AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Dette er et sutre inlegg . Skrevet for å få ut litt stim og stress i kroppen . Så nå er dere advart . Jeg gruer meg for å gå på jobb. Ikke for selve jobben . Selv om jeg føler det blir mindre å mindre viktig. Men folka rundt meg og hvordan jeg føler meg etter en dag på jobb. Jeg sliter jeg ut. Jeg føler meg tråkka på og spytta ut av folka der. Føler meg nederst på rangstigen. Og så lite respektert. Jeg er nesten ikke borte og prøver å ta hensyn til alle ved ferie . Men det er feil det å vist. Ikke passer jeg inn i botn av klikkene på jobben . Og sees nok på som sær som da setter meg alene i pausen . Bare for å få ro i hue av alt drama og sladder. Og ikke er det bare å bytte jobb. Jeg er over alderen det er lett å få ny jobb. Og jeg trenger inntekten .. åååå håper jeg vinner gull lotto snart. Anonymkode: 7231a...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Skader aldri å sende litt søknader rundt omkring, mulig du får tilbud om noe og dermed kan slutte uten bekymringer. Anonymkode: ccc20...181 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Har ingen råd til deg bortsett fra å søke annen jobb kjipt å ikke få til det sosiale på jobb. Vet hvordan det er å sender deg en klem. Hvorfor må det være så mye drama og sladder? Går det ikke an å snakke om ALT annet enn - dritt om andre og lage intriger!!! Så lei, hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg skaffet meg ett par hunder å flytta ut på en øy. Anonymkode: b6344...702 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ingen råd til deg bortsett fra å søke annen jobb kjipt å ikke få til det sosiale på jobb. Vet hvordan det er å sender deg en klem. Hvorfor må det være så mye drama og sladder? Går det ikke an å snakke om ALT annet enn - dritt om andre og lage intriger!!! Så lei, hadde jeg vunnet i lotto hadde jeg skaffet meg ett par hunder å flytta ut på en øy. Anonymkode: b6344...702 ta kampen….søk deg bort…livet er for kort for dårlige relasjoner… heier… heier på deg! Anonymkode: e2960...78b 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 Jeg prøver men ikke lett. Jobben et en bra jobb i den forstand . Ok betalt og et arbeid jeg er flink på. Men som jeg skrev det finnes ikke så mange jobber jeg kan søke på . Er ikke en 20 åring med mastergrad og minst 40 år erfaring. Men jeg har konstant øya oppe. Og en lotto kupong inne vær uke. Jeg har kutta ut folk på jobben på fb det hjalp . Da får jobb være jobb og fri tid fri tid. Mest damer på jobb . Og de kan være ganske fæle Anonymkode: 7231a...cd6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #6 Skrevet 18. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver men ikke lett. Jobben et en bra jobb i den forstand . Ok betalt og et arbeid jeg er flink på. Men som jeg skrev det finnes ikke så mange jobber jeg kan søke på . Er ikke en 20 åring med mastergrad og minst 40 år erfaring. Men jeg har konstant øya oppe. Og en lotto kupong inne vær uke. Jeg har kutta ut folk på jobben på fb det hjalp . Da får jobb være jobb og fri tid fri tid. Mest damer på jobb . Og de kan være ganske fæle Anonymkode: 7231a...cd6 Joda, men lottokupponger vil nødig hjelpe… ta tak. endre tankegangen litt og søk på alt du kommer over!!!!!!!!!!!!!! Livet er for kort til å kaste det bort på meningsløse relasjoner. Anonymkode: e2960...78b
HeleneHarepuz Skrevet 18. august 2018 #7 Skrevet 18. august 2018 Prøv å søke ny jobb, ikke lett og veldig slitsomt når du først er i en jobb. Det er jobb i seg selv å søke...puh...jeg er i samme situasjon, men ikke om baksnakking og den delen, mem MÅ ha en annen jobb. Hvor gammel er du og hva slags yrke?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 Er i samme situasjon som deg. Som en mindreverdig dritt som ikke kan noe. Blir overkjørt og ledd av. Har 10 års erfaring, men føler meg som en nybegynner i måten de behandler meg på - som om jeg ikke kan noen ting. Blir verre av at "alle" stortrives på jobb og at det er så hyggelig der. Spyr av folka. Vil bort, men har bytta jobb altfor mange ganger allerede.. Anonymkode: cff67...173
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Samma her- søker andre jobber hele tiden, eller iallfall når det er noe interessant. Men det er tungt det også- gå på intervjuer og ikke få jobbene Hater at jeg takket ja til denne- heldigvis et engasjement så ikke fast 😄 Anonymkode: 485c5...987
Gjest Lily_88 Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 Jeg tror du skal søke jobber, og prøve ditt beste å "stå i det". Det er trist at kollegaer ikke kan trives sammen, men jeg håper du også har selvinnsikt nok til å kanskje se på deg selv; er det noe spesielt de reagerer på? Hvordan man snakker? Osv. jeg krysser også for at du vinner i lotto 💪👌 Men hold ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå