Gå til innhold

Han tok meg tilbake etter han dumpet meg. Er gravid nå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi kranglet myyye før sommeren og han synst ikke jeg har investert nok tid og følelser i forholdet pluss at han tok meg i løgn. Men så ville han ha meg tilbake i ferien og vi hadde sex hver dag selv om vi ikke flyttet sammen igjen. Netopp funnet ut at jeg er 5 uker på vei. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Kjipt å få barn så fort hvis det ikke funker igjen og kanskje jeg bør ta abort. Trenger jeg å si at jeg er graid hvis jeg tar abort?

Anonymkode: 8eea7...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal fortelle ham det ja. Fryktelig dårlig grunnlag for et godt, tillitsfullt og nært forhold hvis du tar abort uten å fortelle ham om det først. Du kan uansett ta abort, men vær i det minste ærlig med ham først. 

Anonymkode: 19781...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette må du ta opp med kjæresten! Dette er en avgjørelse dere må ta. Om du tar abort i all hemmelighet, skal du leve med den hemmeligheten? 

Anonymkode: 240a7...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det høres iallefall ikke ut som dere er klare for å få barn sammen.

Og det høres heller ikke ut som et forhold som vil vare.

Men hva du ønsker med dette svangerskapet må du nesten vurdere selv. Jeg personlig hadde ikke sagt noe om jeg valgte abort i et slikt tilfelle. Men jeg hadde heller ikke fortsatt relasjonen. 

Anonymkode: aa0cc...73d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette må du ta opp med kjæresten! Dette er en avgjørelse dere må ta. Om du tar abort i all hemmelighet, skal du leve med den hemmeligheten? 

Anonymkode: 240a7...819

Ja det må jeg jo

Anonymkode: 8eea7...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...