendelige muligheter!

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres veldig smart ut å surfe i badekaret. Et lite glipp og PC'n ligger i vannet.. :roll:

Til dere badekar-surfere: neste gang tar dere med PC'n i dusjen!

Skrevet
Fra laptop i sofakroken.

:Nikke: Jeg også!

Skrevet

Sitter på Stua,har Pc`n der.Har Pc`n i hjørnet.Og det er beste løsningen her i gården.

Koldbruna

Gjest Leola
Skrevet

Har innredet kontor i et av rommene hjemme hvor PC`en står. Ellers hender det jo at jeg gjør det i arbeidstiden - arbeidsmoralen er ikke like høy hver dag :wink:

Skrevet

Akkurat nå på sofaen med laptoppen, men også fra kontoret og en sjelden gang fra hjemmekontoret.

Skrevet

litt forskjellig, men surfing foregår mest fra sofaen på laptop, har ligget på senga og surfa også, og på jobb...

men altså mest fra sofaen. :)

Skrevet

Har kontorpult i stua, så enten sitter jeg i sofaen eller i kontorstolen.

Gjest Lizzi
Skrevet

Jeg sitter på kontoret i kjelleretasjen hjemme. Fullstendig fred og ro når jeg er på nettet - og det at jeg må forflytte meg til en annen del av huset når jeg skal surfe gjør at jeg ikke er for ofte på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...