Gå til innhold

Skryt til dere jenter/damer i klesbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tenkte jeg skulle for en gang skryte av dere jenter/damer som jobber i klæsbutikker. Jeg kjøper klær til meg selv (både til både mann og dame). Jeg setter stor pris på at dere jenter/damer vil hjelpe meg med å finne noe som jeg kan kjøpe. Dere er veldig serviceinstlite og gir dere ikke så fort for å finnene som jeg er på jakt etter. Det setter jeg stor pris på. Når jeg skal handle klær av oss mannfolk så blir noe helt annet. Det er enkelte som bare nesten gidder å gå fra mobilen for å hjelpe...og da er ikke min shopping på helt på topp akkurat...jeg liker best da å finne det selv. 

Så tusen takk damer/jenter som tar meg som kunde seriøst, jeg blir glad av å shoppe av dere..noe som jeg kommer til å fortsette med til jeg ikke klarer å handle mer.

mann32 som kjøper klær av begge kjønn til meg selv 😄

Ps!Er det noen som har andre opplevelser så fortell om det, liker å høre hvordan du som blir tatt i mot når du skal shoppe klær..

Anonymkode: d5014...e17

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 17.8.2018 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Nå tenkte jeg skulle for en gang skryte av dere jenter/damer som jobber i klæsbutikker. Jeg kjøper klær til meg selv (både til både mann og dame). Jeg setter stor pris på at dere jenter/damer vil hjelpe meg med å finne noe som jeg kan kjøpe. Dere er veldig serviceinstlite og gir dere ikke så fort for å finnene som jeg er på jakt etter. Det setter jeg stor pris på. Når jeg skal handle klær av oss mannfolk så blir noe helt annet. Det er enkelte som bare nesten gidder å gå fra mobilen for å hjelpe...og da er ikke min shopping på helt på topp akkurat...jeg liker best da å finne det selv. 

Så tusen takk damer/jenter som tar meg som kunde seriøst, jeg blir glad av å shoppe av dere..noe som jeg kommer til å fortsette med til jeg ikke klarer å handle mer.

mann32 som kjøper klær av begge kjønn til meg selv 😄

Ps!Er det noen som har andre opplevelser så fortell om det, liker å høre hvordan du som blir tatt i mot når du skal shoppe klær..

Anonymkode: d5014...e17

Ble faktisk litt glad av denne å håper du kommer innom butikken min engang 🙂

Anonymkode: 7ba79...8a5

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, Sportsbabe skrev:

Menn bruker ikke dameklær.

Men transer gjør det.  Har også bare positive opplevelser når jeg i manneutrykk kjøper meg kjoler

Skrevet

Så fint og hyggelig sagt. Alltid hyggelig å hjelpe og oppnå at andre blir fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...