AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Hei! Noen her som har tatt opp fagene i 23/5-regelen med gode resultater på egen hånd? Og da ved siden av fulltidsjobb. Hvor mange eksamener tok du i halvåret? Hvordan strukturerte du arbeidet? Jeg har ikke råd til å betale for undervisning i alle fagene (ei vil jeg tro at det er nødvendig) Og når jeg skal velge ut pensum - er det da for Vg2 og Vg3 studiespesialiserende i alle fag? Hvordan finne riktig fagkode osv? Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: 06dc9...a9e
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Noen her som har tatt opp fagene i 23/5-regelen med gode resultater på egen hånd? Og da ved siden av fulltidsjobb. Hvor mange eksamener tok du i halvåret? Hvordan strukturerte du arbeidet? Jeg har ikke råd til å betale for undervisning i alle fagene (ei vil jeg tro at det er nødvendig) Og når jeg skal velge ut pensum - er det da for Vg2 og Vg3 studiespesialiserende i alle fag? Hvordan finne riktig fagkode osv? Håper noen kan hjelpe! Anonymkode: 06dc9...a9e Du trenger jo ikke å betale for å ta opp fag om du gjør det i offentlig regi - feks voksenopplæringssenter i fylkeskommunen. Anonymkode: 5ca56...6d8 1
solmåneogstjerner Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Ja jeg har gjort det. Over to år med full jobb de første 1,5 årene og på slutten var jeg i fødselspermisjon. Fikk 4-5-6 i karakter. Bare spør.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du trenger jo ikke å betale for å ta opp fag om du gjør det i offentlig regi - feks voksenopplæringssenter i fylkeskommunen. Anonymkode: 5ca56...6d8 Har allerede generell studiekompetanse (tok yrkesfag + påbygg, men ønsker å søke via 23/5-regelen), så kan ikke benytte meg av voksenopplæring. Anonymkode: 06dc9...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 På 17.8.2018 den 22.01, AnonymBruker skrev: Har allerede generell studiekompetanse (tok yrkesfag + påbygg, men ønsker å søke via 23/5-regelen), så kan ikke benytte meg av voksenopplæring. Anonymkode: 06dc9...a9e Hvorfor kan du ikke benytte deg av voksenopplæringen? Ettersom hvor man bor tilbyr de både dags -og kveldskurs.. Anonymkode: 5259e...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå