Gjest supernova_87 Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 For deg, hva vil det si å være eller bli sammen med noen? Må man vite at det kommer til å vare? Hvordan forplikter det egentlig? Jeg blir hjemsøkt av tanker om "er det riktig, er det riktig, er det riktig?". Jeg har hatt forhold tidligere. Destruktive. Og jeg er redd for å gjøre den samme feilen igjen. Jeg tenker ikke på andre, vil bare ha ham, han gjør meg varm og glad, tryggere enn jeg har følt med noen før, ikke engang familie, men jeg er så redd. Ikke for at jeg skal flørte eller være utro verken med løgn, ellet annet, men for at det ikke varer, mem det vet vel ingen. Får tvangstanker om hvorvidt det er "riktig". Peace and love - Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Du må føle forelskelse. Anonymkode: 514d2...d35 1
Duftavsommerregn Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, Rainstorm skrev: For deg, hva vil det si å være eller bli sammen med noen? Må man vite at det kommer til å vare? Hvordan forplikter det egentlig? Det ville for meg betydd at det var oss to, inntil vi ble enige om noe annet. Det forplikter vel akkurat så lenge som man er enige om dette, om det er ekteskap eller ikke! Ingen kan tvinge noen til å være sammen, det er en forpliktelse to mennesker har ovenfor hverandre så lenge de er enige om dette. Så grunnleggende er det egentlig. Forpliktelsen for min del da er jeg jeg er trofast og til å stole på. Noe jeg aldri har hatt noe stort problem med.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, Rainstorm skrev: For deg, hva vil det si å være eller bli sammen med noen? Må man vite at det kommer til å vare? Hvordan forplikter det egentlig? Jeg blir hjemsøkt av tanker om "er det riktig, er det riktig, er det riktig?". Jeg har hatt forhold tidligere. Destruktive. Og jeg er redd for å gjøre den samme feilen igjen. Jeg tenker ikke på andre, vil bare ha ham, han gjør meg varm og glad, tryggere enn jeg har følt med noen før, ikke engang familie, men jeg er så redd. Ikke for at jeg skal flørte eller være utro verken med løgn, ellet annet, men for at det ikke varer, mem det vet vel ingen. Får tvangstanker om hvorvidt det er "riktig". Peace and love - Rainstorm Ganske jalla å leve livet etter et riktig som ikke finnes. Enda. Fremtida har ikke skjedd, likssom. Jeg synes dette høres skikkelig slitsom og masete ut. Jeg synes du skal la han slippe å bli med å kjøret ditt etter riktig å la han gå. Anonymkode: f34e8...d86 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 De fleste ønsker vel at det skal vare. Anonymkode: 4f8c9...4c0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå