Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Vet du om noen? Har sett de fleste gamle klasssikerne, vil gjerne se noen ganske nye!
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Anbefaler The Grudge. Vil du gå for noe "eksotisk" er Naboer en klar vinner :-)
Englepus Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 The ring er jo skummel syns jeg. Og nå kommer jo 2`ern og. Jeg ble skikkelig vettskremt av Resident evil, men jeg vet ikke om den blir regnet som skrekkfilm egentlig?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Tusen takk for tips. :-) Jeg formulerte meg litt feil da jeg skrev nye filmer. Jeg mente på DVD, ikke kino..
Englepus Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 Kikket gjennom dvd samlingen og fant Mimic, Deep rising, Ghost ship og Virus. Skikkelig skumle alle samme!
Gjest Formosiss Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Kikket gjennom dvd samlingen og fant Mimic, Deep rising, Ghost ship og Virus. Skikkelig skumle alle samme! Mimic er ekkel!
-Fisken- Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Jeg liker skrekkfilmer og har sett en god del, men ingenting slår The Blair Witch project. The ring er ittno i forhold. (syntes faktisk ikke The ring var no spes bra). Villmark ekke så værst den heller. I hvert fall ikke om 4 venninner ser den på en hytte langt ute i skauen midt på natta
Englepus Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 Smaken er som baken.. Jeg kjedet meg rett ihjel av Blair witch Kom på en til, 28 days later.
Englepus Skrevet 12. mars 2005 #10 Skrevet 12. mars 2005 Manipulerte kjempeinsekter som etterligner mennesker.. Spooky!
Søtpotita Skrevet 12. mars 2005 #11 Skrevet 12. mars 2005 Blair Witch Project 1 er dødsbra, men kom ALDRI på å sjå nummer 2.....DÅRLIG!!!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 Skal du tisse på deg, er japanske skrekkfilmer det du ser etter, ikke amerikanske white trash buffy løper rundt og er deilig mens noen japser dreper noen-filmer. Ju-On (som er inspirasjonen for de som lagde the grudge) Ringu, Dark Water osv Ju-On er den verste av de, Dark Water den snilleste men den skremte meg ganske godt den og!!
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Villmark er bra. Såv i telt dagen etter Så den kan ikkje ha skremt meg såå mykje.. Forbannelsen: Joda, men ikkje av dei verste. Er du av den lettskremte typen så er denne god! Blair Witch: Nr 2 er kanskje skumlast. Men 1 er veldig god den og. Alt er så realistisk her. Holdt på å tisse meg ut! Fryktens sommer: Thriller for dei som likar spenning. Fekk traumer mange dagar etterpå! Følte mordaren sprang etter meg i mørket. Marksommer: Har ikkje sett den, men den er ekkel seie dei som har... Men som Spidey seier: Japansk skrekk er bra!
Cupcake Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 Eller hva med nyversjonen av "Motorsagmassakren", og "Dawn of the Dead"... også ganske creepy.
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2005 #17 Skrevet 14. mars 2005 Event horizon!!! Drittskummel film. Den har en perfekt balansegang mellom den psykologiske og det visuelle.
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2005 #18 Skrevet 14. mars 2005 Eller hva med nyversjonen av "Motorsagmassakren", og "Dawn of the Dead"... også ganske creepy. Liker gamleversjonen av motorsagmassakeren selvom den nye var ganske sjef så er det par scener som jeg syns mangler.
Hu i Svingen Skrevet 14. mars 2005 #19 Skrevet 14. mars 2005 Eller hva med nyversjonen av "Motorsagmassakren", og "Dawn of the Dead"... også ganske creepy. Bare elsket Dawn of the dead! Skikkelig kul, og skummel nok!
Gjest Spacegirl Skrevet 16. mars 2005 #20 Skrevet 16. mars 2005 Ingenting slår Ondskapens Hotell med Jack Nicholson. Den skremmer vannet av meg! Det er den eneste filmen jeg ikke tør å se når jeg er hjemme alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå