AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Hi noen uker hatt kontakt og datet litt en mann. Stort sett hver dag får jeg: Ha en fin dag❤️, og igjen en mld om kvelden der han lurer på hvordan dagen min har vært. Utenom om det ingen meldinger eller snapper. Han har mye fri, så jeg vet at han ikke har det så travelt at han ikke rekker å gi mere lyd fra seg. I tillegg til dette tar han sjelden initiativ til å treffes. Men han kan godt skrive at han savner meg... Blir ikke helt klok på han. Er det slik de fleste menn er? Er det bare jeg som overanalyserer??? Anonymkode: 5dfb0...134
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Innlegget skal begynne med: Har i noen uker... HI Anonymkode: 5dfb0...134
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Sjekk ut datingekspert Matthew Hussey på YouTube. Han omtaler mange av disse problemstillingene. Anonymkode: 7608f...493
Inwe Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 Slapp av litt. Dere har kun hatt kontakt i noen uker og han sender deg minst to meldinger hver dag som viser at han er interessert i hvordan det går med deg. Du sier også at han sjelden tar initiativ til å møtes, da regner jeg med at han har tatt initiativ ved noen tilfeller, og det er jo egentlig ganske mye til at dere ikke har hatt kontakt så lenge. Jeg vil si du overanalyserer kraftig. Min samboer møtte ikke engang opp en gang vi skulle møtes (han hadde en relativt god grunn) og jeg fikk ikke tak i han via telefon. Det handler ikke om hvordan de fleste menn er, menn er like forskjellig som oss, noen liker masse meldinger, andre ikke. 3
BiancaWhite Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut datingekspert Matthew Hussey på YouTube. Han omtaler mange av disse problemstillingene. Anonymkode: 7608f...493 Har en datingekspert peiling på alt? Deter jo egentlig bare å bruke logikken. Hanlinger sier mer enn ord. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 Jeg tror du overanalyserer her. Han prøver sikkert å ikke være så masete. Kanskje han syns det er du som bør ta initiativ til å møres når han tar initiativ til å sende melding flere ganger om dagen Anonymkode: 8f21b...2cf 2
Gjest rabrabara Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde tolket det som ikke så veldig interessert. Nok til å holde det varmt, men uten å legge sjela i det. Minner meg om en som jeg hadde kontakt med en periode. Det var ikke nok. Jeg vil ha mer interesse og pasjon.
Ulla Ullsokk Skrevet 17. august 2018 #9 Skrevet 17. august 2018 Jeg er ikke enig med hun over, jeg hadde tolket han som interessert. Han vil sikkert ikke være innpåsliten og hvis TS ikke viser noe særlig tilbake, så kan han være usikker. Han har sikkert hørt at damer ikke liker desperate menn og prøver seg pent og forsiktig 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #10 Skrevet 18. august 2018 Jeg sender nok mer enn han. Kan hende jeg skremmer han bort med det rett og slett? Blir så lei av å gå og vente på at han tar kontakt... Prøver å fokusere på andre ting, men klarer det jo ikke. Har ikke sendt noe i dag, og kommer heller ikke til å gjøre det før jeg evt hører fra han. TS Anonymkode: 5dfb0...134
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #11 Skrevet 18. august 2018 Hyppigheten på kontakt trenger jo ikke være synonymt med interresse eller ikke. Min FF skriver til tider mye, nesten slitsomt mye, det er når han har fri og sikkert kjeder seg. Ikke dirty meldinger altså men vanlige sms, han er ikke interressert i noe mer. Mens andre igjen som har vært interressert har knapt nok tatt kontakt, sannsynligvis redd for å være masete. Anonymkode: c881a...2e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå