Gå til innhold

23/5-regelen - noen som har tatt opp fagene uten undervisning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen her som har tatt opp fagene i 23/5-regelen med gode resultater på egen hånd? Og da ved siden av fulltidsjobb. Hvor mange eksamener tok du i halvåret? Hvordan strukturerte du arbeidet? Jeg har ikke råd til å betale for undervisning i alle fagene (ei vil jeg tro at det er nødvendig)

Og når jeg skal velge ut pensum - er det da for Vg2 og Vg3 studiespesialiserende i alle fag? Hvordan finne riktig fagkode osv? 

Håper noen kan hjelpe! 

Anonymkode: 06dc9...a9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Noen her som har tatt opp fagene i 23/5-regelen med gode resultater på egen hånd? Og da ved siden av fulltidsjobb. Hvor mange eksamener tok du i halvåret? Hvordan strukturerte du arbeidet? Jeg har ikke råd til å betale for undervisning i alle fagene (ei vil jeg tro at det er nødvendig)

Og når jeg skal velge ut pensum - er det da for Vg2 og Vg3 studiespesialiserende i alle fag? Hvordan finne riktig fagkode osv? 

Håper noen kan hjelpe! 

Du trenger jo ikke å betale for å ta opp fag om du gjør det i offentlig regi - feks voksenopplæringssenter i fylkeskommunen.

Anonymkode: 5ca56...6d8

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg har gjort det. Over to år med full jobb de første 1,5 årene og på slutten var jeg i fødselspermisjon. Fikk 4-5-6 i karakter. 

Bare spør. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger jo ikke å betale for å ta opp fag om du gjør det i offentlig regi - feks voksenopplæringssenter i fylkeskommunen.

Anonymkode: 5ca56...6d8

Har allerede generell studiekompetanse (tok yrkesfag + påbygg, men ønsker å søke via 23/5-regelen), så kan ikke benytte meg av voksenopplæring.

• Liker 1
Skrevet
På 17.8.2018 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Har allerede generell studiekompetanse (tok yrkesfag + påbygg, men ønsker å søke via 23/5-regelen), så kan ikke benytte meg av voksenopplæring.

Hvorfor kan du ikke benytte deg av voksenopplæringen? Ettersom hvor man bor tilbyr de både dags -og kveldskurs..

Anonymkode: 5259e...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...