Gå til innhold

Danse i regnet. Ville du gått før? Milf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Danse i regnet til man er gjennomført våt og kald. Fordi, veien er litt lang. Fordi, man trodde ikke regnet falt der vi var. Vi ble våte, alle klærne, håret, det dryppet av oss når vi søkte tilflukt på en butikk, og like så godt handlet litt mat. Det så ut som vi kom ut av dusjen, regnet stoppet ikke.

Vi visste at det ville bli regn, men håpet på lokale byger som ikke traff der vi var. Vi er litt eldre enn de fleste på kg, tror vi kanskje så ut som to milf-damer. 

Og jeg lover, alt var vått, det første jeg gjorde når jeg kom hjem, var å bytte klær og ta på ulltøy. 

Hva jeg vil med dette, vel, jeg lurer kanskje på om du ville blitt flau, når alle klærne klistrer seg mot kroppen og håret ser ut som du kommer rett fra dusjen, ansiktet er vått, buksa, skoene, veska, det d r y p p er. 

Det var pinlig, jeg tok på meg en sur mine, en sånn oppgitt dame som himler med øynene og ser ut som lille my. 

Håret mitt er fremdeles ikke tørt, og det krøller seg. På en litt sånn sexy måte. Takket være frisøren. Men, dessverre har jeg ingen mann i kikkerten. Det er temmelig dumt, kan like gjerne gå i kloster og dyrke grønnsaker. 

Ville du gått hjem hvis du satt i skogen sammen med en god venninne, når det kommer mørke skyer - fysiske - på himmelen. Vi hadde det koselig og ville ikke gå, satt og satset på at vi unngikk regnet. Helt til vi måtte flykte. Når vi kom til skogkanten sa jeg, du, der høljer det virkelig ned, men vi var allerede våte de lux, vi løp. To damer som løper som fy, som er over femti år. 

Tror alle at man er gammel bare fordi? 

Anonymkode: 9e2c4...9f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice try, men ikke i nærheten av Krattet:-)

Anonymkode: 74096...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...