AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Del Skrevet 17. august 2018 Når jeg trener (øvelser på matte), knekker det i knoklene i kroppen (særlig korsrygg og knær), og det er så ekkelt å høre på! Hva kommer det av? Jeg har matte så knoklene ikke graver seg ned i gulvet, men hjelper lite da lydene er inni kroppen. Anonymkode: 9bb3d...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Del Skrevet 17. august 2018 Bare luft i leddene. Ikke noe farlig. Jeg merker det best hvis jeg ikke har varmet opp skikkelig før f.eks chins Anonymkode: 785cc...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Del Skrevet 17. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare luft i leddene. Ikke noe farlig. Jeg merker det best hvis jeg ikke har varmet opp skikkelig før f.eks chins Anonymkode: 785cc...5b2 Så bra, jeg hadde ikke varmet opp, så håper bare det er det Anonymkode: 9bb3d...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Del Skrevet 17. august 2018 Her knekker det selv om jeg varmer opp. Bare å venne seg til det :). Anonymkode: 7bf15...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 18. august 2018 #5 Del Skrevet 18. august 2018 Så lenge det ikke er vondt, så skal det nok gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå