Gå til innhold

Geirs Grovis i morgenklubben er tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte nettopp på Morgenklubben med Loven&Co på radioNorge nå, og fikk med meg at Geirs Grovis er tilbake (Yey 😄 ) etter å ha vært tatt av lufta i 2 år.  Noen som vet hvorfor den ble tatt av lufta? Jeg har googlet og googlet, men finner ingenting :ler:   Fikk såvidt med meg at han var blitt klagd inn til PFU noen ganger, men om det er dette som var grunnen, hvorfor får dem plutselig lov til å sende det igjen?

Hører du på morgenklubben med Loven&Co? Hva syns du om Geirs Grovis på fredager? Ufyselig eller innafor?

Anonymkode: a55b6...463

Skrevet

Jeg husker i hvertfall det ble masse styr, drama, og sensasjonsoverskrifter når mannegruppa ottar gjentok en av grovisene han hadde kommet med, så det er kanskje derfor? De var redd for at avisene skulle komme etter den som originalt kom med grovisen fremfor de som gjenfortalte den?

Anonymkode: f1388...751

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte nettopp på Morgenklubben med Loven&Co på radioNorge nå, og fikk med meg at Geirs Grovis er tilbake (Yey 😄 ) etter å ha vært tatt av lufta i 2 år.  Noen som vet hvorfor den ble tatt av lufta? Jeg har googlet og googlet, men finner ingenting :ler:   Fikk såvidt med meg at han var blitt klagd inn til PFU noen ganger, men om det er dette som var grunnen, hvorfor får dem plutselig lov til å sende det igjen?

Hører du på morgenklubben med Loven&Co? Hva syns du om Geirs Grovis på fredager? Ufyselig eller innafor?

Jeg har inntrykk av at han gikk tom for vitser og satt igjen med grove historier uten fnugg av humor. Jeg har ingenting i mot en grovis eller tre, men det må mer til enn at historien er grov for at den skal være verdt å høre på. Ellers blir det bare vulgært og platt, og det var der jeg har inntrykk av at Geirs grovis befant seg på slutten. 

Men om han har fått bygget opp et nytt lager av groviser i løpet av de siste to årene kan det bli moro dette. :) 

Anonymkode: f068d...983

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker i hvertfall det ble masse styr, drama, og sensasjonsoverskrifter når mannegruppa ottar gjentok en av grovisene han hadde kommet med, så det er kanskje derfor? De var redd for at avisene skulle komme etter den som originalt kom med grovisen fremfor de som gjenfortalte den?

Anonymkode: f1388...751

Kom det ut i media? Da er det rart jeg ikke finner noe. Skal forsøke å google med ordene mannegruppa ottar :ler:  Hørte de sa noe i stad forresten, at det satt noen herrer over dem i etasjen i fine dresser som hadde satt ned forbudet mot grovisen 😛  Men de sa fremdeles ikke noe om selve grunnen, annet enn at han som skrevet før var meldt inn x antall ganger til PFU. Og jeg skjønner fremdeles ikke hva det er som har gjort at han plutselig får lov til å begynne med grovisene igjen. Altså, hvis man ikke vil høre grovisen, kan man da vel bare skru av radioen de 2-3 minuttene det varer? Folk er så lettkrenkelige i dag! Nå snakker jeg om de som har meldt inn til PFU.
TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...