AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Fant ikke lignende noen andre steder, så tenkte å prøve å poste dette her og se om jeg kunne bli litt klokere av svarene. Har seg slik at jeg er helt ny på NAV greiee, og ble kalt inn til møte kl 18:00. Men greia er åpningstidene dems er ikke innenfor denne tiden, og når jeg møtte opp var bygningen stengt! Jeg har prøvd å ringe saksbehandler men får ikke kontakt. Har dette skjedd med andre? Hvorfor har jeg fått time hvis de har stengt? Ble skikkelig oppgitt og sur. Og ja jeg har dobbelt sjekket at tidspunktet og dato var riktig. Anonymkode: 91656...a84
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Sto det i brevet at du skulle møte opp ved hovedinngangen? Eller evt ved en annen inngang? Anonymkode: 48276...6a7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sto det i brevet at du skulle møte opp ved hovedinngangen? Eller evt ved en annen inngang? Anonymkode: 48276...6a7 Nei, ingenting? Antar det er hovedinngangen? Var bare adressen dems der.. Anonymkode: 91656...a84
Monstrum Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Får som regel time utenom åpningstid. Da kommer de og låser opp døra på gitt tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 Ventet du lenge? Jeg har hatt time utenom åpningstid flere ganger, men da gjerne før 10, og da kommer de å låser opp døren. Har hendt at jeg har måttet vente en liten stund da saksbehandler var litt forsinket. Anonymkode: d3ea6...72d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 Får alltid time utenfor åpningstider fordi nav her jeg bor kun har åpent 7,5 timer i uka. Møter opp ved hovedinngangen og venter til saksbehandler åpner døren. Anonymkode: 4aff6...6db 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 Jeg stod og venta, men siden alt var låst og det bare var sånn tre biler utenfor, dro jeg hjem.. de burde ha skrevet mer informasjon i brevet jeg fikk isåfall. Får prøve å ringe og forklare på mandag. Anonymkode: 91656...a84 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg stod og venta, men siden alt var låst og det bare var sånn tre biler utenfor, dro jeg hjem.. de burde ha skrevet mer informasjon i brevet jeg fikk isåfall. Får prøve å ringe og forklare på mandag. Anonymkode: 91656...a84 Så du gadd ikke vente til saksbehandler åpnet døra? 🤔 Anonymkode: 4aff6...6db
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du gadd ikke vente til saksbehandler åpnet døra? 🤔 Anonymkode: 4aff6...6db Hvordan kunne Ts vite at h*n skulle stå å vente en evighet på at noen låser opp døra? Sånne ting skulle de iformert om i brevet. Det sto jo til og med at h*n venta, men hvor lenge mener du at man skal vente da? 15 min? Halvtime? Anonymkode: b2e4d...429 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du gadd ikke vente til saksbehandler åpnet døra? 🤔 Anonymkode: 4aff6...6db 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne Ts vite at h*n skulle stå å vente en evighet på at noen låser opp døra? Sånne ting skulle de iformert om i brevet. Det sto jo til og med at h*n venta, men hvor lenge mener du at man skal vente da? 15 min? Halvtime? Anonymkode: b2e4d...429 Ja, jeg visste ikke at jeg måtte vente på at noen kom og låste opp. Jeg venta til fem over hvertfall. Jeg trodde noen hadde gjort en feil når de satte opp møtet på den tiden, jeg prøvde å kontakte saksbehandler flere dager i forveien, men gikk ikke an å få kontakt med hun. Huff Anonymkode: 91656...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå