Gå til innhold

3kant.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av erfaring så vet jeg at om en tenner veldig på en idé, så vil en ikke slippe den så lett. 

Det du kan kreve er at dere prøver dette sammen med ett annet par, for da blir det mer rettferdig for begge. Det kan hende at han syns dette er såpass frastøtende at han lar temaet ligge. 

Anonymkode: 7fff4...9c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Rotemor skrev:

Her har vi jo også det klassiske at ingen vil ha sex med eget kjønn. 

Til alle dere kvinner som føler dere presset av mannen som ønsker å bringe en kvinne til sengen vil jeg si at si dere gjerne kan si dere enig i at det er en god idé, men først etter han har hatt sex med en annen mann sammen med deg. Ihvertfall en del famling og kosing! 

Hos oss er det slik at hun ønsker å prøve sex med en annen kvinne. Hun vil gjerne at jeg skal være med på dette men er ganske sjalu over den andre kvinnen og vil ikke at hun skal ha sex med meg.

Jeg derimot heller mer mot å ta med en mann ekstra inn i sexen. Ønsket er da at han skal ha sex med min kone sammen med meg, og i tillegg er det jo et ønske hos meg å leke litt sammen med han også. Hun derimot er ikke så interessert i å ha sex med en annen mann og mener at jeg er mer god nok.

Anonymkode: 0e4de...9cd

Skrevet

Ts her.

takk for gode innspill.  Ja jeg har tenkt litt,og kommet fram til at eg skal la det ligge. Jeg har ikke behovet for å kaste meg ut i noe som er så skummelt. Men jeg tror han tenner veldig på det, og det vil nok bli brakt på banen igjen en gang han kanskje har drukket litt for mange øl. Jeg skal iværtfall ha spørreundersøkelsen klar da😅 Det er jo så mange ting å tenke på mener jeg. Hva,hvem,hvor liksom. Men njaa, jeg er vel ikke så sikker på at jeg hadde takla det uansett. Jeg har ikke sjangs til å vite på forhånd hvordan jeg hadde kommet til å reagere. 

Jeg tror at hovedpoenget for hans del er å ha sex med andre uten at det skal være utroskap. Så alt som har med sex å gjøre,enten det er partnerbytte,åpent forhold,trekant,firkant osv, alt hadde blitt slukt rått. Å det er jo der jeg også egentlig er..jeg kunne godt tenke meg å hatt sex med andre, men jeg tørr ikke ta sjangsen på at forholdet vårt tåler det. 

Anonymkode: 4bd65...acf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...