Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Jeg får besøk av gammel pulevenn i kveld, og blant de beste minner fra tiden med ham, er lange og deilige kosestunder i 69-stillingen. (Meg øverst) Det er knapt noen stillinger som gjør meg så kåt. Selvsagt under forutsetning av at gutten kan sine saker. :oops: Men, jeg har vært sammen med en 5-6 gutter de siste par årene, og ingen av de virker å like stillingen. Sexen blir da selvsagt også deretter.. :-? Er det slik at det er mange som ikke liker 69?
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Jeg er ikke begeistret for 69. Jeg blir mer opptatt av hva jeg gjør med ham enn hva han gjør med meg. Nytelsen blir deretter. Foretrekker oralsex hver sin gang jeg. De gangen jeg har 69 så er det bare for en kort stund og pga variasjonen.
Gjest Wiola Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 69-stillingen er veldig oppskrytt. Jeg klarer ikke konse om om hverken min egen nytelse, eller hans nytelse, i den stillingen. Det blir hverken fugl eller fisk. Munnsex skal utføres slik at den ene mottar, og den andre gir.
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 69 er oppskrytt. Jeg klarer i alle fall -ikke- å multitaske når jeg får :-/
betty boo Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 jeg synes det er ok,hvis jeg er skikkelig in the mood.men meg øverst eller at vi begge ligger på siden.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Jeg er jente, og digger 69=) Kommer sinnsykt lett da, også liker jeg veldig godt å gi oralsex selv.
Tekumseeh Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Jeg er gutt og elsker 69, og da spesielt med henne "på topp." Liker det mye bedre enn å bare bli sugd selv.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 Intimt og deilig. Men jeg tror at vi må være ganske like høye for at det skal funke. I det siste har han brukt en liten vibrator på meg i tillegg, mens jeg suger ham... Deilig å suge ham når jeg kommer.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #9 Skrevet 13. mars 2005 Det slo meg faktisk at denne stillingen har jeg aldri prøvd :o Har aldri falt seg slik. Eller exen foreslo det da for 2 år siden, men jeg var redd for å prøve siden jeg trodde de stikker nesen i rumpehullet :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #10 Skrevet 13. mars 2005 Jeg er jente og vi elsker 69. Super deilig å suge ham, mens han slikker meg, og jeg kommer veldig lett da, siden jeg bir så kåt av å ham i munnen mens han holder på med meg. Jeg synes det er mye "kjedeligere" når han bare slikker meg, liker å ha noe å drive med jeg og. Før, med ex, likte jeg IKKE 69, men han tente meg heller ikke slik, og da følte jeg at jeg ikke greide å gi mens jeg fikk, men etter litt øvelse er dette gått over. Mmmm
Annie Skrevet 14. mars 2005 #11 Skrevet 14. mars 2005 69-stillingen er veldig oppskrytt. Jeg klarer ikke konse om om hverken min egen nytelse, eller hans nytelse, i den stillingen. Det blir hverken fugl eller fisk. Munnsex skal utføres slik at den ene mottar, og den andre gir. Kunne ikke sagt det bedre selv! I tillegg er jeg livredd for å bite av han snoppen om det skulle gå for meg..l
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mars 2005 #12 Skrevet 15. mars 2005 Prøvd det en gang,gidder ikke prøve igjen. 69-stillingen er oppskrytt.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #13 Skrevet 15. mars 2005 Når jeg leser denne tråden så slår det meg at kvinner har store problemer med å gjøre to ting på en gang, i hvertfall når det kommer til sex.
Gjest Moonshadow Skrevet 15. mars 2005 #14 Skrevet 15. mars 2005 jeg synes det er ok,hvis jeg er skikkelig in the mood.men meg øverst eller at vi begge ligger på siden.
Annie Skrevet 15. mars 2005 #15 Skrevet 15. mars 2005 Når jeg leser denne tråden så slår det meg at kvinner har store problemer med å gjøre to ting på en gang, i hvertfall når det kommer til sex. Må i tilfelle være denne ene gangen det da.
Siam Skrevet 15. mars 2005 #16 Skrevet 15. mars 2005 69-stillingen er veldig oppskrytt. Jeg klarer ikke konse om om hverken min egen nytelse, eller hans nytelse, i den stillingen. Det blir hverken fugl eller fisk. Munnsex skal utføres slik at den ene mottar, og den andre gir. Enig!
Gjest Dobergirl Skrevet 25. april 2005 #17 Skrevet 25. april 2005 jeg klarer virkelig ikke 69.... Har gjort det mange mange ganger uten noe hel... Jeg er så avvangsert i flg meg selv at jeg synes det er vansklig å nyte at jeg blir slikket ol, og samtidig suge ol....klarer liksom ikke å fokusere....blir liksom formye for meg da :oops: Men jeg klarer meg veldig godt uten da..hehehe... Kan gjøre det,men da gjør jeg det mest for hans skyld fordi han liker å slikke meg mend det går for han...Jeg nyter jo det jeg å,men ikke sånn at det går for meg...
chardonnay Skrevet 25. april 2005 #18 Skrevet 25. april 2005 69 er digg Men vi pleier å ta noen pauser innimellom så vi kan nyte det...
Ernie Skrevet 25. april 2005 #19 Skrevet 25. april 2005 69 er deilig og opphissende, men vi bruker det mest som krydder. Problemet vårt er at jeg som regel blir for opphisset og kommer for tidlig i forhold til kona. En mulighet er at jeg gir henne mye munnsex alene for å så snu meg over henne. Men deilig er det!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå