Lickerman Skrevet 26. april 2005 #21 Skrevet 26. april 2005 Jeg synes 69 er en ektremt opphissende stilling. Elsker å ligge slik med en kvinne oppå meg. Jeg både nyter og greier å konsentrere meg om min "oppgave" samtidig.
Trampe Skrevet 26. april 2005 #22 Skrevet 26. april 2005 Jeg får besøk av gammel pulevenn i kveld, og blant de beste minner fra tiden med ham, er lange og deilige kosestunder i 69-stillingen. (Meg øverst) Det er knapt noen stillinger som gjør meg så kåt. Selvsagt under forutsetning av at gutten kan sine saker. :oops: Men, jeg har vært sammen med en 5-6 gutter de siste par årene, og ingen av de virker å like stillingen. Sexen blir da selvsagt også deretter.. :-? Er det slik at det er mange som ikke liker 69? hmm...kommer an på humøret mitt det. Har jeg virkelig lyst på en oralsexorgasme, er stillingen utelukket. Klarer ikke å konse nok til det når jeg skal utføre samtidig. Men som forspill er den veldig god. Mannen min liker den heller ikke. (tror jeg) Vi har prøvd den med meg øverst et par ganger, men det er alltid jeg som tar initiativ til det. Han øverst er bare å glemme. (men der er jeg for så vidt enig)
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2005 #23 Skrevet 26. april 2005 Har hatt sidelengs 69,...men synes det er oppskrytt,...
-Fisken- Skrevet 26. april 2005 #24 Skrevet 26. april 2005 69 er oppskrytt. Jeg klarer i alle fall -ikke- å multitaske når jeg får :-/ Helt enig der.
Icy Skrevet 28. april 2005 #26 Skrevet 28. april 2005 Jeg er jente og vi elsker 69. Super deilig å suge ham, mens han slikker meg, og jeg kommer veldig lett da, siden jeg bir så kåt av å ham i munnen mens han holder på med meg. Jeg synes det er mye "kjedeligere" når han bare slikker meg, liker å ha noe å drive med jeg og. Før, med ex, likte jeg IKKE 69, men han tente meg heller ikke slik, og da følte jeg at jeg ikke greide å gi mens jeg fikk, men etter litt øvelse er dette gått over. Mmmm Hvorfor "tente han deg ikke slik"?
Gjest seroxata Skrevet 2. mai 2005 #27 Skrevet 2. mai 2005 69 gir ikke meg så mye, jeg blir helt satt ut på en måte, klarer ikke nyte det, for jeg er for opptatt med å gjøre det godt for han... Og forøvrig, har litt dårlig erfaring med 69... sist jeg hadde det, så prompa fyren meg i trynet Stinket som bare f***, og jeg mistet lysten totalt.. etter det har jeg ikke klart det..
Gjest høne-pøne Skrevet 2. mai 2005 #28 Skrevet 2. mai 2005 Og forøvrig, har litt dårlig erfaring med 69... sist jeg hadde det, så prompa fyren meg i trynet Stinket som bare f***, og jeg mistet lysten totalt.. etter det har jeg ikke klart det.. ler meg ihjel!!! (Ikke stygt ment ovenfor deg seroxata, men det var jo litt festlig da)
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #29 Skrevet 2. mai 2005 Eller exen foreslo det da for 2 år siden' date=' men jeg var redd for å prøve siden jeg trodde de stikker nesen i rumpehullet :oops:[/quote'] Ja, da tar det seg neppe ut med et par saftige hemorider hengende ut av rompehullet
Gjest høne-pøne Skrevet 2. mai 2005 #30 Skrevet 2. mai 2005 ..forresten; ja, jeg liker 69. Men har aldri likt den så godt som nå med en spesiell mann. Liker all sex med denne mannen. Han er virkelig good!!! Vi kommer aldri til å bli et par fordi vi er altfor ulike og passer ikke sammen. Men når det kommer til sex, er vi skapt for hverandre...Litt trist at det ikke funker i the real life når sexen er sååå god :-(
Gjest lurven Skrevet 2. mai 2005 #31 Skrevet 2. mai 2005 jeg digger 69 jeg men de fleste jenter jeg har vært med liker ikke den. kanskje den er for spesielt interesserte
Gjest seroxata Skrevet 3. mai 2005 #32 Skrevet 3. mai 2005 ler meg ihjel!!! (Ikke stygt ment ovenfor deg seroxata, men det var jo litt festlig da) hahahah, neida, det var jo ganske komisk, når jeg tenker på det i ettertid Men frister ikke til gjentagelse akkurat!
Gjest Clamydia Skrevet 3. mai 2005 #33 Skrevet 3. mai 2005 Jeg synes det er veldig kronglete å klare å gi en akseptabel blow-job i den stillinga. Vinkelen gjør at man ikke kan finne på så mye, og en ypperlig blow-job krever full kosentrasjon, og det er vanskelig å nyte mens man gir. Det som derimot er greiere er å suge mens du står litt på skråt,nok til at han kan stikke en finger opp i deg mens du holder på. Da får han det litt bedre og du selv kan nyte litt ettersom det ikke blir så intenst som ved slikking
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå