AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Del Skrevet 17. august 2018 Må lufte noen tanker ettersom frustrasjonen er økende kjenner jeg. Har vært sammen med en veldig flott mann i snart 5 md. Vi er forelsket og har sterke følelser for hverandre. Problemet er at vi så sjeldent får møttes! Vi bor 1 times kjøring fra hverandre. Han har barn annenhver helg + litt nå og da (barna bor like ved), og en tenåringsdatter som bor hos han når hun ikke er på folkehøgskole. Jeg har ingen barn, men jobber skift og ofte senvakter og helgevakter. Det er ikke viljen det står på for noen av oss, men det passer seg rett og slett ikke å møtes så ofte pga jobb og barn. Er det noen som er i liknende situasjon? Jeg kjenner frustrasjonen min er økende for for meg er det ikke nok å møtes 1 dag annen hver uke og kanskje overnatting hver 3. helg. Er det dømt til å mislykkes dette forholdet? Anonymkode: 485a5...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Del Skrevet 17. august 2018 Kommer jo an på hva DERE orker... om dere holder dette ut en viss periode og har et felles mål. Om dere klarer savnet, og gleden ved å se hverandre igjen. Eller om dere mister lysten og kjærligheten for hverandre ved litt motgang Anonymkode: 42522...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Del Skrevet 17. august 2018 Kommer det til å være slik for alltid? Det er et viktig spørsmål. Er du villig til å flytte nærmere han f.eks? Kjæresten flyttet til utlandet mens vi datet, og vi ser hverandre kanskje en gang i måneden for en helg om vi er heldige. Likevel fungerer det, og vi hadde hele sommeren sammen (var veldig godt å bruke mye tid sammen). Kommer an på hvor mye du vil det Vi snakker på messenger gjennom dagen (litt her og der), og prater på tlf ca to ganger i uka siden vi begge har veldig hektiske liv. Anonymkode: 9b5a5...1b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer det til å være slik for alltid? Det er et viktig spørsmål. Er du villig til å flytte nærmere han f.eks? Kjæresten flyttet til utlandet mens vi datet, og vi ser hverandre kanskje en gang i måneden for en helg om vi er heldige. Likevel fungerer det, og vi hadde hele sommeren sammen (var veldig godt å bruke mye tid sammen). Kommer an på hvor mye du vil det Vi snakker på messenger gjennom dagen (litt her og der), og prater på tlf ca to ganger i uka siden vi begge har veldig hektiske liv. Anonymkode: 9b5a5...1b0 TS her. Det har ikke så mye med avstanden å gjøre, for her vii bor er 50 min (rett bort i svingen). Jeg har ingen planer om å flytte nærmerere der han bor. Jeg jobber 10 min unna der han bor, men det er sånn at det ikke passer for oss å møtes. Det er problemet dessverre. Anonymkode: 485a5...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Del Skrevet 17. august 2018 Er man i et forhold så må man jo prioritere hverandre. Hvis han bor 10 min unna arbeidsplassen hans så kan du vel være hos han før og etter jobb og om natta? At hun som er så voksen at hun går på folkehøyskole er hjemme gjør vel ikke noe? Hun trenger vel ikke å skånes for noen ny kjæreste? Jeg og min kjæreste er mye sammen, minimum 50% av tida, og vi bor enda lenger fra hverandre. Ting går om man legger det litt til rette. Anonymkode: 062f6...00b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Del Skrevet 17. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Det har ikke så mye med avstanden å gjøre, for her vii bor er 50 min (rett bort i svingen). Jeg har ingen planer om å flytte nærmerere der han bor. Jeg jobber 10 min unna der han bor, men det er sånn at det ikke passer for oss å møtes. Det er problemet dessverre. Anonymkode: 485a5...74d Skjønner ikke problemet ditt hvis du jobber 10 min unna han. Da kan du jo være hos han de ukene/helgene uten barn - hvis det er det som er problemet. "Her vii bor er 50 min" - hvem er vi? Du hadd3 jo ikke barn skrev du.. Anonymkode: 42522...3ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 17. august 2018 #7 Del Skrevet 17. august 2018 Folk gjør ALT så vanskelig! Jeg ser ikke problemet, men jeg er nå et avstandsforholdmenneske som ikke vil bo med eller se noen hver dag. Det høres perfekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #8 Del Skrevet 18. august 2018 Det høres ut som problemet er din jobb, rett og slett. Anonymkode: a7d8a...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå