Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva i all verden er det?

En venninne sa at hun hadde gått ned masse på grunn av dette, og at hun hadde fortsatt å gå ned selv tre uker etter hun hadde stoppet å drikke det.

Hva er det i denne kaffen, og hva gjør den med kroppen? Noen som vet? Noen som har prøvd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at det er noe som heter Coffee Slender som selges på helskost. Mona Grudt reklamerer for denne.

Jeg vurderte en stund å prøve den, men jeg liker egentlig ikke kaffe og den er ganske dyr. I tillegg er det så mye sånne slanke-ting som ikke virker...

Noen som har prøvd dette? Erfaringer?

Skrevet

Venninnen min har gått ned syv kilo, men hun hadde vært flink med maten ved siden av også. (Men hun sa at det hadde hun jo vært før, uten at det hadde hjulpet. Men med denne kaffen raste kiloene av. Høres skummelt ut!!)

Skrevet

Tror det har noe med at forbrenningen øker, men det var da voldsomt :o

Vi får håpe noen andre her også har prøvd kaffen! Jeg skal nok greie å få ned noen kopper hvis den har så bra virkning :)

Skrevet

Leste i I form at koffein øker forbrenningen.

Kanskje den har ekstra mye koffein eller noe?

Skrevet
Leste i I form at koffein øker forbrenningen.

Kanskje den har ekstra mye koffein eller noe?

Det kan ikke være så veldig mye mer koffein enn vanlig, da det er begrenset hvor mye innhold av koffein som er tillatt i Norge.

Gjest Gjesta
Skrevet

Noen som vet om man får kjøpt det andre steder enn linken det refereres til over?

Skrevet

En stor pakke koster 300 kroner. Kaffen smakte godt den. Er usikker på hvorvidt den fungerer.

Gjest Anonymous
Skrevet

saltdalhelsekost .no sender portofritt har porsjonspk slik at du kan teste de først. Er veldig kvikke ,har hendt at eg får det dagen etter.

Skrevet

Jeg var innom helsekosten på Maglerudsenteret i går og kjøpte en pakke (satt ned til 319,-, så det lønner seg å kjøpe på nettet!!).

Så nå får vi se om det hjelper noe. :wink:

Det er jo såpass dyrt at jeg liksågodt kan bruke pengene på Sats i stedet!! :hoho:

(Nei, seriøst så skal jeg bare få et lite spark bak, for å motivere meg ektra til å stå på videre med "sunnere" måter å gå ned på.)

Så nå får vi se om det hjelper. (krysser fingrene!!) :eeeh:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt kaffen i to uker, og har gått ned en halv kilo i uken (ikke at det akkurat var noe imponerende tall, men likevel). Har ikke vært så veldig nøye på hva jeg har spist, men kaffen stabiliserer blodsukkeret slik at man ikke blir så "fysen" på noe godt. Når blodsukkeret er stabilt blir man vel heller ikke så fort sulten. Nå har jeg jo vært ganske flink å trene ved siden av, så om det er kaffen eller trening...? Min mor har brukt kaffen i et par måneder og skryter veldig av den. Hun har vært litt forsiktig med hva hun har spist, men ikke trent i det hele tatt, og nå har visst alle klærne blitt romslige. Jeg har vel prøvd så mye annet for å slanke meg, så litt kaffe er vel også verdt å prøve...

Skrevet

Jeg har bestilt kaffen da..så vi får se om den hjelper på meg. Har klart å gå ned 5 kilo, men nå har det stoppet helt opp. Vi får se om kaffen klarer å få fart på sakene igjen :)

Hvis det er flere som har prøvd den; fortell hvordan det har gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...