AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Hei Kort fortalt; medisinsk abort for 1.5 uker siden. Blødde den dagen etter pilleinnsett og virket som jeg aborterte den kvelden. Blødde som vanlig mens i 2 dager. Sluttet så helt et par dager før det kom brun-rosa spotting her og der frem til i dag. Kjenner som det bygger seg opp igjen nå og har måttet ta en liten ibux. Noen som har opplevd en ny kraftig blødning etter så mange dager? Trodde jeg var heldig og fort ferdig, men virker jo som det nå må ut mer.. Ringer legevakt om jeg blir kvalm, får feber eller sterke smerter selvsagt. Bare ute etter andres erfaringer så lenge Anonymkode: 2432c...82f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Kort fortalt; medisinsk abort for 1.5 uker siden. Blødde den dagen etter pilleinnsett og virket som jeg aborterte den kvelden. Blødde som vanlig mens i 2 dager. Sluttet så helt et par dager før det kom brun-rosa spotting her og der frem til i dag. Kjenner som det bygger seg opp igjen nå og har måttet ta en liten ibux. Noen som har opplevd en ny kraftig blødning etter så mange dager? Trodde jeg var heldig og fort ferdig, men virker jo som det nå må ut mer.. Ringer legevakt om jeg blir kvalm, får feber eller sterke smerter selvsagt. Bare ute etter andres erfaringer så lenge Anonymkode: 2432c...82f Kontakt lege/legevakt/sykehus på 116 117. Anonymkode: e046a...348
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Det kan bety at alt ikke er ute. Jeg opplevde litt det samme - etter medisinsk abort var det veldig lite blod, og så kom det plutselig masse et par dager etter. Hadde det sånn i tre omganger, så vidt jeg husker, før jeg fikk utskrapning. Anonymkode: afc08...463
N85 Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Jeg har nettopp tatt medisinsk abort selv, og blødningene har avtatt nå etter 1,5 uke. Men de første 6 dagene hadde jeg kramper av og på og "graviditetsprodukter" som kom ut ca. annenhver dag. Men har du sett på det som kommer ut? Og sett at det faktisk er graviditeten og ikke bare koagler?
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt lege/legevakt/sykehus på 116 117. Anonymkode: e046a...348 Gjør jo selvsagt det hvis jeg blir dårlig, jeg blør ikke ut her akkurat. Ellers hadde jeg selvsagt ikke spurt etter erfaringer her. Hadde ikke klart meg med 200mg ibux de siste 5 timene om det hadde vært som abortdagen, så som jeg skriver: de kontaktea om jeg får symptomer på at kroppen sliter. Anonymkode: 2432c...82f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan bety at alt ikke er ute. Jeg opplevde litt det samme - etter medisinsk abort var det veldig lite blod, og så kom det plutselig masse et par dager etter. Hadde det sånn i tre omganger, så vidt jeg husker, før jeg fikk utskrapning. Anonymkode: afc08...463 Okei. Snakket med gynekologen 4 dager etter aborten og da sa hun det var like vanlig å blø lite som mye så har ikke tenkt over at det stoppet raskt. Foster var bare 6-7 uker og da er det jo ikke all verden som skal ut heller. Har kontroll neste uke uansett, da fåe jeg en runde til med piller om jeg trenger det. Satser på å unngå utskraping, men må man så må man Takk for svar! Anonymkode: 2432c...82f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 32 minutter siden, N85 skrev: Jeg har nettopp tatt medisinsk abort selv, og blødningene har avtatt nå etter 1,5 uke. Men de første 6 dagene hadde jeg kramper av og på og "graviditetsprodukter" som kom ut ca. annenhver dag. Men har du sett på det som kommer ut? Og sett at det faktisk er graviditeten og ikke bare koagler? Samme med med meg helt til i dag, trodde jeg var heldig og raskt ferdig. Blødde som sagt bare mandag, tirsdag og onsdag før det roet seg. Etter 4-5 timer etter pillene ble satt inn startet jeg å blø, så kom det koagulert blod en stund. Ca 6 timer etter start er jeg 100% sikker på at jeg aborterte. Fikk smerter i korsryggen, pressende følelse og det kom en glatt pose ut, sikkert med innhold. Med fare for å både svime av, og angre på synet turte vi ikke se i toalettet. Men man kjenner forskjell på blodklumper og det der.. Jeg får bare kjenne etter, men renner ikke ned legevakten pga. dette. Som jeg skrev til ei annen her har jeg kontroll-UL til uken som vil se om noe er igjen da eller ikke. Takk for svar Anonymkode: 2432c...82f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå