Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du om noen? Har sett de fleste gamle klasssikerne, vil gjerne se noen ganske nye!

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Anbefaler The Grudge. Vil du gå for noe "eksotisk" er Naboer en klar vinner :-)

Skrevet

The ring er jo skummel syns jeg. Og nå kommer jo 2`ern og.

Jeg ble skikkelig vettskremt av Resident evil, men jeg vet ikke om den blir regnet som skrekkfilm egentlig?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for tips. :-) Jeg formulerte meg litt feil da jeg skrev nye filmer. Jeg mente på DVD, ikke kino..

Skrevet

Kikket gjennom dvd samlingen og fant Mimic, Deep rising, Ghost ship og Virus.

Skikkelig skumle alle samme!

Gjest Formosiss
Skrevet
Kikket gjennom dvd samlingen og fant Mimic, Deep rising, Ghost ship og Virus.

Skikkelig skumle alle samme!

Mimic er ekkel!

Skrevet

Jeg liker skrekkfilmer og har sett en god del, men ingenting slår The Blair Witch project. The ring er ittno i forhold. (syntes faktisk ikke The ring var no spes bra).

Villmark ekke så værst den heller. I hvert fall ikke om 4 venninner ser den på en hytte langt ute i skauen midt på natta :ler:

Skrevet

Smaken er som baken.. Jeg kjedet meg rett ihjel av Blair witch :ler:

Kom på en til, 28 days later.

Gjest geita
Skrevet

hva er mimic? hva går den ut på?

Skrevet

Manipulerte kjempeinsekter som etterligner mennesker..

Spooky!

Skrevet

Blair Witch Project 1 er dødsbra, men kom ALDRI på å sjå nummer 2.....DÅRLIG!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Skal du tisse på deg, er japanske skrekkfilmer det du ser etter, ikke amerikanske white trash buffy løper rundt og er deilig mens noen japser dreper noen-filmer. Ju-On (som er inspirasjonen for de som lagde the grudge) Ringu, Dark Water osv

Ju-On er den verste av de, Dark Water den snilleste men den skremte meg ganske godt den og!!

Gjest Seleena
Skrevet

Villmark er bra. Såv i telt dagen etter :sjarmor: Så den kan ikkje ha skremt meg såå mykje..

Forbannelsen: Joda, men ikkje av dei verste. Er du av den lettskremte typen så er denne god!

Blair Witch: Nr 2 er kanskje skumlast. Men 1 er veldig god den og. Alt er så realistisk her. Holdt på å tisse meg ut!

Fryktens sommer: Thriller for dei som likar spenning. Fekk traumer mange dagar etterpå! Følte mordaren sprang etter meg i mørket.

Marksommer: Har ikkje sett den, men den er ekkel seie dei som har...

Men som Spidey seier: Japansk skrekk er bra!

Skrevet

"The Others" med Nicole Kidman! Veldig bra!

Skrevet

Eller hva med nyversjonen av "Motorsagmassakren", og "Dawn of the Dead"... også ganske creepy.

Skrevet

Event horizon!!! Drittskummel film. Den har en perfekt balansegang mellom den psykologiske og det visuelle.

Skrevet
Eller hva med nyversjonen av "Motorsagmassakren", og "Dawn of the Dead"... også ganske creepy.

Liker gamleversjonen av motorsagmassakeren selvom den nye var ganske sjef så er det par scener som jeg syns mangler.

Skrevet

Bare elsket Dawn of the dead! Skikkelig kul, og skummel nok!

Gjest Spacegirl
Skrevet

Ingenting slår Ondskapens Hotell med Jack Nicholson. Den skremmer vannet av meg! Det er den eneste filmen jeg ikke tør å se når jeg er hjemme alene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...