Gå til innhold

3kant.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen har hinta frampå om trekant i noen år. Ikke masa, men nevnt det i fylla. Vi har aldri kommet fram til noen enighet ettersom at jeg ikke tenner på kvinner og han ikke på menn. Da har det bare stoppet der.  Jeg har jo i mitt stille sinn tenkt ganske mye på det, og har vel kommet fram til at jeg sikkert kunne taklet å hatt trekant og alt det kan medfølge. Men han har mer eller mindre konkludert med at jeg er prippen og lite nysgjerrig siden jeg ikke vil ha en ekstra kvinne med. Sist vi snakka om det sa jeg at det byr meg veldig imot å skulle ta på en kvinne, og bli tatt på, og det må han faktisk akseptere.  

Greia er at vi har et godt,men forutsigbart sexliv. Det er som fredagstacoen - du liker det, men du vet hva slags tilbehør du har på og i hvilken rekkefølge du legger det i på lefsa. Så spenningen og lekenheten er borte. Der er vi veldig enige. Det fører til at vi begge - iværtfall jeg er dårlig på å prioritere sexlivet. Når vi først har sex er det godt,men vi har det veldig sjelden. Nå er det ikke nødvendigvis trekant som er eneste alternativet for å berge sexlivet, men vi har liksom vært innom ganske mange andre ting. Så jeg vet ikke helt hva annet som kunne ha krydret det litt.  Er det noen som har vært i samme situasjon? Hva gjør dere for å holde gnisten vedlike?

Anonymkode: 4bd65...acf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig det ass😊😊

Anonymkode: 132f4...f05

Skrevet

Er det helt uaktuelt med trekant med en mann ekstra? Altså at de leker med deg, det gjorde jeg og min fyr for å krydre. Altså de to mennene gjorde ikke noe med hverandre.  Jeg har også samme greie i forhold til damer, kunne aldri orket gjøre noe fysisk med ei anna dame, men har ikke noe imot å ha med ei ekstra dame der vi begge leker med han sammen....det er ikke han interressert i da men😉

Anonymkode: d0734...f69

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det helt uaktuelt med trekant med en mann ekstra? Altså at de leker med deg, det gjorde jeg og min fyr for å krydre. Altså de to mennene gjorde ikke noe med hverandre.  Jeg har også samme greie i forhold til damer, kunne aldri orket gjøre noe fysisk med ei anna dame, men har ikke noe imot å ha med ei ekstra dame der vi begge leker med han sammen....det er ikke han interressert i da men😉

Vi er et yngre trekløver og hatt ar 3Kant en god stund, i et MMK forhold, der jeg er M. Vi er godt innarbeidet, om enn skal kunne sette et navn på det. Hehe. Vi har null blygsel å vi tilfredsstiller hverandre, også jeg og han. Hun tenner sykt på to menn som driver hverandre til vanvidd og skjelvende orgasmer😊. Da er det bare for meg og han til å drive henne fra sans og samling etterpå😊😊

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er et yngre trekløver og hatt ar 3Kant en god stund, i et MMK forhold, der jeg er M. Vi er godt innarbeidet, om enn skal kunne sette et navn på det. Hehe. Vi har null blygsel å vi tilfredsstiller hverandre, også jeg og han. Hun tenner sykt på to menn som driver hverandre til vanvidd og skjelvende orgasmer😊. Da er det bare for meg og han til å drive henne fra sans og samling etterpå😊😊

Skjønner jeg godt, vi er også ute etter å finne en M til MMK der mennene skal tilfredsstille hverandre og meg også selvfølgelig. Tenner meg veldig å se menn med hverandre. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har forsøkt både MKM og MMK. Begge deler var digg, selv om jeg holder en ørliten knapp på MKM. Mest fordi i MMKen var M’en hårete som en bavian.

Skrevet

Hvorfor ikke få med et annet par?

Anonymkode: bb609...2ca

• Liker 3
Skrevet

Dersom han ikke vil ha med en mann, er han like "prippen". Og man er ikke prippen fordi man ikke vil ha sex med andre enn partneren sin. At han har så lyst å pule andre, at han maser på deg om det og kaller deg negative ting (prippen) - virker det ikke som han elsker deg. Du burde finne en som elsker og respekterer deg

Anonymkode: f4065...5b4

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jeg godt, vi er også ute etter å finne en M til MMK der mennene skal tilfredsstille hverandre og meg også selvfølgelig. Tenner meg veldig å se menn med hverandre. 

Kan love deg at det er sykt deilig, både for oss gutta og ikke minst for henne😊. Selv holder jeg nesten på å dø når han gir meg orgasme. Han kjenner meg godt å vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på for at jeg skal gå av hengslene😉😊

Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg har forsøkt både MKM og MMK. Begge deler var digg, selv om jeg holder en ørliten knapp på MKM. Mest fordi i MMKen var M’en hårete som en bavian.

Er ikke MKM og MMM, akkurat det samme! Hehe.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

Mener sef MKM og MMK, er ikke det akkurat det samme! Hehe.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen ? Står ikke M for mann og K for kvinne ? 

Anonymkode: 93d2c...aa1

Skrevet

Ditt ønske om å ikke ha en annen kvinne med er da like legitimt som hans ønske om å ikke ha en ekstra mann med. Når det gjelder "prippenhet" er dere altså like, om man kan kalles prippen ut fra noe slikt. Jeg mener at det kan man ikke. Man har lov til å ha sine grenser og preferanser, uansett hvor lite prippen man er. Å tråkke på egne grenser er ikke å være frisinnet, men dumt. 

• Liker 5
Skrevet

Ts her.

takk for innspill👍🏻

Jeg vet ikke helt hva han tenker om saken siden vi ikke har snakket noe om det på en stund. Men jeg vet at han ikke ønsker å ha en ekstra mann med,for det ødelegger kanskje litt av fantasien hans. Det er nok ikke slik han har sett det for seg😂 Men om kravet er en ekstra jente er det uaktuelt for min del. Da blir jo jeg 5 hjul på vogna,og da er jo poenget borte for min del...jeg kommer dermed ikke til å foreslå trekant. Swinging, parsex eller hva det kalles, det er jeg usikker på. Da blir det jo ikke noe vi gjør "sammen",men hver for oss på en måte..selv om det foregår i samme rom. 

Jeg tørr liksom ikke å ta det opp med han heller..en ting er jo hvordan jeg TROR jeg kommer til å takle det, men jeg vet ærlig talt ikke...

Anonymkode: 4bd65...acf

Skrevet

Gå jo fint an å være 4 stk som har sex sammen? Men det innebærer jo noe aktivitet med samme kjønn. Viss ikke er det jo bare ett partnerbytte. Leketøy og bondage har dere vært innom? Hva med å besøke  en sex club (finnes i større byer), der trenger dere ikke gjøre noe viss dere ikke vil...bare for krydderet sin skyld. 

Anonymkode: e2053...234

Skrevet

Å ha "grense-tøyende sex" for å "redde sexen" er aldri en god idé! Spesielt ikke trekant, i noen variant, om en av partene føler den må ofre seg for å få gjennomført det. Det finnes da mye annet dere kan gjøre for å få gnisten tilbake, dere to sammen. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er forskjellen ? Står ikke M for mann og K for kvinne ?

Fokuset er på personen i sentrum. MMK gir seksuell kontakt mellom mennene. Jeg var sikkert litt lite spesifikk der.

Skrevet

Jeg ville latt tema ligge. Det funker kanskje for noen, men hvis man bare *tror* at man kan håndtere det, så hadde ikke jeg begitt meg ut på noe slikt. Fantasi og virkelighet er slettes ikke det samme.

Min eks tok opp dette tema. Vi kom aldri så langt at noe skjedde, men han var temmelig på meg for å forsøke å få meg med. Et over 20-års forhold røyk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk i dag veldig lett bruker trekant som et eksempel å å sprite opp sexlivet.

Sannheten er jo at dette ikke passer folk flest. Her har vi jo også det klassiske at ingen vil ha sex med eget kjønn. 

Man må kanskje gjøre noe helt annet enn man  pleier, men det er fortsatt dere to i sentrum. Man lever ikke evig på den trekanten heller.  Leker, bondage, overraskende sex... Mye som er anderledes. Menn er visuelle, så man kan bruke det litt. 

Til alle dere kvinner som føler dere presset av mannen som ønsker å bringe en kvinne til sengen vil jeg si at si dere gjerne kan si dere enig i at det er en god idé, men først etter han har hatt sex med en annen mann sammen med deg. Ihvertfall en del famling og kosing! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...